Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig spesielt og rørende å lese om den lille nydelige jenta deres. Det var akkurat samme type kreft som ble oppdaget på meg som 2,4 åring.

Kjenner meg selv igjen i bildene av jenta deres, men har aldri helt klart å sette meg inn i hvordan det må ha vært for mine foreldre den gangen. To andre barn hjemme, og bytte på sykehusopphold i oslo...

Ikke at jeg klarer det nå heller, men tårene triller og jeg føler stor sympati med dere. Måtte det gå like bra med den lille prinsessen som det gjorde med meg.

Masse lykke til!

Kjære KaVa! Jeg har fått med meg at dattera deres har fått denne j...ige sykdommen, og syns det er grusomt at små barn skal få noe sånt.

(jeg ble sjøl frisk av brystkreft for ei stund sida, så jeg vet litt om kreft)

Dere har laga ei nydelig hjemmeside til et nydelig barn.

Jeg vil ønske dere all mulig styrke og mot og lykke i denne harde tida!!! Det vil helst gå bra, og legene er så flinke nå at veslepia deres sikkert blir frisk!

GOD GOD GOD BEDRING!!!!!!!!!!!!

Annonse

Veldig spesielt og rørende å lese om den lille nydelige jenta deres. Det var akkurat samme type kreft som ble oppdaget på meg som 2,4 åring.

Kjenner meg selv igjen i bildene av jenta deres, men har aldri helt klart å sette meg inn i hvordan det må ha vært for mine foreldre den gangen. To andre barn hjemme, og bytte på sykehusopphold i oslo...

Ikke at jeg klarer det nå heller, men tårene triller og jeg føler stor sympati med dere. Måtte det gå like bra med den lille prinsessen som det gjorde med meg.

Masse lykke til!

Tusen takk for svar - det er godt å høre fra folk som har vært igjennom dette, og som er kommet ut frisk og fin på "andre siden" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...