Gå til innhold

Ta med drikkevarer på toalettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, den var fin!

Man kan vel mistenke at han gikk rett i fella til huseieren!

Å ja, det var opplagt en felle! :-)

Da synderen sa at lyden skyldtes klinkekuler over hele vasken og gulvet, kom det rå latter fra utsida av døra: 2Jasså, ja, du åpnet skapet over vasken da? Ho ho ho"

Fryd!! :-D

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• DarkPink

5

• Gyda

2

• Angelica :o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da synderen sa at lyden skyldtes klinkekuler over hele vasken og gulvet, kom det rå latter fra utsida av døra: 2Jasså, ja, du åpnet skapet over vasken da? Ho ho ho"

He he!

Skrevet

He he!

For mange år siden var det en reklame i blader om en eller annen hudpleieserie, der de spilte på nettopp det at mange er nysgjerrige og kikker inn i baderomsskapene dine.

Det var en overskrift omtrent som "8 av 10 gjester kikker inn i baderomsskapene dine" etterfulgt av produktbilde og med brødtekst om at det er best at du sørger for at du har noe bra i skapet.

Jeg klippet ut denne overskriften og festet med teip på innsida av skapet, men det var aldri noen som kommenterte den! ;-)

Håper den gjorde eventuelle nysgjerrigpetriner flaue!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For mange år siden var det en reklame i blader om en eller annen hudpleieserie, der de spilte på nettopp det at mange er nysgjerrige og kikker inn i baderomsskapene dine.

Det var en overskrift omtrent som "8 av 10 gjester kikker inn i baderomsskapene dine" etterfulgt av produktbilde og med brødtekst om at det er best at du sørger for at du har noe bra i skapet.

Jeg klippet ut denne overskriften og festet med teip på innsida av skapet, men det var aldri noen som kommenterte den! ;-)

Håper den gjorde eventuelle nysgjerrigpetriner flaue!

Skal tro om jeg burde ha en sånn reklame i mitt skap på badet?

Jeg åpner ikke andres baderomsskap, så det faller meg ikke en gang inn at noen skal titte på kaoset i mitt skap. Det er ikke der jeg rydder når jeg venter gjester!

Men det minner meg om hvorfor jeg dumpet en tidligere kjæreste:

Jeg fikk lov til å bo gratis i leiligheten til en venninne av min grandtante et halvt år, mot å passe den og blomstene hennes. På slutten av perioden kom en kjæreste på overnattingsbesøk. Han var alene i leiligheten mens jeg var på forelesninger.

Da jeg kom hjem, så begynte han å ramse opp alt det merkelige han hadde funnet i skapene. Jeg ble helt sjokkert, selv hadde jeg ikke så mye som gløttet på skapdørene.

Så jeg fant raskt ut at en som var så nysgjerrig (og ikke en gang flau over det) ikke var noe å satse på.

Skrevet

Haha, noe så genialt!

Gjest serivitrisen
Skrevet

Har jobba på utested, og det finnes to typer mennesker: de som sitter og de som går. De som går går gjerne overalt, med drinken i hånda og stopper opp litt her og der. Gjerne i veien for oss som bærer glass, ved inngangen til baren o.l, eller PÅ DO. Det er alltid tomme glass på dansegulv, toalett, i trapper og i på gulv.

Skrevet

Jeg åpner ikke andres baderomsskap, så det faller meg ikke en gang inn at noen skal titte på kaoset i mitt skap. Det er ikke der jeg rydder når jeg venter gjester!

Jeg fikk lov til å bo gratis i leiligheten til en venninne av min grandtante et halvt år, mot å passe den og blomstene hennes. På slutten av perioden kom en kjæreste på overnattingsbesøk. Han var alene i leiligheten mens jeg var på forelesninger.

Da jeg kom hjem, så begynte han å ramse opp alt det merkelige han hadde funnet i skapene. Jeg ble helt sjokkert, selv hadde jeg ikke så mye som gløttet på skapdørene.

Så jeg fant raskt ut at en som var så nysgjerrig (og ikke en gang flau over det) ikke var noe å satse på.

Hvordan greide du å ha overnattingsbesøk av en kjæreste uten å...

Du er en sterk, sterk jente.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har jobba på utested, og det finnes to typer mennesker: de som sitter og de som går. De som går går gjerne overalt, med drinken i hånda og stopper opp litt her og der. Gjerne i veien for oss som bærer glass, ved inngangen til baren o.l, eller PÅ DO. Det er alltid tomme glass på dansegulv, toalett, i trapper og i på gulv.

Takk for info, fint å få høre fra noen som virkelig kjenner utestedene fra innsiden. Selv er jeg blandt de som sitter :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvordan greide du å ha overnattingsbesøk av en kjæreste uten å...

