Gå til innhold

du som var elektrisk

Anbefalte innlegg

Gjest elektrisk doler
Skrevet

Det kan altså være pga crocsene sa en dame til meg.

Skrevet

Ja, jeg spraker overalt etter at jeg begynte med crocs på jobb!

Gjest Filifjompen
Skrevet

Ja, jeg spraker overalt etter at jeg begynte med crocs på jobb!

Hva er crocs? *nysgjerrig*

Skrevet

Hei. Jeg hadde en tråd om at jeg var eletrisk ja. Men jeg har ikke slike sko :)

Jeg tror faktisk at det hadde med kulde å gjøre, for nå i mildværet går det fint. *skal ikke kjøpe slike sko jeg da*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er ofte elektrisk, slår gnister når jeg kommer borti folk, biler eller kjøleskapet. ;-) Jeg har aldri eid et par crocs i hele mitt liv, selv om jeg går og sikler etter et par. For mitt vedkommende er det ekstra ille når det er kaldt i været.

Skrevet

Jeg er ofte elektrisk, slår gnister når jeg kommer borti folk, biler eller kjøleskapet. ;-) Jeg har aldri eid et par crocs i hele mitt liv, selv om jeg går og sikler etter et par. For mitt vedkommende er det ekstra ille når det er kaldt i været.

Kulda tørker ut lufta og gir bedre elektrisk isolasjon i stoffer og folk. Dermed kan mer statisk el lagre seg opp som i en kondensator.

Spenningsladningen må jordes vekk.

Vi som jobber med elektronikk bruker mange ulike triks. En sprutekanne med fortynnet My skaper bedre ledning i stoffer og tepper. F eks et stolsete, en arbeidsbukse, eller under skoene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kulda tørker ut lufta og gir bedre elektrisk isolasjon i stoffer og folk. Dermed kan mer statisk el lagre seg opp som i en kondensator.

Vi som jobber med elektronikk bruker mange ulike triks. En sprutekanne med fortynnet My skaper bedre ledning i stoffer og tepper. F eks et stolsete, en arbeidsbukse, eller under skoene.

My? Som i mykningsmiddel? Nei? :-D

Skrevet

_Da_ skal jeg ikke ha crocs! Hadde tenkt å kjøpe, men jeg hater å få støt!!!

Skrevet

Enn elektrisk støt i bilen? Når jeg tar i dørhåndtaket til bilen, hender jeg får støt.

Tips? :-)

Skrevet

Enn elektrisk støt i bilen? Når jeg tar i dørhåndtaket til bilen, hender jeg får støt.

Jeg tipper det er setetrekket.

Det er bare å jorde det til metallet i bilen med noe som leder strøm.

Skrevet

Hold i dørkarmen mens du går ut av bilen.

Skrevet

Hold i dørkarmen mens du går ut av bilen.

Det er helst når jeg skal til å gå inn i bilen jeg får støt. Og hvilke støt!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er helst når jeg skal til å gå inn i bilen jeg får støt. Og hvilke støt!

Yeah yeah, slår skikkelig gnister, ikke sant? Og selv om dette skjer ofte så greier jeg aldri venne meg til det! :-\

Skrevet

De der ja. De er stygge! Er de gode å gå i da eller?

Ja, de er kjempestygge og kjempegode å gå i. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...