Gå til innhold

Dyrere å være mann eller kvinne?

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

De sporene må du forklare meg, for jeg skjønner meg ikke på sånt ;-)

Produsere xx antall tråder på kort tid. Gjerne om helt usakelige ting.

Late som om man ikke vet hvem andre er, selv om innleggene bærer tydelig preg om at vedkommende har vært her en stund. Gjør seg selv dum.

Ser dere virkelig ikke det?

He he :)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

24

• Peachy

8

• forgiven

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173277857' post='3560764]

Late som om man ikke vet hvem andre er, selv om innleggene bærer tydelig preg om at vedkommende har vært her en stund. Gjør seg selv dum.

Joa.

Skrevet

Hva er det med dette forumet og trollemistenkeliggjøring av brukere?

Man kjener lusa på gangen vettu

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes felles økonomi blir feil, uansett om det er litt forskjeller i inntektsnivå. En rik person skal ikke lide økonomisk av å bli sammen med en som tjener litt mindre, og en person med vanlig inntekt skal ikke lokkes inn i et forhold pga økonomiske fordeler.

Greist at de handler hver for seg, og delerer på felles utgifter med nettbankoverføring i slutten av hver mnd f eks.

Der er jeg helt uenig med deg!

Selv om jeg tjener litt mer enn mannen min, krever ikke jeg at jeg skal få bruke mer på personlige ting enn han. Vi har tross alt felles hjem, felles barn og felles liv.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173278001' post='3560770]

BRA!!

Synes h*n kan få holde på så lenge h*n ikke plager folk. Men det er jo litt irriterende at h*n spiller uvitende.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173277857' post='3560764]

Men innleggene er jo stort sett interessante å diskutere rundt, så da spiller det jo fint liten rolle hvem som skriver innlegget, eller?

Skrevet

Synes h*n kan få holde på så lenge h*n ikke plager folk. Men det er jo litt irriterende at h*n spiller uvitende.

Ja.

Jeg er imponert over at det går an å skrive så jævlig mye på så kort tid!

Nesten som jeg ville ha møtt katta i RL ;)

Skrevet

De må få lov til å legge vekt på hva de vil, bare de er ærlige. Det verste som finnes er damer som sier penger og makt ikke betyr noe, men så gjør det faktisk det.

Interessant... Du forfekter nærmest ordrett de samme holdningene som zakkoo gjorde for en måneds tid siden.

Skrevet

Men innleggene er jo stort sett interessante å diskutere rundt, så da spiller det jo fint liten rolle hvem som skriver innlegget, eller?

Når man finner opp en ny personlighet så kan man begynne å lure.

Det er ikke så kjekt for de som har hatt medfølelse for vedkommende og lagt tid i svare, så finner man ut at det hele bare var tull og tøys.

Skrevet

Hvorfor gidder du bruke penger på røyk?

Sikkert fordi det er dårlige forhold for tobbakksdyrking her til lands.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173275984' post='3560677]

Sikkert den samme som hjelper mot navitet...

*lol*

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173278315' post='3560784]

Det er ikke så kjekt for de som har hatt medfølelse for vedkommende og lagt tid i svare, så finner man ut at det hele bare var tull og tøys.

Nei, hvis det er snakk om løgner rundt egen person kan jeg forstå det. Denne tråden her synes jeg derimot kan besvares uansett hvem personen utgir seg for å være.

Jeg skjønner forøvrig at jeg har litt problemer med å holde oversikt over hvor mange innlegg som produseres av den eller den. Ikke fortell meg at jeg er her for lite! ;-)

Gjest creatur
Skrevet

Det blir bare tull, er man sammen så er man også sammen om felles økonomi.

Å holde fast på hva som er mine og hva som er dine penger vitner om at forholdet er dømt til ikke å vare.

Hilsen

"Det blir bare tull, er man sammen så er man også sammen om felles økonomi.

Å holde fast på hva som er mine og hva som er dine penger vitner om at forholdet er dømt til ikke å vare.

Hilsen

- mandolina

"

La meg gjette, du er den med dårligst øk i forholdet?

Man kan da ha selvstendig økonomi selv om man har kjæreste! Stakkars lottomillionærer som må gå rundt og frykte at alle interesserte damer kun er ute etter penga deres!

Hvis dama mi f eks vil ta en tur på byen med noen venninner eller dra på ferietur til Bulgaria, er det greiest at hun betaler det, i stedet for at jeg skal betale halvparten.

Og hva skjer om det blir slutt? Skal man da bare dele summen man har i to selv om den ene hadde vesentlig mer før forholdet ble innledet?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173278315' post='3560784]

nettopp!!!!! =)

Gjest mandolina
Skrevet

"Det blir bare tull, er man sammen så er man også sammen om felles økonomi.

Hilsen

- mandolina

"

La meg gjette, du er den med dårligst øk i forholdet?

Man kan da ha selvstendig økonomi selv om man har kjæreste! Stakkars lottomillionærer som må gå rundt og frykte at alle interesserte damer kun er ute etter penga deres!

Hvis dama mi f eks vil ta en tur på byen med noen venninner eller dra på ferietur til Bulgaria, er det greiest at hun betaler det, i stedet for at jeg skal betale halvparten.

Og hva skjer om det blir slutt? Skal man da bare dele summen man har i to selv om den ene hadde vesentlig mer før forholdet ble innledet?

Her er du litt på bærtur.

Jeg har størst inntekt i familien.

Vi har vært gift i 30 år.

Hilsen

Skrevet

Nei, hvis det er snakk om løgner rundt egen person kan jeg forstå det. Denne tråden her synes jeg derimot kan besvares uansett hvem personen utgir seg for å være.

Jeg skjønner forøvrig at jeg har litt problemer med å holde oversikt over hvor mange innlegg som produseres av den eller den. Ikke fortell meg at jeg er her for lite! ;-)

Jajo.. Men det er jo tusen sånne tråder. Det blir mye etter hvert. Iallfall for oss som bor her inne! ;)

Gjest creatur
Skrevet

Der er jeg helt uenig med deg!

Selv om jeg tjener litt mer enn mannen min, krever ikke jeg at jeg skal få bruke mer på personlige ting enn han. Vi har tross alt felles hjem, felles barn og felles liv.

Men folk er da forskjellige? Ikke sikkert det du sier passer for alle.

Hvis mannen f eks har investert masse arbeid i studier og fått en godt betalt jobb, mens dama har sluntret unna skolen og fått en helt vanlig jobb i servicebransjen, synes jeg det blir urettferdig om mannen skal måtte overføre masse penger til en felles bankkonto.

Forstår jo problemene med at den ene har mye mer penger enn den andre, så det greieste er kanskje om man finner seg en med noenlunde samme inntekt.

Gjest creatur
Skrevet

Interessant... Du forfekter nærmest ordrett de samme holdningene som zakkoo gjorde for en måneds tid siden.

Jada, og du forfekter tacomix og kattepus' sine standpunkter. Interessant.

Halvparten av trådene her handler om hvem som er troll og ikke.

Gjest creatur
Skrevet

Her er du litt på bærtur.

Jeg har størst inntekt i familien.

Vi har vært gift i 30 år.

Hilsen

Merkelig så mange høytlønnte kvinner det var her da! Skulle nesten tro dere ljuger alle sammen. Statistisk sett er det svært liten sjanse for at så mange damer tjener mer enn menn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...