mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Avtale, men ikke noe kjeft å få hvis det fortsatt er gelé i overarmene, ok? Neida, neida, jeg skal selvsagt ikke kjefte. Mulig jeg bare blir litt tungpustet. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Neida, neida, jeg skal selvsagt ikke kjefte. Mulig jeg bare blir litt tungpustet. På tide å få opp kondisen da. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Ganske imponerende! Er dere fortsatt forelsket, eller har det gått over i en ny fase? Og tror du det kan vare til en av dere dør? Forskjell på forelskelse og å elske noen, vel. Ja, jeg håper og tror det varer livet ut. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 På tide å få opp kondisen da. Ja ikke sant? Du kan hjelpe meg med litt trening du? 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Ja ikke sant? Du kan hjelpe meg med litt trening du? Hehe, du kan jo få låne aerobicdvden min. 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hehe, du kan jo få låne aerobicdvden min. Nja...liker litt mer personlig veiledning jeg da. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Nja...liker litt mer personlig veiledning jeg da. Spørs hvor effektivt det blir... 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Spørs hvor effektivt det blir... Vi skal nok hive etter pusten vil jeg tro. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Vi skal nok hive etter pusten vil jeg tro. Var det ikke det foreningen for aids- og lungesyke het? HIV etter pusten? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Var det ikke det foreningen for aids- og lungesyke het? HIV etter pusten? Hehe, det var kanskje det. 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Var det ikke det foreningen for aids- og lungesyke het? HIV etter pusten? *revner* 0 Siter
Gjest milliee Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Auda! av latter. nei det var godt;) (tror jeg har en rar dialekt) 0 Siter
Piraye Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Man går visst opp ca 40% i løpet av noen uker, så går det tregere etter det. Beste måten å trene styrke på er å legge så mye vekt på at du kun klarer 8-12 repetisjoner. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Man går visst opp ca 40% i løpet av noen uker, så går det tregere etter det. Beste måten å trene styrke på er å legge så mye vekt på at du kun klarer 8-12 repetisjoner. Wow, 40%! Jaja, 40% av ingenting er jo ikke så mye. Det er slike repetisjoner jeg kjører. 0 Siter
Piraye Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Wow, 40%! Jaja, 40% av ingenting er jo ikke så mye. Det er slike repetisjoner jeg kjører. 40% av "max"...... Det funker visst sånn at har man så mye vekt at man kun greier 8-12 repetisjoner (og ingen gjentakelser), bygger man styrke, tar man derimot gjentakelser pusser det mest på teknikken og ikke på styrken. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 40% av "max"...... Det funker visst sånn at har man så mye vekt at man kun greier 8-12 repetisjoner (og ingen gjentakelser), bygger man styrke, tar man derimot gjentakelser pusser det mest på teknikken og ikke på styrken. Ah. Regner med jeg lærer litt mer om dette når jeg får instruksjonstimen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.