Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette handler ikke om adopsjon, men det er nå her på dette forumet jeg vanker,og det angår jo ungene mine som er adoptert, så derfor dette lille hjertesukket her inne.

Natt til lørdag som var, så brant den fine skolen vår ned helt til grunnen.

Skolen var forholdsvis ny og kjempefin, dessuten ble den masse brukt på fritida av både barn og voksne.

Heldigvis var det ikke folk på skolen da den brant.

Gutta syntes det var trist med arbeidsbøker og andre ting de har holdt på med.

For øyeblikket har vi vinterferie og enda er det ikke klart hvor ungene skal være etter ferien, men det ordner seg vel.

Dette er ordentlig trist synes jeg, og håper ikke det tar lang tid før den bygges opp igjen. Det som gjør det hele enda trister er at dette er en liten grendeskole med få elever, så kommmunen kan finne på å benytte anledningen til å legge den ned istedet for å bygge den opp. men vi håper virkelig ikke det blir tilfelle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269272-skolen-v%C3%A5r-brant-ned/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest indiaadopt

Stakkars dere! Vi opplevde det samme for noen år siden. Da den verste sjokkopplevelsen med brannen- og at hele skolen var tapt var over, syntes datteren min det var verst med "tenkeboka" som forsvant. det syntes jeg også var ille.Der hadde hun skrevet ned sine tanker om mangt og mye i flere år.

Dette var også en fin og forholdsvis ny grendeskole. Den ble bygd opp igjen raskt, prikk lik den gamle. De burde bygd den litt større enn opprinnelig. Brakkene som ble satt opp etter brannen er fortsatt i bruk, i tillegg til den nye skolen.

Lykke til med tiden som kommer, det går seg nok til. Vi føler med dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...