Gå til innhold

Dyrere å være mann eller kvinne?

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Du gir henne jo akkurat det hun vil ha, nemlig oppmerksomhet!

Dessuten er jeg enig med Åsemor. Det spiller ingen rolle hvem som reiser en slik problemstilling, katt eller hund, ung eller gammel, syk eller frisk, falsk eller ekte.

Jeg tror du har fått innvendig kattepest.

Og som jeg skrev til Åsemor, det var helt tilfeldig at jeg skrev at hun var katta i denne tråden!

Herregud som du blander deg inn og forsvarer katta!

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

24

• Peachy

8

• forgiven

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173294215' post='3561229]

Og som jeg skrev til Åsemor, det var helt tilfeldig at jeg skrev at hun var katta i denne tråden!

Herregud som du blander deg inn og forsvarer katta!

Jeg forsvarer ikke katta, jeg forsvarer den grunnlovsfestede ytringsfriheten pluss prinsippet om at folk er uskyldige til det motsatte er bevist. Og framfor alt forsvarer jeg seriøse folk som urettmessig blir beskyldt for å være katta.

Dessuten er det ikke noe som heter å blande seg inn på et åpent forum.

Og du som jobber i barnehage burde ha erfart at rop og skrik om oppmerksomhet takles best ved å ignorere.

Jeg så du spurte om man bare skal la katta herje fritt. Ja, hvordan har du tenkt å hindre henne i det, da, om jeg tør spørre?

Hvis du tror lit mjauing fungerer som veisperringer for henne, må du nok tro om igjen. Hun blir sannsynligvis bare oppildnet.

Skrevet

Jeg forsvarer ikke katta, jeg forsvarer den grunnlovsfestede ytringsfriheten pluss prinsippet om at folk er uskyldige til det motsatte er bevist. Og framfor alt forsvarer jeg seriøse folk som urettmessig blir beskyldt for å være katta.

Dessuten er det ikke noe som heter å blande seg inn på et åpent forum.

Og du som jobber i barnehage burde ha erfart at rop og skrik om oppmerksomhet takles best ved å ignorere.

Jeg så du spurte om man bare skal la katta herje fritt. Ja, hvordan har du tenkt å hindre henne i det, da, om jeg tør spørre?

Hvis du tror lit mjauing fungerer som veisperringer for henne, må du nok tro om igjen. Hun blir sannsynligvis bare oppildnet.

De skal endre registreringen av nye brukere her på dol, så da får vi håpe det blir bedring.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173295064' post='3561243]

De skal endre registreringen av nye brukere her på dol, så da får vi håpe det blir bedring.

Ja, det er jo i ferd med å ødelegge hele nettstedet. Så det får vi håpe.

Vi kan jo være uenige om hva som for tida oppleves mest plagsomt, katta eller kattejakta, men er sannsynligvis enige om at problemet med alle dets ringvirkninger må bort.

Jeg synes imidlertid det er synd at hun kalte seg en liten kattepus, for jeg ser for meg sånne kattefangere med hov som tar seg inn i ubebodde hus og mørke smug for å avlive villkatter.

Skrevet

Jeg synes damene bør betale selv, ja. I 2007. Greit nok på 80-tallet, men i dag tjener de penger selv.

Jeg synes også det er latterlig hvis man skal måtte påspandere drinker på damer for å ha sjangs på dem. Føler dere damer at dere blir mer tiltrukket av menn som kjøper drikke for dere? Jeg tror nesten at jeg ville følt at jeg ble forsøkt "kjøpt".

På åtti-tallet var det ikke vanlig å bli påspandert. Bare simple damer som benyttet seg av det. Det er virkelig mye vanligere nå og jeg synes sannelig at alle skal betale for seg sjøl og smile og si pent nei takk dersom en ukjent vil spandere. Da snakker jeg ikke om venner og slikt.

Så SDD, du skylder meg fremdeles den cognacen og den har du skylt meg nå i mange år ;o)

Skrevet

Ja, det er jo i ferd med å ødelegge hele nettstedet. Så det får vi håpe.

Vi kan jo være uenige om hva som for tida oppleves mest plagsomt, katta eller kattejakta, men er sannsynligvis enige om at problemet med alle dets ringvirkninger må bort.

Jeg synes imidlertid det er synd at hun kalte seg en liten kattepus, for jeg ser for meg sånne kattefangere med hov som tar seg inn i ubebodde hus og mørke smug for å avlive villkatter.

Ja :)

Det dummer er jo at hun har fått oss faste dolere til å krangle også! He he :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173299265' post='3561403]

Ja :)

Det dummer er jo at hun har fått oss faste dolere til å krangle også! He he :)

Å, det stikker vel ikke så dypt for de fleste av oss. Får jeg håpe.

Skrevet

Å, det stikker vel ikke så dypt for de fleste av oss. Får jeg håpe.

Sant nok.

Dol er dol.

