Gå til innhold

Håndkrem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fotkrem kan visst brukes til så mangt....Miranda sin fotkrem er flott til å massere på stive muskler.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, fotkrem kan visst brukes til så mangt....Miranda sin fotkrem er flott til å massere på stive muskler.

Jeg vet ikke hvilken fotkrem jeg kjøpte, men den var billig og hun på apoteket bedyret at den var god.

hidi, the scorpion
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173264384' post='3560194]

Jeg sovnet jeg i går.

Fastlegen min mente at jeg var psykisk syk og deprimert. Derav alle plagene mine. Jeg hadde allerede en diagnose da, men han hørte ikke på meg.

Jeg gikk til psykolog, det er nyttig for og lære seg og takle sykdom. Psykologen sa at jeg ikke var deprimert, men at jeg hadde taklet det livet bydde på.

Er man syk, spiller det inn på psyken, det skulle bare mabgle, vi er bare mennensker, ikke superhelter. Men vi må skille mellom hva som ligger i bunn, og hos meg er det en, eller dvs faktisk flere fysiske diagnoser.

Det var da jeg lærte av psykologen og snu psykosomatisk på hodet.

Da jeg kom til Riksen fikk jeg de til og skrive brev til min lege. Han gav seg da, og var ganske spak på slutten.

Jeg håper at han lærte en del av det, slik jeg gjorde. Og ikke går i den fella igjen.

I dag har jeg en annen lege, som jeg samarbeider godt sammen med.

Oj, ble litt langt dette, du skjønner at jeg brenner for dette med respekt i helsevesenet :o)

Synes det er koselig å få lange svar!

Er så enig med deg i alt du skriver, og jeg brenner like glødende som deg. etter 13 år i sysytemet han man gjort seg mange erfaringer, både positive og negative. Flest negative, dessverre, men de gjør de positive desto hyggeligere.

Nå er de fleste leger og psykologer, besatt av tanken på at psyken spiller en større rolle i somatisk sykdom enn hva den faktisk gjør, etter mine erfaringer. Jeg kunne spart dem for alle de dyre testene og MR bilde, om de bare hadde hørt på meg, men da får en høre at man undervurderer psyken...Vel, alle testene sa nøyaktig hva jeg hele tiden har sagt, og psykologen virket rett og slett skuffet...

Hva kan vi gjøre for å bedre helsesystemet for oss og alle som kommer etter oss?

Skrevet

Synes det er koselig å få lange svar!

Er så enig med deg i alt du skriver, og jeg brenner like glødende som deg. etter 13 år i sysytemet han man gjort seg mange erfaringer, både positive og negative. Flest negative, dessverre, men de gjør de positive desto hyggeligere.

Nå er de fleste leger og psykologer, besatt av tanken på at psyken spiller en større rolle i somatisk sykdom enn hva den faktisk gjør, etter mine erfaringer. Jeg kunne spart dem for alle de dyre testene og MR bilde, om de bare hadde hørt på meg, men da får en høre at man undervurderer psyken...Vel, alle testene sa nøyaktig hva jeg hele tiden har sagt, og psykologen virket rett og slett skuffet...

Hva kan vi gjøre for å bedre helsesystemet for oss og alle som kommer etter oss?

"Hva kan vi gjøre for å bedre helsesystemet for oss og alle som kommer etter oss?"

Hadde jeg bare hatt fasiten på det...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173269533' post='3560352]

Jeg vet ikke hvilken fotkrem jeg kjøpte, men den var billig og hun på apoteket bedyret at den var god.

Ikke alltid man må kjøpe dyrt for at det skal være bra.

Skrevet

Ikke alltid man må kjøpe dyrt for at det skal være bra.

Det er sant :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...