Gå til innhold

Jeg synes mange av dere er så raske..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke fulgt med i timen..?
Skrevet

Ja han var definitivt ikke god... vet ikke om dere fikk med dere innblandinga hans på adopsjon... men jeg slir ihvertfal skeptisk når jeg hører mange her har latt seg bli kejnt med ham...

Hvilken innblanding på adopsjon? der er jeg relativt ofte, men har tydelig gått glipp av noe.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

20

• Angelica :o)

13

• Hatsumomo

12

• NeaNoor

9

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå blandet jeg meg inn i den Tacomix-tråden. Men er enig i at mange er for raske til å rope "Troll!".

Personlig bryr jeg meg ikke så voldsomt. Jeg svarer gjerne ukjente nick, så lenge problemstillingen virker reel. Men ting som "Svigerfamilien min snakker ikke med meg fordi jeg har stor mage" eller "i dag skal jeg møte mannen med rose i kjeften og servere stua tyttebær", ser jeg på som åpenlyse tulle-/trolltråder.

Men denne Tacomix... Jeg synes bare det skurrer, og da må man nesten få spørre om det faktisk er slik. For jeg har lagt merke til at flere her har blitt godt kjent med dette vesenet, og flere mailer visstnok med denne personen. Det var jo tidligere en tråd her der det kom frem at flere hadde mailet og snakket med en som kalte seg IngenLurerDenneGutten (tror det var det?). Disse hadde fortalt ILDG mye personlig, som h*n senere hadde misbrukt. Og slikt synes jeg er synd. Nå kan man kanskje si at man ikke skal stole på hvem som helst, men synd er det uansett.

Så når Tacomix først spør om snop uten for mye sukker, for så, veldig kort tid senere, tror h*n er døden nær pga. mangel på mat og drikke, begynner man naturligvis å lure. For all del, denne personen har ikke vært frekk eller slem på noen måte, men jeg synes bare det er synd om h*n er noen annen enn den h*n utgir seg for å være, og at flere dermed kan brenne seg kraftig på det, i likhet med episodene med IngenLurerDenneGutten.

_Er_ det virkelig så usannsynlig at vedkommende med/ uten stor mage la skylden på magen for at ikke svigerfamilien likte ham lenger, er et troll? (Flott setning!)

Si meg, er jeg også naiv?!

Skrevet

_Er_ det virkelig så usannsynlig at vedkommende med/ uten stor mage la skylden på magen for at ikke svigerfamilien likte ham lenger, er et troll? (Flott setning!)

Si meg, er jeg også naiv?!

Usannsynlig? Nei, nettopp det det ikke er.

Gjest annlovinda
Skrevet

Men dama høres jo ut som hun er døden nær i flere innlegg. Lungebetennelse, klarer ikke å ta til seg mat og drikke, lurer på om hun bør bli innlagt, store pusteproblemer osv osv.

Sitter man på dol og skriver ived da?

Svært lite sannsynlig...

DA ligger man godt begravet i senga og prøver å sove.

Kan bare svare for meg selv jeg, men jeg hadde influensa i starten av året.

Lå med 39.8 i feber i 6 døgn. Jeg lå i senga med pledd og puter, med laptopen på fanget i senga. Selv om jeg hadde laptopen i senga og klarte å være på nett i perioder, så var jeg allikevel veldig dårlig. Så det går an å være syk og allikevel være på nett da, selv om en ligger i senga.

Skrevet

Kan bare svare for meg selv jeg, men jeg hadde influensa i starten av året.

Lå med 39.8 i feber i 6 døgn. Jeg lå i senga med pledd og puter, med laptopen på fanget i senga. Selv om jeg hadde laptopen i senga og klarte å være på nett i perioder, så var jeg allikevel veldig dårlig. Så det går an å være syk og allikevel være på nett da, selv om en ligger i senga.

Ok, ok. Hehe skjønner andre er annerledes enn meg :)

Skrevet

Usannsynlig? Nei, nettopp det det ikke er.

Hm? Jeg datt visst av, her.

*trøtt*

Gjest girasol
Skrevet

Hvilken innblanding på adopsjon? der er jeg relativt ofte, men har tydelig gått glipp av noe.

For et års tid sida vil jeg tro... vedkommende slutta å frekventere forumet for lenge sida nå. Det var godt. POm han eller hans medsammensvorne fremdeles leser der er jo uvisst... for altt heg vet kan han/hun lese dette nå, eller det kan være deg, og det er det som gjør det så ekkelt å snakke om sånt! Jeg er uansett aldri interessert i å snakke med folk som bare er ute etter å lage kvalm. Og ikke legger jeg ut sensitive opplysninger om meg selv eller min familie her på dol heller, så jeg bekymrer meg ikke. Men for noen kan sånne syke mennesker bli skikkelig ekle.

