Gå til innhold

Å stjele glass fra utesteder

Anbefalte innlegg

Gjest creatur
Skrevet

Å stjele er å stjele. Jeg tar ikke mat på matbutikken eller klær fra klesbutikken. Hvorfor skal jeg da stjele glassene til utestedene?

Laster du ned musikk?

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

17

• morsan

17

• hare1365380455

9

• Glimtipper

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest creatur
Skrevet

Hvorfor skille mellom restauranter og andre utesteder?

Utesteder er steder for fyll, fanteri og tøys. Da blir det gjerne litt grøftefyll og morsomme påfunn som å stjele glass.

Restauranter går man for å være litt "sossete" av seg, man oppfører seg, holder høy sosietetsfaktor, griser ikke, bråker ikke og stjeler ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Menn har da lov til å kroppsvisitere damer. Makan til rør.

Skrevet

"Alle" stjeler jo glass, det blir som å laste ned musikk på nett. 99% av alle som går rundt med MP3-spiller har lastet ned ulovlig på nettet. Men jeg føler meg ikke som en kjeltring selv om jeg går rundt med musikk på øra.

Du burde i alle fall føle deg som en liten kjeltring hvis du stjeler glass.

Hadde du likt at noen stjal dine glass?

At du gidder.

Skrevet

Glass og håndklær er vel ikke gratis... (Jeg mener at det ikke er noe vi skal ta.) :)

Altså, den som stjeler dem føler at de er gratis for h*n betaler ikke for dem. Det jeg mente.

Selvsagt ikke gratis for de som kjøper det inn.

Gjest togli
Skrevet

Laster du ned musikk?

Det er faktisk ikke _helt_ det samme som å stjele glass på utesteder (selv om nedlasting også er ulovlig). Utestedene får faktisk problemer med at de stadig vekk må ut å kjøpe nye glass. Kan tenke meg det er skikkelig irriterende!

Annonse

Skrevet

Utesteder er steder for fyll, fanteri og tøys. Da blir det gjerne litt grøftefyll og morsomme påfunn som å stjele glass.

Restauranter går man for å være litt "sossete" av seg, man oppfører seg, holder høy sosietetsfaktor, griser ikke, bråker ikke og stjeler ikke.

Like fullt er det tyveri, på lik linje med å gjøre det på en resturant. For den som eier utstedet er det like dyrt.

Gjest togli
Skrevet

Nei, det kunne aldri falt meg inn. Jeg holder meg innenfor loven, bortsett fra de to gangene jeg fikk fartsbot ;-)

Skrevet

Altså, den som stjeler dem føler at de er gratis for h*n betaler ikke for dem. Det jeg mente.

Er det ikke vanlig at hotellet fører det opp på regninga hvis det mangler håndklær og diverse fra hotellrommet?

Gjest creatur
Skrevet

Menn har da lov til å kroppsvisitere damer. Makan til rør.

Trodde ikke det, jeg. Lærte det på vekterkurs.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trodde ikke det, jeg. Lærte det på vekterkurs.

Det stemmer naturligvis ikke.

Men du skal naturligvis unngå å beføle dama.

Gjest creatur
Skrevet

Du burde i alle fall føle deg som en liten kjeltring hvis du stjeler glass.

Hadde du likt at noen stjal dine glass?

At du gidder.

Laster du ned musikk?

Utesteder er vant med fenomenet, og bryr seg tilsynelatende ikke om det. Men nå tror jeg ikke jeg gidder mer, iom at de har begynt å sjekke. Føler meg uansett ikke som en kjeltring fordi "alle" stjeler glass på byen.

Skrevet

Akkurat det gidder jeg ikke å gjøre meg til kjeltring for. Hva skal jeg med slike glass da? I tillegg viser jeg til alle som kommer på besøk at jeg er en kjeltring. Alle som ser glassene vet at jeg har stjålet dem.

Nei, dette her gidder jeg ikke.

Der jeg bodde tidligere var akkurat så langt fra byen at folk ikke gadd å bære med seg glass lenger, så der stod det støtt og stadig ølglass i veikanten. Så mine er ikke stjålet av meg. Okej, to er stjålet da.

Annonse

Gjest creatur
Skrevet

Det er faktisk ikke _helt_ det samme som å stjele glass på utesteder (selv om nedlasting også er ulovlig). Utestedene får faktisk problemer med at de stadig vekk må ut å kjøpe nye glass. Kan tenke meg det er skikkelig irriterende!

Å stjele er å stjele. Artistene lider også økonomisk av at fansen laster ned ulovlig framfor å kjøpe musikken deres.

Gjest creatur
Skrevet

Like fullt er det tyveri, på lik linje med å gjøre det på en resturant. For den som eier utstedet er det like dyrt.

Men laster du ned musikk?

Gjest creatur
Skrevet

Nei, det kunne aldri falt meg inn. Jeg holder meg innenfor loven, bortsett fra de to gangene jeg fikk fartsbot ;-)

Uheldig som ble tatt begge gangene du kjørte for fort da!

Skrevet

Laster du ned musikk?

Utesteder er vant med fenomenet, og bryr seg tilsynelatende ikke om det. Men nå tror jeg ikke jeg gidder mer, iom at de har begynt å sjekke. Føler meg uansett ikke som en kjeltring fordi "alle" stjeler glass på byen.

Alle stjeler glass? Jeg vet ikke om noen som stjeler glass. Men så har jeg ikke for vane å mange meg med tyvpakk heller.

Hvorfor stjeler du ikke bestikket og brødkurven på restauranten med det samme du er i gang? Eller et par doruller fra toalettet? Eller peanøttskålen i baren? Eller hva med en barkrakk? Det kunne jeg har trengt. Får satse på å ta med meg en slik neste gang.

Gjest Nurse Novel
Skrevet

Jeg flyttet inn i en møblert leilighet for et par år siden, og da jeg skulle se i oppvaskmaskina var den stappfull av halvlitersglass med div logo på. Dritmange!

Lite skap-plass i leiligheten. Skjønner godt at oppvaskmaskina ble brukt som oppbevaringsplass....

Gjest creatur
Skrevet

Det stemmer naturligvis ikke.

Men du skal naturligvis unngå å beføle dama.

Jeg tror alle menn ville likt å bli befølt av en dame, men ikke omvendt. Hvorfor er det slik tro?

hare1365380455
Skrevet

Lurer på hvor de tenker grensen går.... Det som det er plass til i kofferten MÅ med? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...