Gå til innhold

Endelig den perfekte BH! (små pupper)

Anbefalte innlegg

Gjest pannekakeliten
Skrevet

Jeg er så glad for jeg har endelig funnet den perfekte BH for meg som har minipupper størrelse 75A og hater push-up!! Og det vil jeg dele med andre som kanskje også har syntes det har vært vanskelig å finne :-)

BHen jeg snakker om er den nye PUR PERFECT softbra som er på tilbud hos H&M nå. Den kommer i flere farger og er en såkalt trekantbh med "padding" (IKKE sånne ekle puter som push-upene ofte har). Den sitter godt, ser bra ut under trange topper og det er nesten så jeg lurer på om den ikke gir meg en ørliten lille kløft også...!! Den er uten irriterende og kløende blonder og spiler som stikker- den er rett og slett behagelig! Selv når jeg bøyer meg ned så sitter den tett!

Denne BHen har jeg lett etter lenge! Jeg har allerede kjøpt tre! Neste nå blir å finne den perfekte bikini til sommeren... For der sliter jeg like mye..

Håper det er flere som får en lettere hverdag nå som dere vet om OUR PERFECT :-)

Fortsetter under...

Gjest pannekakeliten
Skrevet

Hva het den sa du?

Det står "OUR PERFECT" og er en softbra. OUR PERFECT softbra. Den er på tilbud for 99,- nå. Introduksjonstilbud tror jeg. Kommer i svart, hvit, brun, og et par til som jeg ikke husker...

Men DU har da ikke små pupper vel??? Åsemor har jo fyldige bryster, sikkert en D minst! Rart hvordan man danner seg bilder av folk her :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva het den sa du?

He he

Du vil vel ikke si du tror hun driver med BHreklame?

;-)

Skrevet

Det står "OUR PERFECT" og er en softbra. OUR PERFECT softbra. Den er på tilbud for 99,- nå. Introduksjonstilbud tror jeg. Kommer i svart, hvit, brun, og et par til som jeg ikke husker...

Men DU har da ikke små pupper vel??? Åsemor har jo fyldige bryster, sikkert en D minst! Rart hvordan man danner seg bilder av folk her :-)

Jeg ble bare forvirret siden du skrev navnet forskjellig de to gangen du skrev det. ;)

Puppene mine er ikke noe giganter akkurat... Mellomting av B og C nå som jeg er gravid, en god C når jeg ammer, og en hengslete B etter amming.

Skrevet

Jeg ble bare forvirret siden du skrev navnet forskjellig de to gangen du skrev det. ;)

Puppene mine er ikke noe giganter akkurat... Mellomting av B og C nå som jeg er gravid, en god C når jeg ammer, og en hengslete B etter amming.

Hos meg er det bare tomta igjen, etter 3 ammerunder :( Ser ut som beverhaler uten bh, eller kanskje vrengte lommefôr *snufs*

Du er nok godt stelt, jeg misunner deg svulmende gravidpupper *hehe*

Annonse

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173207038' post='3559336]

Hos meg er det bare tomta igjen, etter 3 ammerunder :( Ser ut som beverhaler uten bh, eller kanskje vrengte lommefôr *snufs*

*ler* "tomta igjen", den var god :)

Skrevet

Takk for tipset! Jeg skal sjekke det ut neste gang jeg er på H&M.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1173207038' post='3559336]

Jah, nå er jeg riktig så flott av meg, store pupper, flott mage, liten rompe og små lår. Verre om et års tid tenker jeg når puppene henger nedpå den dvaske bilringen og rompa forsvinner i bukser som må være for store for å få plass til magen.

Skrevet

Jah, nå er jeg riktig så flott av meg, store pupper, flott mage, liten rompe og små lår. Verre om et års tid tenker jeg når puppene henger nedpå den dvaske bilringen og rompa forsvinner i bukser som må være for store for å få plass til magen.

*hehe* Det blir så lekkert, atte!

Etter nr 1 og nr 2 var jeg relativt raskt tilbake til min unge spretne kropp. Nå derimot, 20 mnd etter at nr 3 meldte sin ankomst, så er det lite som minner om ungt og sprettent :(

Jeg er lat, liker god mat, og har for tiden en kropp som minner om campingliv..! *sukk*

Skrevet

*ler* "tomta igjen", den var god :)

Morsomt, men ikke pent... *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...