Gå til innhold

Hvem tar initiativet til det første kysset

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å vente
Skrevet

Jeg er en dame og venter alltid på at mannen tar initiativet og kysser meg først. Akkurat nå er jeg lei av å vente og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg og en venn har flørtet en stund, men det står der. Jeg kan dette med å flørte med blikk, smil og latter. Jeg kan ikke gå videre, men det ser ikke ut til at han kan det heller. Han flørter også som jeg med smil, latter og lette berøringer, men ikke noe mer.

Skrevet

Hvorfor i alle dager kan ikke du ta initiativ?

Gjest lei av å vente
Skrevet

Hvorfor i alle dager kan ikke du ta initiativ?

Jeg har aldri gjort det og jeg greier det ikke. Jeg prøver bare å stille meg til rette slik at det blir naturlig for han å kysse meg.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det og jeg greier det ikke. Jeg prøver bare å stille meg til rette slik at det blir naturlig for han å kysse meg.

Men om han føler det på samme måte, så sliter dere litt.

Gjest lei av å vente
Skrevet

Men om han føler det på samme måte, så sliter dere litt.

Ja det er saken, jeg vet ikke hva han føler.

Skrevet

Ja det er saken, jeg vet ikke hva han føler.

Da får du spørre ham om hva han føler da.

Skrevet

Dere jenter er svært tafatte og handlinglammet. Hvorfor ikke ta initiativ selv? Vi menn setter stor pris på det.

Skrevet

Det er da bare å kaste seg ut i det!

Blir så bra, skal du se. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du spør om hvem som tar initiativet til det første kysset.

I dette tilfellet må det åpenbart bli deg.

Gjest lei av å vente
Skrevet

Du spør om hvem som tar initiativet til det første kysset.

I dette tilfellet må det åpenbart bli deg.

Hjelpe meg, det greier jeg aldri. Forholdene må i hvert fall være de riktige.

Gjest lei av å vente
Skrevet

Kyss i vei!

Lykke til :-)

Det er ikke så enkelt:(

Gjest lei av å vente
Skrevet

Dere jenter er svært tafatte og handlinglammet. Hvorfor ikke ta initiativ selv? Vi menn setter stor pris på det.

Jeg flørter så godt jeg kan, men jeg kan ikke bare hoppe på en mann og kysse han;(

Skrevet

Jeg flørter så godt jeg kan, men jeg kan ikke bare hoppe på en mann og kysse han;(

Hehe, joda, bare å hoppe på å kysse han. Den tanken likte jeg, hvis noen hadde gjort det med meg:-)

Skrevet

Det er ikke så enkelt:(

Joda. Det er det. Jeg lover.

Bare prøv :-)

Skrevet

Det har nok vært mannen i alle mine viderverdigheter som har tatt initiativet til både det ene og det andre. Jeg er en blyg pike.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det har nok vært mannen i alle mine viderverdigheter som har tatt initiativet til både det ene og det andre. Jeg er en blyg pike.

*Host*

Jeg fikk visst noe i halsen. Du blyg?

Jeg har nok lest for mye om puppeflashing til at et bilde av en blyg Babette klarer å feste seg.

Skrevet

Sitt med ansiktet veldig, veldig nært ham og smil en gang du lukter godt, da får de som regel ut fingeren om de er lystne =)

Men jeg tror heller aldri jeg har tatt initiativet til første kysset, er så utrolig redd for å bli avvist. Men når jeg først har blitt kysset, så har jeg ikke videre problemer med å være den som fører an til neste post =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...