Gå til innhold

Å stjele glass fra utesteder

Anbefalte innlegg

Gjest creatur
Skrevet

Stjeler du ølglass fra utesteder? I helga ble jeg kroppsvisitert da jeg skulle UT av et utested. Skjønte først ikke en dritt, men kom til at det måtte være fordi man fryktet jeg hadde stjelt noen glass.

Shit, jeg tror ikke jeg skal stjele glass mer nå. Litt flaut å bli tatt.

Damene ble derimot ikke sjekket, fordi menn som kjent ikke har lov til å kroppsvisitere damer. Men damer har lov til å kroppsvisitere menn, jeje...

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

17

• morsan

17

• hare1365380455

9

• Glimtipper

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Hva er vitsen med å ta med seg glass? Det er da ikke så dyrt.....

Skrevet

Den kroppsvisitasjonen kom nok heller av at det er ulovlig å ta med seg alkohol utendørs, og at utestedet kan miste skjenkebevilningen hvis noen av gjestene deres gjør det. Tror ikke de er så opptatt av selve glassene:-)

Gjest creatur
Skrevet

Den kroppsvisitasjonen kom nok heller av at det er ulovlig å ta med seg alkohol utendørs, og at utestedet kan miste skjenkebevilningen hvis noen av gjestene deres gjør det. Tror ikke de er så opptatt av selve glassene:-)

Det tror jeg.

Hvordan skulle jeg kunne smugle med meg et glass øl ut uten at det ble søl?

Skrevet

Stjeler virkelig folk glass fra utesteder fortsatt?

Trodde folk i dag hadde råd til å kjøpe seg glass sjøl jeg...

Gjest har ikke kjøpt de nei
Skrevet

Har 6 stk halvliterglass .....

Annonse

Gjest creatur
Skrevet

Stjeler virkelig folk glass fra utesteder fortsatt?

Trodde folk i dag hadde råd til å kjøpe seg glass sjøl jeg...

Har jo råd. Men det er litt fett å komme hjem fra byen med et nytt glass til skapet. Som å være på fisketur, ikke sant? Man har jo råd til å kjøpe fisk i butikken, men fisker for spenningas og moroas skyld.

Skrevet

Har jo råd. Men det er litt fett å komme hjem fra byen med et nytt glass til skapet. Som å være på fisketur, ikke sant? Man har jo råd til å kjøpe fisk i butikken, men fisker for spenningas og moroas skyld.

Jeg husker at det var en populær "sport" på slutten av 80-tallet å stjele glass fra utesteder. Men i min naivitet trodde jeg det var en utdødd uskikk...

:-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg husker at det var en populær "sport" på slutten av 80-tallet å stjele glass fra utesteder. Men i min naivitet trodde jeg det var en utdødd uskikk...

:-)

Stadig nye generasjoner, vettu. ;o)

Husker vi også drev med sånt på den tiden. Nå kjøper jeg glassene mine selv. Ikke er jeg så ofte på utesteder heller, så om jeg skulle vært avhengig av det, ville skapet vært glissent.

Skrevet

Det tror jeg.

Hvordan skulle jeg kunne smugle med meg et glass øl ut uten at det ble søl?

Kjære deg, det er da mange som prøver å "smugle" med seg drikket sitt ut.

Skrevet

Nei huff, gidder ikke å drasse på slikt.

Gjest martamor
Skrevet

Jeg har jobbet på restaurant, og der prøvde ofte folk å ta med seg glass hjem. Det blir faktisk dyrt for bedriften til slutt!

Skrevet

Akkurat det gidder jeg ikke å gjøre meg til kjeltring for. Hva skal jeg med slike glass da? I tillegg viser jeg til alle som kommer på besøk at jeg er en kjeltring. Alle som ser glassene vet at jeg har stjålet dem.

Nei, dette her gidder jeg ikke.

Annonse

Skrevet

Å stjele er å stjele. Jeg tar ikke mat på matbutikken eller klær fra klesbutikken. Hvorfor skal jeg da stjele glassene til utestedene?

Gjest creatur
Skrevet

Jeg har jobbet på restaurant, og der prøvde ofte folk å ta med seg glass hjem. Det blir faktisk dyrt for bedriften til slutt!

teit på res. folk burde oppføre seg der.

Skrevet

Akkurat det gidder jeg ikke å gjøre meg til kjeltring for. Hva skal jeg med slike glass da? I tillegg viser jeg til alle som kommer på besøk at jeg er en kjeltring. Alle som ser glassene vet at jeg har stjålet dem.

Ikke nødvendigvis. Man får jo kjøpt glass med ølemblem på nå for tiden.

Men Olavsgaard hotell hadde en fiffig variant for noen år siden: Kaffekrus med følgend påskrift under: "dette kruset har jeg stjålet fra Olavsgaard hotell" ;-)

De mente det var god reklame å ha krus med logo spredt rundtomkring.

Skrevet

teit på res. folk burde oppføre seg der.

Hvorfor skille mellom restauranter og andre utesteder?

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Man får jo kjøpt glass med ølemblem på nå for tiden.

Men Olavsgaard hotell hadde en fiffig variant for noen år siden: Kaffekrus med følgend påskrift under: "dette kruset har jeg stjålet fra Olavsgaard hotell" ;-)

De mente det var god reklame å ha krus med logo spredt rundtomkring.

Sant det, men de fleste har vel stjålet dem.

Hehe, ja det var en fin variant. Folk stjeler jo håndklær fra hoteller også, selv om det står logo på dem.

Folk er rare.....bare det er noe gratis så går de omtrent bananas.

Gjest creatur
Skrevet

"Alle" stjeler jo glass, det blir som å laste ned musikk på nett. 99% av alle som går rundt med MP3-spiller har lastet ned ulovlig på nettet. Men jeg føler meg ikke som en kjeltring selv om jeg går rundt med musikk på øra.

hare1365380455
Skrevet

Sant det, men de fleste har vel stjålet dem.

Hehe, ja det var en fin variant. Folk stjeler jo håndklær fra hoteller også, selv om det står logo på dem.

Folk er rare.....bare det er noe gratis så går de omtrent bananas.

Glass og håndklær er vel ikke gratis... (Jeg mener at det ikke er noe vi skal ta.) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...