mariaflyfly Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det skulle vel aldri være han med tomflaskene? ;o) Hahaha, det tenkte jeg også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Du, vet du e-postadressen til Play? Jeg klarer ikke å finne den på siden deres. Vet jeg har maila dem før, men det er lenge siden. Den ene orderen min har stått på "processing" nå i et par uker. Jeg skal sjekke. Jeg tror jeg også hadde problemer med å finne den en gang. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hehehe! Men altså, sånt er surt..Du får trøste deg med at det kan være gøy å gå på konsert alene og..Jeg har ikke sett Metallica siden 1989 (eller noe) og et gjennsyn hadde sikkert vært gøy selvom det neppe er helt det samme..;-) Ha gøy konsert, og fortell kompisen din med teskje hvor kjekt du hadde det! (Enten det er sant eller ikke!;-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Det skulle vel aldri være han med tomflaskene? ;o) Hehe, nei. Men hadde jeg hatt lyst til å være med i førsteomgang hadde jeg definitivt tatt på meg jobben med å skaffe billettene, for jeg hadde ikke stolt på at denne personen hadde husket klokkeslett, dato, riktig antall billetter og rett konsert. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Hehehe! Men altså, sånt er surt..Du får trøste deg med at det kan være gøy å gå på konsert alene og..Jeg har ikke sett Metallica siden 1989 (eller noe) og et gjennsyn hadde sikkert vært gøy selvom det neppe er helt det samme..;-) Ha gøy konsert, og fortell kompisen din med teskje hvor kjekt du hadde det! (Enten det er sant eller ikke!;-)) Jeg har i følge de fleste av mine venner sær musikksmak, og går derfor nesten alltid på konsert alene - så det er intet nytt for meg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 finn.no Det SDD trenger er nye kompiser, han har jo billett. Har de kompiser på finn.no, kanskje? :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Selg den til 3-dobbel pris på svartebørsen! - og kjøp deg noe kasser øl og en konjakk... 0 Siter
mrxx Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Min sønn har fått tak i billett, men så ville dama hans også være med likevel. Jeg satt lenge og prøvde å få tak i billetten, men klarte ikke det. Du har nok vært heldig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.