pitchblack Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har en tendens til å svette fælt etter jeg drikker kaffe, bare en kopp. Samt at det lukter veldig svette, ikke som vanlig ved anstrengelse da lukter det ikke med en gang. Hva er dette forno? Allergisk mot koffein? 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Oj, jøss - det samme opplever jeg. Har dessverre ingen råd til deg, men jeg ble bare så opptatt av at dette hørtes akkurat ut som det jeg opplever... 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Har ikke merket noe svettelukt, men særlig hvis jeg akkurat har gått raskt, og så setter meg ned for å drikke kaffe, DA pipler svetten. Særlig ille er det om sommeren når det også er varmt. Har lagt merke til at hvis jeg tar et glass vann først, og kaffe etter at jeg har sittet stille, DA svetter jeg ikke. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg opplever akuratt det samme! Når jeg først begynte å drikke kaffe så ble jeg svært urolig og hyper i kroppen, sikkert pga koffinet- Men etter et par års tid så slo det ut som svette. Jeg drikker nesten ikke kaffe lengre nettopp pga dette- og det er nok en form for allergi ja.. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Oj, jøss - det samme opplever jeg. Har dessverre ingen råd til deg, men jeg ble bare så opptatt av at dette hørtes akkurat ut som det jeg opplever... Koffein påvirker hjerterytme og hele greia, ikke rart man svetter. Jeg sluttet med kaffe for mange år siden, fikk hjerteklapp og ble svett og bleik. 0 Siter
Gjest creatur Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg opplever akuratt det samme! Når jeg først begynte å drikke kaffe så ble jeg svært urolig og hyper i kroppen, sikkert pga koffinet- Men etter et par års tid så slo det ut som svette. Jeg drikker nesten ikke kaffe lengre nettopp pga dette- og det er nok en form for allergi ja.. Blir du ikke trøtt? 0 Siter
pitchblack Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 Koffein påvirker hjerterytme og hele greia, ikke rart man svetter. Jeg sluttet med kaffe for mange år siden, fikk hjerteklapp og ble svett og bleik. Det er sant det du sier men siden noen kan drikke 5 kopper og ikke merke noe særlig og kroppen min ikke er noe særlig glad i meg etter en kopp, så antar jeg det er en form for allergi eller lav toleranse for koffein. 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Koffein påvirker hjerterytme og hele greia, ikke rart man svetter. Jeg sluttet med kaffe for mange år siden, fikk hjerteklapp og ble svett og bleik. Kanskje jeg skulle ha gjort det jeg også, jeg konsumerer to kanner per dag, så kanskje ikke rart hjertet galopperer:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.