Gjest MSN-mareritt Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Når INGEN svarer meg på MSN får jeg akutt angst. Hvorfor svarer ingen meg.? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Kanskje de ikke er tilgjengelige akkurat nå. Kanskje de ikke vil snakke med deg. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hvorfor ingen svarer deg? Jo, nå skal du høre: ..... Hvordan i all verden skal helt fremmede folk kunne svare på sånt? Har du ikke fått gode nok svar de andre gangene du har spurt om dette her, forresten? 0 Siter
Gjest Svar til deg Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Dersom et innlegg ikke interesserer deg, kan bare la vær å svare. Du er ikke noe fasit på hva man kan skrive her ! 0 Siter
Gjest Polio Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Dersom et innlegg ikke interesserer deg, kan bare la vær å svare. Du er ikke noe fasit på hva man kan skrive her ! Nå var det vel snakk om MSN her da, og ikke Doktoronline...Litt forskjell på det kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.