Gå til innhold

Guffen opplevelse ved henting i bhg

Anbefalte innlegg

Gjest no nick today

Skulle hente ungen min i bhg i dag, og dumpet oppi en hysterisk mor, styrer og ped-leder i bhg som prøvde å få kontakt med en unge som hadde fått kramper. Ungen sutra og var nok delvis bevisst, men de hadde litt trøbbel med å få kontakt med h******

Ordentlig fælt å se de redde øynene til mammaen! Ambulansen kom akkurat i det vi dro, så de fikk ihvertfall sjekka ungen regner jeg med.

Selv om jeg har lært at krampene ikke er farlige i seg selv, var det en opplevelse som ga meg en ordentlig klump i magen. Håper det går bra med dem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269407-guffen-opplevelse-ved-henting-i-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så fælt! Godt de hadde ringt ambulansen og at den kom. Barnet blir nok godt sjekket ut.

Var det mange barn som så det hele? Da bør det nok snakkes om i barnehagen. Og foreldrene bør informeres slik at de vet hva barna kanskje snakker om hjemme.

Har selv to feberkrampebarn, 3-åringen har hatt det 3-4 ganger, og 1-åringen vår fikk det i bhg forrige uke. Kan bare skrive under på at det er en vanvittig ekkel opplevelse, særlig dersom man ikke vet hva det er eller ikke har opplevd det eller hørt om det før.

Jeg var uvitende første gangen og ble helt satt ut av redsel, men ringte 113 umiddelbart.

Selv om vi var "vant" til det med eldstegutten, var det skremmende å oppleve det på et barn til. Han fikk i tillegg et mer komplisert anfall som kom i to omganger. Det var ambulanse og en krampe som vedvarte, men han kom seg heldigvis raskt etter å ha blitt observert på Ullevål en stund.

Det som er bra er at feberkrampe tas veldig på alvor og ambulanse er rutine på 1 gangsanfall. Det er bare å ringe 113.

Gjest no nick today

Uff, så fælt! Godt de hadde ringt ambulansen og at den kom. Barnet blir nok godt sjekket ut.

Var det mange barn som så det hele? Da bør det nok snakkes om i barnehagen. Og foreldrene bør informeres slik at de vet hva barna kanskje snakker om hjemme.

Ungene hadde akkurat kommet inn og spist frukt, så alle ungene på avdelingen var vitner til anfallet. De ble visst samlet på en annen avdeling så de fikk snakket om det.

Min unge tok det hele med stor ro og sa bare at h*n syntes det var lurt at de ringte en-en-tre, så ***** fikk hjelp.

Annonse

Ungene hadde akkurat kommet inn og spist frukt, så alle ungene på avdelingen var vitner til anfallet. De ble visst samlet på en annen avdeling så de fikk snakket om det.

Min unge tok det hele med stor ro og sa bare at h*n syntes det var lurt at de ringte en-en-tre, så ***** fikk hjelp.

Så godt å høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...