Gå til innhold

Jeg synes mange av dere er så raske..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skulle du ha sett minstemor her i huset. Hun har spydd 17 ganger (at jeg gidder å telle;-)) siden i natt. Når hun ikke fordriver tiden med å spy, så hopper hun rundt og tøyser og ler...

Jeg kan fint komme på å vaske huset når jeg har 39 i feber ;-)

Jøss, da er du sprek når du er syk, gitt :)

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• Angelica :o)

13

• Hatsumomo

12

• NeaNoor

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest girasol
Skrevet

What? Jeg har mailet med ILDG jo... Hm.. Alt man ikke får med seg.

Ja han var definitivt ikke god... vet ikke om dere fikk med dere innblandinga hans på adopsjon... men jeg slir ihvertfal skeptisk når jeg hører mange her har latt seg bli kejnt med ham...

Skrevet

"Skulle det vise seg at jeg tar feil,og hun bløffer, er det vel ingen andre som har lidd overlast?"

Nja, hva med de som har mailet med henne/han? Ikke noe særlig å oppleve at alt bare har vært oppspinn.

Men jeg er enig i at det i mange tråder ropes "Troll" for fort, men samtidig synes jeg man må få lov til å undres/spørre om man mistenker det.

De som har mailet med henne, får ærlig talt snakke for seg selv. Hva vet du om deres reaksjon?

Skrevet

What? Jeg har mailet med ILDG jo... Hm.. Alt man ikke får med seg.

Ja, det var en milelang tråd her for en stund siden, der der kom frem at bl.a. amber sun hadde blitt kraftig lurt av denne personen.

Jeg har vært for kort tid på DOL til å huske det nicket, men bet meg merke i den tråden.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173207754' post='3559375]

Hvis jeg trodde jeg skulle dø så hadde jeg heller ringt en lege.

Mannen min trodde han skulle dø i dag da han spydde eder og galle og ingenting, men gjorde ikke annet enn å be meg om et glass cola. ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173207335' post='3559352]

Hun er redd for å dø. Hvor mye tid bruker man på dol, da?

Hvis hun hadde skrevet på psykiatriforumet, ville vel ingen ha stusset på det. Og det er da ikke så rart at hun søker til et helsenettsted hvis hun ikke har noen gode venner rundt seg som kan hjelpe?

Skrevet

Deg om det, men den argumentasjonen holder ikke som bevis for at hun bløffer.

Og jeg skjønner ikke at du tar sjansen på å såre noen med slike spekulasjoner.

For det er ille nok å være syk, om man ikke skal bli mistrodd i tillegg.

Neida, men når de er redde for å ikke klare å puste seg gjennom natta, og i en annen tråd skal gå på rimi og se etter plommer..

Skurrer i mitt hode..

Skrevet

De som har mailet med henne, får ærlig talt snakke for seg selv. Hva vet du om deres reaksjon?

Jeg vet jo ikke noe om deres reaksjon. Sier bare at det er synd om det er slik.

Angelica :o)
Skrevet

Mannen min trodde han skulle dø i dag da han spydde eder og galle og ingenting, men gjorde ikke annet enn å be meg om et glass cola. ;)

Han spurte gjennom dol da eller? :P

He he

Angelica :o)
Skrevet

Ja, eller ringt kjente.

Eventuelt.

Gjest tippsiii
Skrevet

Da skulle du ha sett minstemor her i huset. Hun har spydd 17 ganger (at jeg gidder å telle;-)) siden i natt. Når hun ikke fordriver tiden med å spy, så hopper hun rundt og tøyser og ler...

Jeg kan fint komme på å vaske huset når jeg har 39 i feber ;-)

Men da sier du kanskje ikke til de rundt deg i fullt alvor at du er redd for å dø heller? :)

Skrevet

Men dama høres jo ut som hun er døden nær i flere innlegg. Lungebetennelse, klarer ikke å ta til seg mat og drikke, lurer på om hun bør bli innlagt, store pusteproblemer osv osv.

Sitter man på dol og skriver ived da?

Svært lite sannsynlig...

DA ligger man godt begravet i senga og prøver å sove.

Du resonnerer antakelig ut fra deg selv. Mulig du også er et sindig menneske.

Men jeg tror hun er ung og redd, usikker og litt ensom i tillegg til at hun er syk. Jeg tror også at hun plages litt med psyken.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173208088' post='3559393]

Han spurte gjennom dol da eller? :P

He he

Tøysekopp. Troll? Kattepus? *mistenksom*

Skrevet

Ja, eller ringt kjente.

Uten å ta stilling til troll eller ikke: nicket tacomix har hele tiden virket veldig ung og veldig aleine. Hun studerer nokså langt hjemmefra (om hun altså fins).Det er ikke sikkert det er så mange å ringe til.

