Gå til innhold

Har bihulebetennelse, fy flate for en stank!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt bihulebetennelse og kan svare meg på hv den her stanken kommer fra?

Starta med tett nese, fredag for en og en halv uke siden, som utviklet seg til bihulebetennelse. Fikk penicilin nå på torsdag. Kjente en bedring søndag.

I dag har jeg rennende nese igjen og en forferdelig stank fra nesen. Jeg kjenner smaken av det i munnen også, værre enn oppkastlukt -smak! Holder på å brekke meg av det, skikkelig kvalmt!

Så nå lurer jeg på:

*Kommer dette av at det har blusset opp igjen?

* Er det pga penicilinen?

* Er det et tegn på at det siste er på vei ut?

Håper noen kan svare, helst nuh! :o)

Skrevet

Uh, jeg ville skylt med nesehorn.

Jeg bruker saltvann som jeg super inn igjennom nesa, men det hjelper lite.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg bruker saltvann som jeg super inn igjennom nesa, men det hjelper lite.

Det er tegn på at det løsner opp og kommer ut! Betennelsen skyldes bakterier, derav den grusomme stanken og smaken...

Puss nesen ofte, men ikke får hardt! bruk kuren helt ut, så vil det gå over i løpet av noen dager!

Prinsessemamma
Skrevet

Stinker ja, hadde bihulebet. før jul. Tips kjøp en sånn stor flaske med saltvans neseskyll på apoteket, ser ut som en diger nesespray, men har mye hardere sprut slik at du får skyllt oppi der det trengs. Det synes jeg hjalp til å løse opp guffen i bihulene.

God bedring

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...