Gjest ikke fulgt med i timen..?
Skrevet

For et års tid sida vil jeg tro... vedkommende slutta å frekventere forumet for lenge sida nå. Det var godt. POm han eller hans medsammensvorne fremdeles leser der er jo uvisst... for altt heg vet kan han/hun lese dette nå, eller det kan være deg, og det er det som gjør det så ekkelt å snakke om sånt! Jeg er uansett aldri interessert i å snakke med folk som bare er ute etter å lage kvalm. Og ikke legger jeg ut sensitive opplysninger om meg selv eller min familie her på dol heller, så jeg bekymrer meg ikke. Men for noen kan sånne syke mennesker bli skikkelig ekle.

Hva kalte han seg, da? Går ut fra at han brukte et annet nick.

Bare lurer, fordi jeg er en av dem som har maila med ham - og hadde aldri noe trøbbel med ham.

Skrevet

Det tar litt av til tider. Halvparten av innleggene er skrevet av troll, en tredjedel av innleggene er diskusjoner om trolling, nok en tredjedel av innleggene går på at folk må få skrive hva de vil uansett om de blir til stein når sola står opp, og den siste tredjedelen maser om sjalusi inne på samliv.

Til slutt har vi Keinstein som jabber forvirret rundt meg seg sjøl og som ingen forstår hva snakker om.

Skjønner ikke hvor de tar det fra at gutter liksom skal være slike kløppere i matte! ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Deg om det, men den argumentasjonen holder ikke som bevis for at hun bløffer.

Og jeg skjønner ikke at du tar sjansen på å såre noen med slike spekulasjoner.

For det er ille nok å være syk, om man ikke skal bli mistrodd i tillegg.

Så du ble såret fordi jeg kommenterte innlegget ditt? Om du snakker for Tacomix, så har jeg ikke sagt et vondt ord om henne, ei heller svart henne. Det var _deg_ og det du skrev jeg svarte på.

Skrevet

Takk, det er hyggelig å høre!

Jeg er også enig med Anaïs! :-)

Skrevet

Deg om det, men den argumentasjonen holder ikke som bevis for at hun bløffer.

Og jeg skjønner ikke at du tar sjansen på å såre noen med slike spekulasjoner.

For det er ille nok å være syk, om man ikke skal bli mistrodd i tillegg.

Nei, jeg ble ikke såret. Selvsagt ikke. Men jeg tipper at Tacomix leser disse spekulasjonene selv om ikke innleggene er stilet til henne.

Gjest girasol
Skrevet

Hva kalte han seg, da? Går ut fra at han brukte et annet nick.

Bare lurer, fordi jeg er en av dem som har maila med ham - og hadde aldri noe trøbbel med ham.

Bl.a.det nicket som snakkes om her nå. Men jeg tror også han brukte minst et annet nick. Men det husket jeg ikke akkurat nå. tror forøvrig jeg ikke orker å skrive mer om dette her. Blir lettere svett av å snakke "bak ryggen" på andre dolere :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg og! :-) Babette liksom føyde inn, understreket og skrev alt på en måte jeg bare tenkte, men som hun formulerte langt bedre. i hele tråden

Skrevet

Det er bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skjønner ikke hvor de tar det fra at gutter liksom skal være slike kløppere i matte! ;-)

Da jeg forsto at jeg var ute og kjøre slang jeg inn Keinstein. Aldri godt å vite hva slags brøk han går som. :)

Skrevet

Da jeg forsto at jeg var ute og kjøre slang jeg inn Keinstein. Aldri godt å vite hva slags brøk han går som. :)

*he he*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det regnestykket der var enkelt. For at det skal gå i hop, må keinstein brøken være minus en halv. Sånn er det med den saken.

Skrevet

Jeg skal ikke beskylde verken den ene eller den andre for å være troll, men for et par uker siden var det en person her inne som faktisk innrømmet at h*n skrev under minst 10 nick. H*n tilla seg forskjellige personligheter for hvert nick, og virket tydeligvis stolt over dette.

Jeg mener dette ødelegger mye både for de "gamle" og nye nick, siden mange vegrer seg for å svare ukjente nick, og mistror folk på problemstillingene deres.

Det er utrolig synd når noen få ødelegger for mange.

Skrevet

Nå har jeg lest den tråden du vier til, og jeg må si at jeg kjenner igjen en del av tankene og symptomene fra da jeg hadde mycoplasma for ørten år siden.

Jeg hadde det kjemoefint når jeg var vel installert på sofaen med mat og drikke og lesestoff, og følte meg i fin form.

En liten tur på do kunne imidlertid gjøre at jeg heiv etter pusten og nesten ikke orket å tenke en gang den første halvtimen etterpå - det var som om noen satt på brystkassa mi!! :-(

Formen var ofte bra på dagtid, men om kvelden var jeg ofte sliten og svimmel og følte meg veldig dårlig, også når jeg tok det med ro.

Heldigvis hadde jeg en samboer som kunne handle for meg. *S*

Sikker på at det er DENNE tråden du har lest? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...