Gå til innhold

22 år og tisser i sengen!

Anbefalte innlegg

Gjest flaut ja..!
Skrevet

Hadde et uhell her om natten. Jeg tisset rett og slett i sengen! :S Dette var veldig ekkelt. Hjalp ikke akkurat å ha typen ved siden av. Heldigvis sov han, og jeg fikk legge papir over og under lakenet. Passet på at han ikke la seg på det området urinen var, og skiftet laken etter at vi hadde stått opp..

Jeg husker så godt at jeg drømte at jeg måtte på do (noe jeg i virkeligheten også måtte) Og det var helt herlig når jeg endelig fant doen. Jeg kunne la "vannet" renne. Jeg husker også i drømmen at jeg møtte motstand, selv om jeg måtte veldig på do, så kom det ikke av seg selv. (kanskje det hedde en veldig stor betydning at jeg lå på siden i sengen, og ikke i "tisse-stilling") Så det værste var at jeg faktisk trykket skikkelig for å få tisset! Jeg våknet først da jeg merket at urinen randt nedover låret mitt. Heldigvis så tømte jeg ikke hele blæren.

Uff, lite gøy dette her.

Har skjedd meg kanskje 5 ganger i løpet av 12 år..

Noen som har opplevd dette når de er så gamle?

Gjest har ikke opplevd
Skrevet

Jeg drømmer ofte at jeg må på do, men da våkner jeg eller venter til jeg står opp.

Du får legge et plastlaken under lakenet slik at madrassen ikke blir våt og ekkel. Snakk med legen din neste gang du er der.

Gjest flaut ja..!
Skrevet

Zakkoo på ferde igjen?

ikke zakoo nei..

Gjest fassda
Skrevet

Det har faktisk skjedd med meg også. Har aldri hatt problemer med sengevæting som liten eller inkontinensproblemer nå.

Hvis jeg drikker mye væske før jeg legger meg, hender det veldig ofte at jeg drømmer at jeg går på do. Og noen av de gangene tror kroppen min at det er virkelighet, og det ender med at jeg såvidt tisser litt før jeg (heldigvis) våkner. Det skjer bare et par ganger i året, merkelige greier.

Jeg vet ikke hva det skyldes - kanskje rett og slett at man drømmer så virkelighetsnært at kroppen tror på det. Vil uansett anbefale deg å drikke lite om kvelden! Tipper det hjelper:)

Gjest fassda
Skrevet

Zakkoo på ferde igjen?

Går det an å slutte med "trollmistenkeliggjøringen" på dette forumet? Trådstarter har et spørsmål hun vil ha svar på, og da kan hun få det.

Hvis ikke du har et svar på spørsmålet kan du vel bare gå til neste innlegg:)

Gjest vokst det av meg
Skrevet

Jeg hadde dette problemet da jeg var yngre. Men har nok vokst det av meg, det ble lengre og lengre tid mellom hver gang og nå er det x antall år siden (husker ikke).

Jeg drømte også noen ganger at jeg var på do, men våkna da jeg tissa. Er litt bekymra noen ganger for at det skal skje igjen, nå som jeg har samboer.

Skrevet

Jeg drømmer ofte at jeg må på do, men da våkner jeg eller venter til jeg står opp.

Du får legge et plastlaken under lakenet slik at madrassen ikke blir våt og ekkel. Snakk med legen din neste gang du er der.

Drikker man væske blir det væting, det er en kjent sak.

Gjest Snoose
Skrevet

Opplevd det en gang ja.

Du er ikke sengevæter eller har inkontinensproblem av den grunn. Så fremt det ikke skjer jevnlig da.

hidi, the scorpion
Skrevet

Drikker man væske blir det væting, det er en kjent sak.

I sengen...?

Skrevet

Ja, jeg! Jeg var nesten 21 år gammel og hadde kjæresten min på besøk.

Akkurat som deg drømte jeg at jeg var på do, og våknet av at det ble så varmt og vått...

Jeg fortalte det til kjæresten min, jeg da. Og han lo og lo og syntes det var kjempemorsomt. Så måtte jo jeg også le da. Det var jo egentlig litt morsomt det hele.

Skrevet

Går det an å slutte med "trollmistenkeliggjøringen" på dette forumet? Trådstarter har et spørsmål hun vil ha svar på, og da kan hun få det.

Hvis ikke du har et svar på spørsmålet kan du vel bare gå til neste innlegg:)

ubaat er vel et aldri så lite troll selv, tror jeg.

Skrevet

Sengevætere er da ikke så veldig uvanlig, selv om de er voksne.

En jeg var i militæret med hadde dette problemet. Det kunne ikke være lett i en militærleir. Det var ikke mer enn to av oss som visste om det heldigvis, foruten han selv, selvsagt. Han var uheldig ganske ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...