flisa Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 SKRIIIIIIIIK! . . etter 40 år er bruksanvisningen på melkekartongene til Tine, vekk!!! Åssen skal jeg få opp kartongen????? 0 Siter
sheba Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 hehe nå måtte jeg ut og sjekke i kjøleskapet:) huff, hva gjør vi nå!!? skikkelig katastrofe dette her:) 0 Siter
flisa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 hehe nå måtte jeg ut og sjekke i kjøleskapet:) huff, hva gjør vi nå!!? skikkelig katastrofe dette her:) Gubben foreslo sag. 0 Siter
McLoud Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Gubben foreslo sag. Bruker "gønner'n" jeg. Funker hver gang. 0 Siter
sheba Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Gubben foreslo sag. ikke dumt:) men hvor sager man? i bunnen eller på toppen? 0 Siter
flisa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Bruker "gønner'n" jeg. Funker hver gang. Jeg skrev til [email protected] 0 Siter
flisa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 ikke dumt:) men hvor sager man? i bunnen eller på toppen? bunnen, høres logisk ut! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Kjøp Q-melk med skrukork!! :-) Å nei du - her i huset støtter vi Samvirket!!! Ingen Q-melk å få hos oss :-) 0 Siter
flisa Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Å nei du - her i huset støtter vi Samvirket!!! Ingen Q-melk å få hos oss :-) jeg orka ikke svare ho engang jeg : 0 Siter
sheba Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 bunnen, høres logisk ut! har fått ny mopp for ikke så lenge siden så da får jeg forsøke det! hihi 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 jeg orka ikke svare ho engang jeg : Har syndet et par tre gange og kjøpt Synnøve-ost. Men da får jeg så ørene flagrer av min kjære!!! Q-melk har jeg faktisk aldri kjøpt. 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har syndet et par tre gange og kjøpt Synnøve-ost. Men da får jeg så ørene flagrer av min kjære!!! Q-melk har jeg faktisk aldri kjøpt. Synnøve-ost er gørrkjedelig, men Q-melk er veldig frisk og fin. Jeg hadde lenge slik jeg også, at jeg kun sverget til Tine melk, men nå er jeg helfrest Q-melk-dan! ;-) 0 Siter
bouenas Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skrev til [email protected] He-he, måtte ut og sjekke jeg også Snålt, blir litt snytt, liksom - de kan da ikke bare slutte med det, sånn _helt_ uten videre??! Nei, hils fra DOL også, og si vi protesterer høylytt ;o) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Å nei du - her i huset støtter vi Samvirket!!! Ingen Q-melk å få hos oss :-) Q-melk er jo de meieriene som samvirket ville legge ned! De gikk heller sammen og startet sitt eget. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tror årsaken er seksuelt betinget. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Å nei du - her i huset støtter vi Samvirket!!! Ingen Q-melk å få hos oss :-) Hvorfor støtter man en nesten-monopolist når det finnes gode alternativer? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 bunnen, høres logisk ut! På bunnen burde det stått "åpnes i andre enden". 0 Siter
Peachy Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 På bunnen burde det stått "åpnes i andre enden". Burde ikke du jobbe nå!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.