Gjest creatur Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hvis man hele tiden endrer forutsetningene blir det umulig å trekke en konklusjon. Jeg skrev uttrykkelig at forutsetningen var likt konsum på begge to. mymi, sorry. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 "Hvorfor stjeler du ikke bestikket og brødkurven på restauranten med det samme du er i gang? Eller et par doruller fra toalettet? Eller peanøttskålen i baren? Eller hva med en barkrakk? Det kunne jeg har trengt. Får satse på å ta med meg en slik neste gang." Kverulerende idiotinnlegg. Hehe, idioti bør vel du være forsiktig med å uttale deg om. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, idioti bør vel du være forsiktig med å uttale deg om. Oi, du har kreativ humor! Den kommentaren må du ha tenkt lenge på. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Oi, du har kreativ humor! Den kommentaren må du ha tenkt lenge på. Dette isåfall i motsetning til deg som tydeligvis poster uten å tenke så voldsomt først! ;-) 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Dette isåfall i motsetning til deg som tydeligvis poster uten å tenke så voldsomt først! ;-) Nei, du tenker ikke over at du skal være morsom. Humoren din er utdatert. Forutsigbar. I motsetning til deg... Bedre enn deg i hvert fall... DU burde ikke snakke om... internettforumet svømmer i slike wannabefunny-fraser 0 Siter
NeaNoor Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Oi, du har kreativ humor! Den kommentaren må du ha tenkt lenge på. Ja, i flere timer. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nei, du tenker ikke over at du skal være morsom. Humoren din er utdatert. Forutsigbar. I motsetning til deg... Bedre enn deg i hvert fall... DU burde ikke snakke om... internettforumet svømmer i slike wannabefunny-fraser Heller wannabefunny enn absolutelystupid;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Den morsomste slike "stjele-scenen" jeg har sett på Tv/film, var da Patsy og Edina (Absolutely Fabuolous)dro med Concorde på dagstur til New York for å stjele et dørhåndtak som de mente ville være perfekt på Edinas utbrente kjøkken! ;-) LOL Det har jeg sett! Kanonbra.... 0 Siter
Gjest glassmanet Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Enig i det, men det er tross alt verre å stadig vekk bestille glass for ikke å gå tomt. Skaper mer irritasjon i hverdagen. Det er mange, jeg gjentar; MANGE glass som blir knust hver eneste kveld det er åpent på uteplassene. Tror ikke det er så mange sjeler som gidder å stjele med seg glass. Så, jeg tror ikke dette er noen stor sak for uteplassene. I hvertfall ikke der jeg har jobbet. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Oh yes. Stjeler alle veier jeg. Overalt, hvor som helst. Hva som helst. Anytime. Gjør ikke annet. 0 Siter
creature Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Heller wannabefunny enn absolutelystupid;-) Tåpelig utsagt på linje med "heller pakkis enn jøde". Dårlig humor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.