Gå til innhold

Ang. godteri!

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Läkerol sin "Giants" med cactus-smak. sukkerfrie pastiller som du kan suge på for å slippe å stappe i deg godteri. Jeg pleier å kjøpe inn et lass med Extra-tyggis også, og så tygger jeg 4-6 tyggiser i munnen på en gang, det hjelper for meg ihvertfall :) Og så spiser jeg 5-6 måltider hver dag, i små mengder, da slipper jeg å småspise i tillegg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis du har lyst på godteri, så spis det! Kroppen vet hva den trenger, og craver du etter snop så er det ok å spise litt-men du trenger jo ikke å overdrive da.......

Hehe, for noe tøys.

Når man er godtesjuk er det selvsagt ikke fordi kroppen trenger sukker. Akkurat som en alkoholiker ikke trenger alkohol, selv om kroppen skriker etter det.

Gjest Dr Grey:o)
Skrevet

Oj, så du kan spise godteri altså??

Satt akkurat å leste innlegget ditt ang din lungebet.

Der går det frem at du ønsker innleggelse fordi du føler at du snart dør, og trenger noen som kan se til at du spiser og drikker?????

Hva skjer a??

Gjest sea of love
Skrevet

Hehe, for noe tøys.

Når man er godtesjuk er det selvsagt ikke fordi kroppen trenger sukker. Akkurat som en alkoholiker ikke trenger alkohol, selv om kroppen skriker etter det.

Blæ!

Tror du kroppen har vondt av en stakkars sjokolade, hvis man har skikkelig lyst på?? Det man har vondt av, er å holde på med teite slankekurer, og ha forbud mot snop etc...

Sunn fornuft + en god porsjon av det man enn har lyst på - har kroppen bare godt av!

Mrs. Wallace
Skrevet

Blæ!

Tror du kroppen har vondt av en stakkars sjokolade, hvis man har skikkelig lyst på?? Det man har vondt av, er å holde på med teite slankekurer, og ha forbud mot snop etc...

Sunn fornuft + en god porsjon av det man enn har lyst på - har kroppen bare godt av!

Selvsagt tror jeg ikke en sjokkis i ny og ne er skadelig. Men å hevde at det er _sunt_ for kroppen, er noe helt annet.

Sunn fornuft er aldri galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...