Gjest En fortvilet småbarnsfar. Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei. Jeg har et spørsmål til alle fagoperatører i næringsmiddelindustrien. Jeg har jobbet i flere år i ei mølle og har nå fått utviklet hvete og støv allergi + astma. Det jeg lurer på er om det er flere der ut, fordi akkurat nå så er det ikke så enkelt å gå på jobb. Hva synes dere jeg kan gjøre? Og hvis dere er i mitt tilfelle hva har dere gjort? Takker for svar på forhånd:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er jo naturlig at du blir dårligere av å være på jobb. Jeg tror jeg hadde sett meg om etter en annen jobb i et annet miljø. 0 Siter
Gjest En fortvilet småbarnsfar. Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er jo naturlig at du blir dårligere av å være på jobb. Jeg tror jeg hadde sett meg om etter en annen jobb i et annet miljø. ja mener du innenfor feltet jeg er utdannet i? altså industriell? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 ja mener du innenfor feltet jeg er utdannet i? altså industriell? Det er litt vanskelig å svare på det - siden jeg vet alt for lite om fagfeltet ditt. Men hvis det finnes jobber der du slipper innånding av div. støv, så hadde jeg vel i utgangspunktet prøvd å bytte til en slik jobb. Alternativt kan det jo være en fin anledning til å tenke gjennom om du er på riktig hylle, jobbmessig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.