Gå til innhold

Dyrere å være mann eller kvinne?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Men si du hadde blitt forelsket i en millionær og giftet deg med han. Hadde du på en måte forventet at han dekket de fleste utgifter?

Jeg antar at vi da hadde hatt såpass høye utgifter at han hadde måttet dekke det meste ;-)

Hadde jeg vært millionær hadde jeg ikke gang tvilt på at jeg skulle tatt ansvar for utgiftene. Vi er tross alt en familie.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

24

• Peachy

8

• forgiven

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest creatur1
Skrevet

Jeg antar at vi da hadde hatt såpass høye utgifter at han hadde måttet dekke det meste ;-)

Hadde jeg vært millionær hadde jeg ikke gang tvilt på at jeg skulle tatt ansvar for utgiftene. Vi er tross alt en familie.

Det er derfor jeg ville vegret meg litt for å innlede et forhold til en ikke spesielt rik dame. Hadde tvilt på motivene hennes. Når jeg i tillegg leser på dol at så mange damer er utro tøser, skjønner jeg enda bedre at kjendiser gifter seg med kjendiser/rikinger og ikke vanlige folk.

Angelica :o)
Skrevet

Hæ? Her foregår noe rart jeg ikke har fått med meg. Kan du forklare kort?

Nei, det gidder jeg ikke. Kan risikerer å få guttelus.

Gjest togli
Skrevet

Det er derfor jeg ville vegret meg litt for å innlede et forhold til en ikke spesielt rik dame. Hadde tvilt på motivene hennes. Når jeg i tillegg leser på dol at så mange damer er utro tøser, skjønner jeg enda bedre at kjendiser gifter seg med kjendiser/rikinger og ikke vanlige folk.

Jeg håper da at de aller fleste er skikkelige folk som ikke går etter penger når de finner seg livsledsager. En i familien min sitter på endel millioner. Han er samboer med en som nok har gjennomsnittslønn. Jeg er sikker på at hun ikke tok ham for pengene. Slike forhold kan umulig vare i lengden...

Gjest er sikker
Skrevet

Vi menn er dyrest.

Lekene våre er svindyre.

Gjest mandolina
Skrevet

Hva det vitner om bryr meg midt i ræva. Var ikke jeg som startet å være ufin.

Bedre å være 26 og i form enn å være ei gammal sutrete illeluktende røy.

Dette svar vitner om at du har liten selvtillit og mangler meningers mot.

Hilsen

Skrevet

Dette svar vitner om at du har liten selvtillit og mangler meningers mot.

Hilsen

Du og dine vitner om-utsagn.

Jeg griller deg levende både når det gjelder sterke meninger, selvtillit og intelligens.

Gjest et mannebein
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173363485' post='3562603]

Nei, det gidder jeg ikke. Kan risikerer å få guttelus.

Fikk plutselig trang til å hevne meg! ;-D *susseklem* hehehe

Skrevet

Fikk plutselig trang til å hevne meg! ;-D *susseklem* hehehe

He he.. Jeg er ikke så lettlurt :P

Gjest et mannebein
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173377113' post='3563046]

He he.. Jeg er ikke så lettlurt :P

Fikk en sånn trang til mannsjåvinisme på en sånn dag som dette! Også tror jeg du er veldig deilig, så dette hadde du nok fortjent! *enda en susseklem* :-)

Skrevet

Fikk en sånn trang til mannsjåvinisme på en sånn dag som dette! Også tror jeg du er veldig deilig, så dette hadde du nok fortjent! *enda en susseklem* :-)

*LOL*

Ja. Dødsrå! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...