Skrevet

Vel, jeg har aldri vært dyr i drift. Ihvertfall ikke når det gjelder klær, sminke, sko, håndarbeids-stæsj, smykker, pleieprodukter eller annet dill dall.

Skrevet

Du kan jo bare sjekke prisene på bind og tamponger og gange med ca 13 og se hva du får i året.

-og det er bare begynnelsen.

Gjest mjoff
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173289090' post='3561071]

Jepp.

Jeg er sjefen på dol. Visste du ikkje det?

Så bare pass deg ;o)

Gjesp.

Skrevet

Gjesp.

He he..

Så så søta.. Litt humor i hverdagen skader ikke :P

Gjest et mannebein
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173292557' post='3561190]

Øh?

Så du synes det er greit at katta får herje fritt og starte utallige tråder?

Tråder som tiss og bæsj og knulling feks. Kjempegøy!

Hæ? Her foregår noe rart jeg ikke har fått med meg. Kan du forklare kort?

Skrevet

"- Jeg bryr meg ikke om hva som er inn/ut. Man kan uansett elske en med samme inntekt."

Klart man kan. Poenget var at man elsker den man elsker, uavhengig av inntekt!

""- Jeg bryr meg ikke om hva som er inn/ut. Man kan uansett elske en med samme inntekt."

Klart man kan. Poenget var at man elsker den man elsker, uavhengig av inntekt! "

- Du får det til å høres ut som om det er gudsbestemt hvem vi skal elske her i livet. Jeg har i hvert fall en viss kontroll over hvem jeg faller for. Går ikke rundt og forelsker meg i hytt og pine, og i hvert fall ikke før jeg har blitt kjent med personen og vet litt hvem vedkommende er.

Skjønner ikke engang at det går an å bli forelska i en man ikke vet noe om. Da er det jo bare utseendet man går etter.

Skrevet

Du trenger ikke å bli ufin om dine argumenter ikke holdet vann.

Det vitner om ungdom og liten livserfaring.

Hilsen

Hva det vitner om bryr meg midt i ræva. Var ikke jeg som startet å være ufin.

Bedre å være 26 og i form enn å være ei gammal sutrete illeluktende røy.

Skrevet

Ja ja...

Det er ikke alle her på DOL som er 17 år gamle og lurer på om de rekker å vinne millioner i Lotto like før de får seg en kjæreste, og frykter at man deretter må brødfø på kjæresten og i verste fall dele hele gevinsten med vedkommende.

Fordommer kan du.

Så klart er det ulemper med å vinne i lotto aleine. Skal jeg spille lotto skal det alltid være med kjæresten.

Gjest togli
Skrevet

""- Jeg bryr meg ikke om hva som er inn/ut. Man kan uansett elske en med samme inntekt."

Klart man kan. Poenget var at man elsker den man elsker, uavhengig av inntekt! "

- Du får det til å høres ut som om det er gudsbestemt hvem vi skal elske her i livet. Jeg har i hvert fall en viss kontroll over hvem jeg faller for. Går ikke rundt og forelsker meg i hytt og pine, og i hvert fall ikke før jeg har blitt kjent med personen og vet litt hvem vedkommende er.

Skjønner ikke engang at det går an å bli forelska i en man ikke vet noe om. Da er det jo bare utseendet man går etter.

Nå gjør du deg dummere enn du forhåpentligvis er... Kverulering kalles det ;-)

Gjest creaturen
Skrevet

Nå gjør du deg dummere enn du forhåpentligvis er... Kverulering kalles det ;-)

Nja, i realiteten kaller du meg dum nå. Jeg mener nemlig oppriktig at det går an å kontrollere til en viss grad hvem man blir forelsket i. Har jeg et sterkt ønske om å ikke forelske meg, skjer det aldri.

Gjest togli
Skrevet

Nja, i realiteten kaller du meg dum nå. Jeg mener nemlig oppriktig at det går an å kontrollere til en viss grad hvem man blir forelsket i. Har jeg et sterkt ønske om å ikke forelske meg, skjer det aldri.

Du er sikkert ikke dum ;-)

Poenget var bare at vi snakker forbi hverandre her. Jeg prøver å si at man vanligvis ikke velger hvem man bli glad i pga økonomisk status. Om den jeg hadde blitt glad i hadde hatt millioner på bok (eller ingenting på bok), så hadde ikke det hatt noen betydning for om jeg ville leve resten av livet med ham eller ikke. See? :-)

Gjest creatur1
Skrevet

Du er sikkert ikke dum ;-)

Poenget var bare at vi snakker forbi hverandre her. Jeg prøver å si at man vanligvis ikke velger hvem man bli glad i pga økonomisk status. Om den jeg hadde blitt glad i hadde hatt millioner på bok (eller ingenting på bok), så hadde ikke det hatt noen betydning for om jeg ville leve resten av livet med ham eller ikke. See? :-)

Men si du hadde blitt forelsket i en millionær og giftet deg med han. Hadde du på en måte forventet at han dekket de fleste utgifter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...