Du er en sterk, sterk jente.

Jeg var sta, ser du :-)

Det er mulig at han var litt ekstra frustrert dagen derpå, ser ikke bort fra at det kan ha utløst litt av nysgjerrigheten hans.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vel, jeg kan faktisk skjønne det jeg.

Før jeg ble operert, så hvis jeg og en venninne da var ute, så kunne hun passe drinkene mens jeg gikk på do (sånn ca 100 ganger i løpet av kvelden ;o) ) Men hvis hun måtte på do, var det håpløst og be meg passe på, for jeg måtte som oftes kjapt på do igjen mens hun var der. See?

Da måtte jeg da ta med drinkene, for her har det vært mye tull med putting av diverse oppi.

Som oftes er vi jo flere, men noen ganger er vi bare to venninner.

Nå er det jo de færreste som løper på do slik som jeg gjorde, men som ett lite motstykke til de andre svarene, så måtte jeg ta det med :o)

Og det er faktisk ikke alle som kan trene opp selskapsblære, men jeg fikk sydd en på sykehuset jeg ;o)

Skrevet

Jeg åpner heller ikke andres baderomsskap.

Skjønner ikke at de tør, jeg da! Så vidt jeg husker så har de aller fleste baderomsskap jeg har åpnet på "lovlig" vis (ulike boliger jeg har hatt el kjærester har hatt, ferieboliger osv) bråker jo ganske mye når de åpnes!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173266044' post='3560248]

Før jeg ble operert, så hvis jeg og en venninne da var ute, så kunne hun passe drinkene mens jeg gikk på do (sånn ca 100 ganger i løpet av kvelden ;o) ) Men hvis hun måtte på do, var det håpløst og be meg passe på, for jeg måtte som oftes kjapt på do igjen mens hun var der. See?

Da måtte jeg da ta med drinkene, for her har det vært mye tull med putting av diverse oppi.

Nå er det jo de færreste som løper på do slik som jeg gjorde, men som ett lite motstykke til de andre svarene, så måtte jeg ta det med :o)

Og det er faktisk ikke alle som kan trene opp selskapsblære, men jeg fikk sydd en på sykehuset jeg ;o)

Unnskyld min sleivete kommentar om trening av blærer!

Jeg _vet_ jo at ikke alle kan det, men jeg betviler på at alle de damene som bruker "halve kvelden" på utestedets do er i samme situasjon som deg.

Rart det der, at damedo blir et slags chambre separé! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173266044' post='3560248]

Du har støtte i "servitrisen" også, så du er ikke den eneste som bærer med deg drinkene på do.

Skrevet

Jeg var sta, ser du :-)

Det er mulig at han var litt ekstra frustrert dagen derpå, ser ikke bort fra at det kan ha utløst litt av nysgjerrigheten hans.

Hehe. Han lette etter nøkkelen til third base?

Skrevet

Jeg _vet_ jo at ikke alle kan det, men jeg betviler på at alle de damene som bruker "halve kvelden" på utestedets do er i samme situasjon som deg.

Utestedets do (hvis det har bra renhold vel å merke) er liksom vorspielets kjøkken.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg åpner heller ikke andres baderomsskap.

Skjønner ikke at de tør, jeg da! Så vidt jeg husker så har de aller fleste baderomsskap jeg har åpnet på "lovlig" vis (ulike boliger jeg har hatt el kjærester har hatt, ferieboliger osv) bråker jo ganske mye når de åpnes!

Det sier vel noe om hvor sterk drivkraft nysgjerrighet kan være...

Skrevet

Hehe. Han lette etter nøkkelen til third base?

Kanskje han kikket etter p-piller eller annet som kunne gi ham et håp om at ventetiden snart var over, men alt han fant var blodtrykksmedisin! ;-)

Skrevet

Du har støtte i "servitrisen" også, så du er ikke den eneste som bærer med deg drinkene på do.

Jeg tar de ikke med meg lengre nå, nå sitter jeg bare og skryter til alle av den nysydde selskapsblæra mi ;o)

Skrevet

Jeg skjønte hva du mente, men jeg kunne jo ikke la sjangsen til og trekke dere litt, gå fra meg vel? *ondskapsfull* ;o)

Da jeg løp på do i ett sett, la jeg merke til at mange satt ved vasken og løste sine problem, da med drinker.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173266407' post='3560270]

Jeg tar de ikke med meg lengre nå, nå sitter jeg bare og skryter til alle av den nysydde selskapsblæra mi ;o)

He he, så nå er det du som er drinkevakt?

Gratulerer med ny selskapsblære, forresten :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...