Gå til innhold

Idiotkompis!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

For noen uker siden fikk jeg en telefon fra en kompis, som fortalte meg at Metallica skulle spille på Valle Hovin, og at han skulle ta seg av billettkjøpet mandag morgen når salget startet. Det var en håndfull av oss som skulle på konserten.

Jeg tenkte som så at jeg har sett dem flere ganger når Metallica var på sitt beste, og at jeg ikke gadd. Så jeg takka nei.

Alt greit.

Vel, jeg våkner litt utpå dagen den aktuelle mandagen (rundt 13.00), spiser frokost ved nettet og ser VG (eller en eller annen nettavis) slå stort opp at 40000 Metallica-billetter ble revet bort på 30 min.

For moroskyld går jeg innom sidene til Billettservice og sjekker, taster inn 1 billett - og får positiv respons.

Akkurat da fikk jeg plutselig litt lyst til å dra likevel. Kan jo være kult å ta noen øl med kompiser før og etter showet selv om jeg har sett bandet en del ganger den gang de var noe å se, og bestiller billetten.

Ringer derfor kompisen som skulle bestille billetter og sier jeg blir med likevel.

Svaret jeg får:

Åh, faen. Det har jeg glemt.

Jeg sier han må få ræva i gir og bestille før det blir utsolgt.

Men da var det allerede utsolgt.

Jeg, som ikke hadde planer om å dra i utgangspunktet, er altså den eneste som fikk billett.

Fikk den i posten nå.

Helvetes surrehue av en kompis!

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Peachy

9

• forgiven

5

• muriel

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe.. bare dra du! Jeg skal jo dit.. ;)

neida.. det er vel ikke så vanskelig å få solgt den?!

Skrevet

Du får trøste deg med at de andre som ville ha billetter nok er ganske sure på han allerede ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe.. bare dra du! Jeg skal jo dit.. ;)

neida.. det er vel ikke så vanskelig å få solgt den?!

Det er enkelt å selge den, ja, men jeg får se an vær og temperatur, og jeg finner helt sikkert noen andre kjentfolk med billett.

Gidder jo ikke å selge den for de 635 kronene jeg betalte, men på den annen side har jeg noe grunnleggende imot disse haiene som kjøper inn billetter for å selge dem for 2000 kroner, da det er disse som er skyld i at det blir utsolgt fort i utgangspunktet, så jeg gidder ikke synke til det nivået heller.

De selger øl inne på Valle Hovin? Jeg har faktisk aldri vært på konsert der tidligere.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får trøste deg med at de andre som ville ha billetter nok er ganske sure på han allerede ;)

Ja, de er nok enda mer pissed enn meg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan få stå sammen med meg da. :)

Jippi! :)

Skrevet

Det er enkelt å selge den, ja, men jeg får se an vær og temperatur, og jeg finner helt sikkert noen andre kjentfolk med billett.

Gidder jo ikke å selge den for de 635 kronene jeg betalte, men på den annen side har jeg noe grunnleggende imot disse haiene som kjøper inn billetter for å selge dem for 2000 kroner, da det er disse som er skyld i at det blir utsolgt fort i utgangspunktet, så jeg gidder ikke synke til det nivået heller.

De selger øl inne på Valle Hovin? Jeg har faktisk aldri vært på konsert der tidligere.

Jepp, de selger øl. Og jentene tisser i buskene.

Skrevet

Jippi! :)

:D

Det blir jo noen fler enn meg, da, men du overlever sikkert. :)

Skrevet

Hehe, trøst deg med at det er verre for de andre som ikke fikk. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp, de selger øl. Og jentene tisser i buskene.

Ja, det er ulempen med å være jente på konsert. Køene deres er ustabilt lange.

Vi er litt mer praktisk anlagt der.

Men selger de øl er det jo bare å håpe på solskinn.

Skrevet

Du kan få stå sammen med meg da. :)

Jeee!!! Skal du også?

Kanskje det blir Metallica/doltreff?

;-)

Skrevet

hehe.. godt poeng! =)

Jeg har ikke vært der jeg heller, det er fri aldersgrense, men mest sannsynlig vil det være et øltelt der(sa en kompis til meg) =)

Skrevet

Jeee!!! Skal du også?

Kanskje det blir Metallica/doltreff?

;-)

Ja! Da må vi gå med store plakater, da. "JEG KOMMER FRA DOL!"

Hehe.

Skrevet

Ja, det er ulempen med å være jente på konsert. Køene deres er ustabilt lange.

Vi er litt mer praktisk anlagt der.

Men selger de øl er det jo bare å håpe på solskinn.

Det var helt superbra på U2-konserten i 2005 iallfall. :)

Husk gode sko, jeg greide nesten ikke å gå til t-banen etterpå.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var helt superbra på U2-konserten i 2005 iallfall. :)

Husk gode sko, jeg greide nesten ikke å gå til t-banen etterpå.

Går nok greit. Har vært på konsert en del ganger, og beina mine har blitt godt vant med årene. :)

Men jeg husker hvor slitsomt det var for rygg og bein de første gangene jeg var på konsert.

Jeg ser at Metallica ikke gir ut noen ny skive før konserten. Det er bra, og betyr forhåpentligvis at de spiller gamle slagere. Ikke alt for mye nytt møl.

Skrevet

Går nok greit. Har vært på konsert en del ganger, og beina mine har blitt godt vant med årene. :)

Men jeg husker hvor slitsomt det var for rygg og bein de første gangene jeg var på konsert.

Jeg ser at Metallica ikke gir ut noen ny skive før konserten. Det er bra, og betyr forhåpentligvis at de spiller gamle slagere. Ikke alt for mye nytt møl.

Ja, det håper jeg også. For meg kan de rett og slett bare spille gjennom hele Black Album og ferdig med det. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det håper jeg også. For meg kan de rett og slett bare spille gjennom hele Black Album og ferdig med det. :)

For min del kan de gi faen i hele Black Album også, og gå for sine 4 første skiver i tillegg til enkelte coverlåter.

Men de gangene jeg har sett dem etter Black Album har de heldigvis hatt selvinnsikt nok til å forstå at det er deres gamle materiale som gjør seg, så 90 % av låtene er nok fra deres fire første skiver (pluss enkelte coverlåter).

Jeg kommer til å sjekke ut setlista før jeg går. Viser det seg at de finner på noe sinnssykt som å spille f.eks. hele St. Anger, eller kun fra 90-tallsskivene, selger jeg billetten.

Men det har de aldri gjort tidligere.

Sist sommer kjørte de noen show hvor de spilte hele Master of Puppets, hvis jeg ikke husker feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...