Gå til innhold

Syn på alkohol i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest creatur
Skrevet

For et patetisk forhold vi har til alkohol. Alkohol blir utelukkenden forbundet med fest, fyll og alkoholisme.

Her tar jeg meg en kald pilsner til maten, og hva får jeg høre av roommatesen?

"Øl på en tirsdag!? Jævla fyllik!"

Ridikuløst.

Skrevet

Enkelte mennesker skal bare holde sine meninger for seg selv. Folk syns det er helt ok og sitte og proppe seg med sjokolade og chips, men en øl på en tirsdag, fri og bevare!

Det skulle ikke undre meg om din room mate drikker seg snydens hver fredag istedet, det må jo være mye bedre for kroppen.

På et tidspunkt ble det bevist at franske kvinner er de sunneste i verden. De fleste av dem drikker et glass rødvin til maten hver dag.

Jeg er enig med deg, jeg er virkelig lei av den mentaliteten som mange nordmenn fortsatt har til alkohol. Det hører rett og slett hjemme i middelalderen. Skål!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...