Oh i den alderen ringer man ikke lege lett. Ikke om man er en litt barnslig og uselvstendig jentunge.

Men ellers syns jeg nok at mye ikke henger sammen med nicket. Selv om jeg innrømmer at jeg blir urolig (gammel mor her) når hun om og om igjen forteller at hun ikke får puste og er redd for å dø.

Så er hun et troll, blir jeg forbanna, ja. Er hun ikke, skulle jeg ønske mora hennes kom og passet på henne snart.

Skrevet

Neida, men når de er redde for å ikke klare å puste seg gjennom natta, og i en annen tråd skal gå på rimi og se etter plommer..

Skurrer i mitt hode..

Hun ligger vel antakelig og tenker på en god del ting, og så spør hun om det hun tenker på.

Hvis hun ikke har noen til å handle for seg, er hun vel også nødt til å gå i butikken før eller siden. Hun er vel i så fall ikke den første i historien som har stavret seg til butikken med feber.

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173205651' post='3559294]

Vært lite på dol i det siste?

Ja forsåvidt. Men det forhindrer ikke at jeg akkurat nå synes dere er skikkelig kjipe, det minner meg om sånn mobbing jeg ikke likte og aldri ville være med på i barneskolen engang (og ellers er jeg neimen ikke særlig prektig altså) Jeg synes det er stygt gjort, for dette kan dere neimenn ikke være sikre på.

Tantemas, som er langt mere spammende enn mulige trolleinnlegg spør du meg. sorry.

Skrevet

Nå blandet jeg meg inn i den Tacomix-tråden. Men er enig i at mange er for raske til å rope "Troll!".

Personlig bryr jeg meg ikke så voldsomt. Jeg svarer gjerne ukjente nick, så lenge problemstillingen virker reel. Men ting som "Svigerfamilien min snakker ikke med meg fordi jeg har stor mage" eller "i dag skal jeg møte mannen med rose i kjeften og servere stua tyttebær", ser jeg på som åpenlyse tulle-/trolltråder.

Men denne Tacomix... Jeg synes bare det skurrer, og da må man nesten få spørre om det faktisk er slik. For jeg har lagt merke til at flere her har blitt godt kjent med dette vesenet, og flere mailer visstnok med denne personen. Det var jo tidligere en tråd her der det kom frem at flere hadde mailet og snakket med en som kalte seg IngenLurerDenneGutten (tror det var det?). Disse hadde fortalt ILDG mye personlig, som h*n senere hadde misbrukt. Og slikt synes jeg er synd. Nå kan man kanskje si at man ikke skal stole på hvem som helst, men synd er det uansett.

Så når Tacomix først spør om snop uten for mye sukker, for så, veldig kort tid senere, tror h*n er døden nær pga. mangel på mat og drikke, begynner man naturligvis å lure. For all del, denne personen har ikke vært frekk eller slem på noen måte, men jeg synes bare det er synd om h*n er noen annen enn den h*n utgir seg for å være, og at flere dermed kan brenne seg kraftig på det, i likhet med episodene med IngenLurerDenneGutten.

ILDG var vel ingen ondsinnet troller? Jeg mailet også litt med ham i sin tid, men fortalte ham aldri noe personlig. Derimot fikk jeg lenker til hans private hjemmesider (altså med bilder av familien og sånt, ikke noe snusk!) og fikk overhode ikke inntrykk av at han var noen drittsekk.

Husker han gjorde ett eller annet mot Amber ja, men var ikke det mest for moro? Det var forøvrig jeg som klarte å avsløre overfor henne hvem det var.

Skrevet

Men jeg tror hun er ung og redd, usikker og litt ensom i tillegg til at hun er syk. Jeg tror også at hun plages litt med psyken.

Mye mulig du har rett.

Jeg har da aldri vært frekk med Tacomix på noen som helst måte, men jeg mener det bør være lov og undres, bare det blir gjort på en ok måte.

Gjest togli
Skrevet

Jøss, da er du sprek når du er syk, gitt :)

I forhold til gubben iallefall ;-)

Men har jeg spysjuka er jeg halvdau!

Skrevet

Du har sannsynligvis rett i dine antakelser om henne. Men det blir jo ikke noe bedre for henne om hun terger på seg DOL da?

Om man vil bli likt og føle seg mindre ensom, så driver man ikke å harselerer med en hel haug med folk, gang på gang, blir tatt på det gang på gang, og skryter av å ha lurt hele gjengen.

Man blir raskt meget upopulær av slikt, og hva er da poenget?

Skjønner personen sliter, men da bør vel man kanskje gjøre det litt lettere for seg selv, f.eks her?

Ellers virker det som bare tidsfordriv på andres bekostning for å få utløp for ingenting annet enn kjedsomhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...