Gå til innhold

Idiotkompis!

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Det skulle vel aldri være han med tomflaskene? ;o)

Hahaha, det tenkte jeg også. :D

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

14

• Peachy

9

• forgiven

5

• muriel

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Du, vet du e-postadressen til Play?

Jeg klarer ikke å finne den på siden deres. Vet jeg har maila dem før, men det er lenge siden.

Den ene orderen min har stått på "processing" nå i et par uker.

Jeg skal sjekke. Jeg tror jeg også hadde problemer med å finne den en gang.

laguna1365380434
Skrevet

Hehehe! Men altså, sånt er surt..Du får trøste deg med at det kan være gøy å gå på konsert alene og..Jeg har ikke sett Metallica siden 1989 (eller noe) og et gjennsyn hadde sikkert vært gøy selvom det neppe er helt det samme..;-)

Ha gøy konsert, og fortell kompisen din med teskje hvor kjekt du hadde det! (Enten det er sant eller ikke!;-))

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skulle vel aldri være han med tomflaskene? ;o)

Hehe, nei.

Men hadde jeg hatt lyst til å være med i førsteomgang hadde jeg definitivt tatt på meg jobben med å skaffe billettene, for jeg hadde ikke stolt på at denne personen hadde husket klokkeslett, dato, riktig antall billetter og rett konsert. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe! Men altså, sånt er surt..Du får trøste deg med at det kan være gøy å gå på konsert alene og..Jeg har ikke sett Metallica siden 1989 (eller noe) og et gjennsyn hadde sikkert vært gøy selvom det neppe er helt det samme..;-)

Ha gøy konsert, og fortell kompisen din med teskje hvor kjekt du hadde det! (Enten det er sant eller ikke!;-))

Jeg har i følge de fleste av mine venner sær musikksmak, og går derfor nesten alltid på konsert alene - så det er intet nytt for meg. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

finn.no

Det SDD trenger er nye kompiser, han har jo billett. Har de kompiser på finn.no, kanskje? :-)

Gjest sandex
Skrevet

Selg den til 3-dobbel pris på svartebørsen! - og kjøp deg noe kasser øl og en konjakk...

Skrevet

Min sønn har fått tak i billett, men så ville dama hans også være med likevel. Jeg satt lenge og prøvde å få tak i billetten, men klarte ikke det. Du har nok vært heldig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...