Gjest elektrisk doler Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det kan altså være pga crocsene sa en dame til meg. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, jeg spraker overalt etter at jeg begynte med crocs på jobb! 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, jeg spraker overalt etter at jeg begynte med crocs på jobb! Hva er crocs? *nysgjerrig* 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hva er crocs? *nysgjerrig* Sko! http://www.crocs.com/home.jsp 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei. Jeg hadde en tråd om at jeg var eletrisk ja. Men jeg har ikke slike sko Jeg tror faktisk at det hadde med kulde å gjøre, for nå i mildværet går det fint. *skal ikke kjøpe slike sko jeg da* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er ofte elektrisk, slår gnister når jeg kommer borti folk, biler eller kjøleskapet. ;-) Jeg har aldri eid et par crocs i hele mitt liv, selv om jeg går og sikler etter et par. For mitt vedkommende er det ekstra ille når det er kaldt i været. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er ofte elektrisk, slår gnister når jeg kommer borti folk, biler eller kjøleskapet. ;-) Jeg har aldri eid et par crocs i hele mitt liv, selv om jeg går og sikler etter et par. For mitt vedkommende er det ekstra ille når det er kaldt i været. Kulda tørker ut lufta og gir bedre elektrisk isolasjon i stoffer og folk. Dermed kan mer statisk el lagre seg opp som i en kondensator. Spenningsladningen må jordes vekk. Vi som jobber med elektronikk bruker mange ulike triks. En sprutekanne med fortynnet My skaper bedre ledning i stoffer og tepper. F eks et stolsete, en arbeidsbukse, eller under skoene. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kulda tørker ut lufta og gir bedre elektrisk isolasjon i stoffer og folk. Dermed kan mer statisk el lagre seg opp som i en kondensator. Spenningsladningen må jordes vekk. Vi som jobber med elektronikk bruker mange ulike triks. En sprutekanne med fortynnet My skaper bedre ledning i stoffer og tepper. F eks et stolsete, en arbeidsbukse, eller under skoene. My? Som i mykningsmiddel? Nei? :-D 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 My? Som i mykningsmiddel? Nei? :-D Jupp. Mykemiddelet, F eks My er elektrisk ledende, jeg tror det inneholder et slags salt. http://shurl.org/XUOog 0 Siter
org Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 _Da_ skal jeg ikke ha crocs! Hadde tenkt å kjøpe, men jeg hater å få støt!!! 0 Siter
org Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Kulda tørker ut lufta og gir bedre elektrisk isolasjon i stoffer og folk. Dermed kan mer statisk el lagre seg opp som i en kondensator. Spenningsladningen må jordes vekk. Vi som jobber med elektronikk bruker mange ulike triks. En sprutekanne med fortynnet My skaper bedre ledning i stoffer og tepper. F eks et stolsete, en arbeidsbukse, eller under skoene. Enn elektrisk støt i bilen? Når jeg tar i dørhåndtaket til bilen, hender jeg får støt. Tips? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Enn elektrisk støt i bilen? Når jeg tar i dørhåndtaket til bilen, hender jeg får støt. Tips? :-) Jeg tipper det er setetrekket. Det er bare å jorde det til metallet i bilen med noe som leder strøm. 0 Siter
Atene Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Enn elektrisk støt i bilen? Når jeg tar i dørhåndtaket til bilen, hender jeg får støt. Tips? :-) Hold i dørkarmen mens du går ut av bilen. 0 Siter
org Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hold i dørkarmen mens du går ut av bilen. Det er helst når jeg skal til å gå inn i bilen jeg får støt. Og hvilke støt! 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Sko! http://www.crocs.com/home.jsp De der ja. De er stygge! Er de gode å gå i da eller? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er helst når jeg skal til å gå inn i bilen jeg får støt. Og hvilke støt! Yeah yeah, slår skikkelig gnister, ikke sant? Og selv om dette skjer ofte så greier jeg aldri venne meg til det! :-\ 0 Siter
Peachy Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 De der ja. De er stygge! Er de gode å gå i da eller? Ja, de er kjempestygge og kjempegode å gå i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.