Gå til innhold

Idiotkompis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del kan de gi faen i hele Black Album også, og gå for sine 4 første skiver i tillegg til enkelte coverlåter.

Men de gangene jeg har sett dem etter Black Album har de heldigvis hatt selvinnsikt nok til å forstå at det er deres gamle materiale som gjør seg, så 90 % av låtene er nok fra deres fire første skiver (pluss enkelte coverlåter).

Jeg kommer til å sjekke ut setlista før jeg går. Viser det seg at de finner på noe sinnssykt som å spille f.eks. hele St. Anger, eller kun fra 90-tallsskivene, selger jeg billetten.

Men det har de aldri gjort tidligere.

Sist sommer kjørte de noen show hvor de spilte hele Master of Puppets, hvis jeg ikke husker feil.

Ja, det er SÅNNE konserter vi vil ha! Master of puppets er en absolutt höydare for meg, ihvertfall :o)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Peachy

9

• forgiven

5

• muriel

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For min del kan de gi faen i hele Black Album også, og gå for sine 4 første skiver i tillegg til enkelte coverlåter.

Men de gangene jeg har sett dem etter Black Album har de heldigvis hatt selvinnsikt nok til å forstå at det er deres gamle materiale som gjør seg, så 90 % av låtene er nok fra deres fire første skiver (pluss enkelte coverlåter).

Jeg kommer til å sjekke ut setlista før jeg går. Viser det seg at de finner på noe sinnssykt som å spille f.eks. hele St. Anger, eller kun fra 90-tallsskivene, selger jeg billetten.

Sist sommer kjørte de noen show hvor de spilte hele Master of Puppets, hvis jeg ikke husker feil.

Ok, for meg er Metallica stort sett Black Album, siden det er det jeg har hørt mest på. (Eller, som samboeren har hørt mest på, og jeg har fått litt sansen for.)

Men jeg kommer sikkert til å kjenne igjen sanger fra andre (gamle) album også, så jeg tror nok det kommer til å bli en flott konsert. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er SÅNNE konserter vi vil ha! Master of puppets er en absolutt höydare for meg, ihvertfall :o)

Så vidt jeg forstår spiller de noen show i sommer for å få fri fra studio i et par uker, så jeg vil tro de spiller det de selv liker, og da går det nok i gamle slagere. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, for meg er Metallica stort sett Black Album, siden det er det jeg har hørt mest på. (Eller, som samboeren har hørt mest på, og jeg har fått litt sansen for.)

Men jeg kommer sikkert til å kjenne igjen sanger fra andre (gamle) album også, så jeg tror nok det kommer til å bli en flott konsert. :)

De har vært gode live de siste 15 årene selv om de bare har produsert drit i studio, så det er nok håp om en fin kveld, ja.

Dessuten er det ikke mange konserter de skal ha, og det er ganske sikkert en fordel. Da gir de litt mer enn alt hver gang.

Skrevet

Så vidt jeg forstår spiller de noen show i sommer for å få fri fra studio i et par uker, så jeg vil tro de spiller det de selv liker, og da går det nok i gamle slagere. :)

*sitre*

Gleder meg, jeg! :o)

Skrevet

De har vært gode live de siste 15 årene selv om de bare har produsert drit i studio, så det er nok håp om en fin kveld, ja.

Dessuten er det ikke mange konserter de skal ha, og det er ganske sikkert en fordel. Da gir de litt mer enn alt hver gang.

Konge! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff så irriterende!

Du, vet du e-postadressen til Play?

Jeg klarer ikke å finne den på siden deres. Vet jeg har maila dem før, men det er lenge siden.

Den ene orderen min har stått på "processing" nå i et par uker.

Skrevet

setlista? hvor kan man sjekke den? =)

Skrevet

Hallo, du skal på Metallicakonsert! Cheer up!

ShitDiddelyDo
Skrevet

setlista? hvor kan man sjekke den? =)

Akkurat nå er den ikke klar.

Men etter deres første konsert vil den være det.

Skrevet

Akkurat nå er den ikke klar.

Men etter deres første konsert vil den være det.

dæven... og hvor kan jeg finne den da? på metclub? lr? =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

dæven... og hvor kan jeg finne den da? på metclub? lr? =)

Første konserten spilles i Lisboa 28. juni.

Dagen etter kan du sjekke ut diskusjonsforumet til VG. Det er garantert noen der som har funnet fram en anmeldelse av konserten, og i den vil den omtrentlige setlista stå.

Skrevet

Første konserten spilles i Lisboa 28. juni.

Dagen etter kan du sjekke ut diskusjonsforumet til VG. Det er garantert noen der som har funnet fram en anmeldelse av konserten, og i den vil den omtrentlige setlista stå.

åh! tusen takk for tipset! Gleder meg som en unge til den konserten! =)

tzatziki1365380058
Skrevet

Idiotkompis, ja!

Jeg har også vært borte i et par sånne. Trikset er å være veldig nøye både med fordeling og spesifisering av oppgaver - også må man følge opp underveis. Da kan det gå bra....

:)

Skrevet

På tide å få nye kompiser kanskje?

Det er sikkert en mening med dette, du treffer et nytt menneske som snur opp ned på tilværelsen din :)

Gå på konserten alene du!

Snorkfrøken
Skrevet

Ja, det håper jeg også. For meg kan de rett og slett bare spille gjennom hele Black Album og ferdig med det. :)

Har fiksa 2 billetter og tenkte å sende gubben og en kompis på tur, men nå lurer jeg på om jeg ikke må ta turen selv..

Var på konsert i Spektrum for noen år siden, men var syk og hadde så godt som ingen glede av den konserten :o(

En hel konsert med bare the black album høres meeeeget fristende ut :o)

Skrevet

Det skulle vel aldri være han med tomflaskene? ;o)

Skrevet

Har fiksa 2 billetter og tenkte å sende gubben og en kompis på tur, men nå lurer jeg på om jeg ikke må ta turen selv..

Var på konsert i Spektrum for noen år siden, men var syk og hadde så godt som ingen glede av den konserten :o(

En hel konsert med bare the black album høres meeeeget fristende ut :o)

Bli med da vel, blir konge det! :)

Snorkfrøken
Skrevet

Bli med da vel, blir konge det! :)

Skal reise til Oslo i April på konsert så jeg frykter for at kvota blir brukt opp da.. Men om det ramler inn noen uventede penger så skal du slett ikke se bort fra det nei..

;o)

Snorkfrøken
Skrevet

Snakker om gluping som påtar seg ansvaret på vegne av alle andre også messer det up. Jaja, men anyway kan jeg garantere deg at du ikke blir alene ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...