Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal dere gå i tog? Være med på markering av noe slag?

Da jeg var lita var jeg med mamma (og pappa tror jeg) i ulike demonstrasjonstog,- som 8.mars og 1.mai.. Foreldrene mine var aktive på venstresida, og spesielt mamma var aktiv i Kvinnefronten.

Jeg føler liksom at det"ligger i blodet", holdningene altså,- og jeg vil gjerne støtte opp om Kvinnesaken,- men så er det å få det til da..

Tenker at "det er nå stress" å komme seg inn til byen etc.. men jeg vil jo gjerne være med også da!

Har vi blitt slappere og mer egoistiske i vår tid enn på 70 tallet? De hadde jo jobb og unger da også, men mange engasjerte seg likevel mer har jeg inntrykk av.

Skal prøve å komme meg avgårde, også for å vise solidaritet med våre medsøstre verden over...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269391-snart-kvinnedagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi feiret også, gikk i tog og hele pakka.

Her vi bor nå er det ikke noe tog og det er veldig synd syns jeg, jeg er jo barn av 70 tallet og har sittet i vogn i mange tog.

Jeg anta at vi går et lite tog her hjemme i stua siden det ikke er noe her.

Selvom vi her i landet har det fint, så er det viktig med tanke på de kvinnene rundt om i verden som ikke er så heldige som oss.

Gratulere med dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269391-snart-kvinnedagen/#findComment-2181030
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...