Gå til innhold

Hva gjør man med en gammel PC?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hahaha, ja!

"Å jasså, du har blitt gammel og nekter å fungere du også? Vel, du husker hva som skjedde med den forrige..."

He he!

Skrevet

Oj...jaja. men da har den egentlig overlevd lenger enn forventet da - og jeg kan med god samvittighet hive den på skraphaugen..Hvis da ingen vil ta imot den gratis da:)

(Jeg tenkte på en fair and square tusning jeg da, men det blir vel uaktuelt...)

Du kan jo se om du finner noe like gammelt til salgs på finn.no (for å se prisen), eller bare legge ut en annonse der, og se om noen er lettlurte nok til å bite på. Annonsen koster bare 25 kr.

Om jeg hadde hatt samvittighet til å være så frekk og lure folk på den måten, er en annen sak... :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kanskje åtteåringen din er litt bortskjemt?

;-)

Nei, han er ikke særlig bortskjemt på slike ting i alle fall. ;-)

Men selv de enkleste dataspill som finnes i butikkene nå vil aldri i verden gå på den PCen.

Skrevet

He he, du kan jo bruke den til å spille pac-man på den.

Gjest blame
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ta noe for en såpass gammel pc, nei.

Men du kan jo annonsere på finn.no at du vil gi den bort? Kan jo hende at det finnes en student der ute som trenger noe å skrive innleveringer osv på? Til tekstbehandling og sånt er den nok helt finfin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...