Gå til innhold

Sutrepuser hele gengen!

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Vel... jeg har latt meg irritere litt jeg også. Men det er noen visse sure, premenstruelle nebbete kvinnfolk som driver å dømmer andre hele tiden for å være troll! Og man skjønner jo at dere elsker å sitte å diskutere dette her på dol og msn, men dessverre er det sånne som DERE som gjør dol til en plass med grupperinger av mennesker. Slikt er synd :( La troll være troll, så skal dere se at dere premenstruelle kvinnfolk skal få være de dere er, uten å ødelegge for andre selvsagt :)

Skrevet

Det er mer personer som gnåler om premenstruelle mennesker og kjerringer (er ikke du dame sjøl?) i flere tråder, som er slitsomme, enn folk som tipper troll.

Spør du meg.

Solsikkefrø
Skrevet

Det er mer personer som gnåler om premenstruelle mennesker og kjerringer (er ikke du dame sjøl?) i flere tråder, som er slitsomme, enn folk som tipper troll.

Spør du meg.

"er ikke du dame sjøl?"

Jo! men jeg er aldri premenstruell og sutrete på andre mennesker her inne. Jeg svarer fint og greit til alle, og skulle jeg være sur på et innlegg, lar jeg være å skrive, eller så er jeg grei og saklig, slik som jubalong70! Jubalong70 er en av de få som alltid skriver saklig uten å virke sårende eller sutrende :)

Skrevet

"er ikke du dame sjøl?"

Jo! men jeg er aldri premenstruell og sutrete på andre mennesker her inne. Jeg svarer fint og greit til alle, og skulle jeg være sur på et innlegg, lar jeg være å skrive, eller så er jeg grei og saklig, slik som jubalong70! Jubalong70 er en av de få som alltid skriver saklig uten å virke sårende eller sutrende :)

"premenstruell og sutrete"

Så kvinnfolk som svarer på hva de mener eller generelt klager på dol, er premenstruell og sutrete?

Det er som å høre et mannfolk når han skal forklare hvorfor dama klager på noe.

Mrs. Wallace
Skrevet

Der trakk du opp stemningen skikkelig, gitt.

Skrevet

Der trakk du opp stemningen skikkelig, gitt.

Ja, det er en skikkelig höjdare hver gang man trekker fram PMS! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, det er en skikkelig höjdare hver gang man trekker fram PMS! ;-)

Jeg har funnet frem partyhatten og en sånn blåsedings.

;o)

Skrevet

Jeg har funnet frem partyhatten og en sånn blåsedings.

;o)

Egentlig er jeg litt skuffet over at det bare ble brukt "kvinnfolk" og ikke "kjerringer".

Det blir ikke skikkelig fest før man kaller alle kjerringer.

Og så kan man legge til "hysteriske mødre som nærmer seg overgangsalderen"! *yuhuuu*

Gjest midia
Skrevet

Egentlig er jeg litt skuffet over at det bare ble brukt "kvinnfolk" og ikke "kjerringer".

Og så kan man legge til "hysteriske mødre som nærmer seg overgangsalderen"! *yuhuuu*

Bare sånn for å vri kniven skikkelig ;)

Solsikkefrø
Skrevet

Det er riktig, gi dem inn.

;D

Skrevet

;D

Du vil ikke tro hva de kaller _meg_.

Alt unntatt medmenneske.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

;D

Hadde det vært hvem som helst andre enn keinstein som skrev det innleget, så ville jeg spurt om du virkelig ikke skjønte at han var sarkastisk.

Men siden det var keinstein, er det godt mulig at han applauderer deg...

Gjest lei av tullenick
Skrevet

"er ikke du dame sjøl?"

Beklager, men jeg klarer ikke å ta deg seriøst.

Skrevet

Hadde det vært hvem som helst andre enn keinstein som skrev det innleget, så ville jeg spurt om du virkelig ikke skjønte at han var sarkastisk.

Men siden det var keinstein, er det godt mulig at han applauderer deg...

*tolke*

*tolke*

*tolke*

Hmmm Hmmm Hmmm, hva kan finnes mellom linjene tro? Litt mellomrom kanskje? Mellomrom er skummelt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*tolke*

*tolke*

*tolke*

Hmmm Hmmm Hmmm, hva kan finnes mellom linjene tro? Litt mellomrom kanskje? Mellomrom er skummelt.

Det kan være plass til både doble og triple betydninger i mellomrom.

hidi, the scorpion
Skrevet

Noen som ropte på meg?

Skrevet

Jeg tror jeg må ha bodd i utlandet for lenge jeg, skjønner ikke helt hva du skriver om. Er folk så slemme mot hverandre her inne da? Er det ikke litt morsomt å være trollete innimellom selv om man er blitt voksen?

Skrevet

Jeg tror jeg må ha bodd i utlandet for lenge jeg, skjønner ikke helt hva du skriver om. Er folk så slemme mot hverandre her inne da? Er det ikke litt morsomt å være trollete innimellom selv om man er blitt voksen?

Mjau beibi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...