Gå til innhold

FU: Å sove på ryggen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er definitivt en av dem som sover best sånn, og i en eller annen sammenheng kom jeg til å nevne det for min mor (Aner ikke hva slags tema som ble diskutert..!) og hun ble svært overasket og tok tydeligvis nesten litt avstand, fordi, mente hun, at det nemlig bare er menn som sover på ryggen.. Hun mente det var direkte ufeminint..! :-o

Det må da være flere enn meg som helst sover rett ut på rygg?!

Jeg trekker dyna over huet, og har føttene utafor _det_ kan jeg være med på at kanskje er originalt, men jeg tilater meg å betvile riktigheten av at andre damer ikke sover på ryggen.

Så dere doldamer..(Med håp om å sette min mor til veggs)Siden, mage eller breie seg på rygg? :-)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• hidi, the scorpion

6

• Hatsumomo

3

• Peachy

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Hæ? Ufeminint? Tuller du, eller??

Jeg elsker å sove på ryggen. Gjerne med armene over hodet i tillegg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sover på magen og på siden, så i følge din mor er jeg helt sikkert utrolig feminin.

Ryggen sover jeg kun på hvis jeg slukner som følge av et eller annet jeg har drukket.

Skrevet

Jeg ligger på magen med den ene armen under hodet under puta, venstrebenet bøyd opp, dyna godt over hodet og beina. Måtte kjøpe meg ekstra lang dyne pga dette.

Skrevet

Ha ha! Tuller du??!! :-D

Helt utrolig å karakterisere helt vanlige sovestillinger som feminine eller maskuline.

Selv sover jeg sjelden på ryggen.

Skrevet

Hmm, sover som oftest på høyre siden. Men det hender jeg begynner å sove på ryggen.

Etterhvert syntes jeg det er ubehagelig og vender meg til høyre.

Generelt sover jeg ganske urolig og vender meg ganske mye i løpet av natta.

Men hadde aldri tenkt over om noen damer sov på ryggen eller ei. Ser det som helt naturlig hvilken som helst stilling en sover i.

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg sovner på siden og våkner på siden så jeg ville trodd at jeg "alltid" sov på siden.

Venstre for det meste til og med.

Meeeeeen.....så har gubben fortalt at opptil flere ganger når han har våknet så har jeg sovet på rygg med armene ut og *kremt* bena opp og ut *rødmer*

DET må da kalles ufeminint eller *ler*

Men gubben synes det er artig da :D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Før jeg ble plaget med smerter som starta med ryggen sovna jeg alltid mens jeg lå på magen, til nød på høyre side. Nå har jeg justerbar sengebunn og hever hodeenden og beina før jeg sovner, så nå sovner jeg på ryggen og ligger vel på ryggen hele natta.

Skrevet

Jeg ligger vanligvis på magen/delvis på siden med beina godt krøllet sammen. På ryggen får jeg sjeldent sove,

Men nå for tiden er det halvveis liggende/sittende med masse puter som støtte som går an.....

Skrevet

Jeg sover på venstre siden. Får ikke sove når jeg ligger på ryggen.

laguna1365380434
Skrevet

Hæ? Ufeminint? Tuller du, eller??

Jeg elsker å sove på ryggen. Gjerne med armene over hodet i tillegg.

Det sa jeg også..! Men hun mente det hun altså..Godt det er flere enn meg da;-)

Innimellom har mutter merkelige ting for seg.

:-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg sover på siden, det har jeg alltid gjort.

Måtte ligge på rygg i ukesvis etter en operasjon, og jeg fikk ikke sove, følte meg helt hjelpeløs der jeg stirret i taket ;o)

Men når det er sagt, jeg har aldri tenkt på soving på rygg som ufeminint. Tanken har ikke slått meg en gang.

Så lenge folk sover godt, må de sove slik de vil.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sover på magen og på siden, så i følge din mor er jeg helt sikkert utrolig feminin.

Ryggen sover jeg kun på hvis jeg slukner som følge av et eller annet jeg har drukket.

Det er jo helt konge å sove på ryggen..Enten man slokner på den eller den andre måten!

Tror mutter mener at ordentelige, feminine damer sover på en av sidene. Magen var vel det androgyne alternativet, så du slipper sikkert unna med den..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ligger på magen med den ene armen under hodet under puta, venstrebenet bøyd opp, dyna godt over hodet og beina. Måtte kjøpe meg ekstra lang dyne pga dette.

Dyna over hodet (til og med gjerne surret rundt) er et must! :-) Men føttene må gjerne stikke utenfor, det er bare digg å lufte dem litt uansett, ja faktisk bør de være utenfor, uansett lengde på dynen!

laguna1365380434
Skrevet

Ha ha! Tuller du??!! :-D

Helt utrolig å karakterisere helt vanlige sovestillinger som feminine eller maskuline.

Selv sover jeg sjelden på ryggen.

Mutter har innimellom veldig snåle ting gående for seg! ;-)

Jeg hadde ikike hørt teorien i det hele tatt jeg heller, men dette mente hun (nesten) helt alvorlig..Hun påsto hvertfall at _INGEN_ andre damer sov på ryggen, det var nesten så hun hintet om at dette var noe jeg burde jobbe med..;-P

Og som sagt, jeg stiller meg _meget_ tvilende. Men det er jo alltid gøy å sjekke om ville ting har noe som helst rot i virkeligheten.

Skrevet

Dyna over hodet (til og med gjerne surret rundt) er et must! :-) Men føttene må gjerne stikke utenfor, det er bare digg å lufte dem litt uansett, ja faktisk bør de være utenfor, uansett lengde på dynen!

Først må de være innenfor, hvis det blir varmt kan jeg slenge dem utenfor.

Må nemlig skjule hele meg i tilfelle det kommer noen skumlinger og skal ta meg. ;)

laguna1365380434
Skrevet

Hmm, sover som oftest på høyre siden. Men det hender jeg begynner å sove på ryggen.

Etterhvert syntes jeg det er ubehagelig og vender meg til høyre.

Generelt sover jeg ganske urolig og vender meg ganske mye i løpet av natta.

Men hadde aldri tenkt over om noen damer sov på ryggen eller ei. Ser det som helt naturlig hvilken som helst stilling en sover i.

Teorien var ny for meg også :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sovner på siden og våkner på siden så jeg ville trodd at jeg "alltid" sov på siden.

Venstre for det meste til og med.

Meeeeeen.....så har gubben fortalt at opptil flere ganger når han har våknet så har jeg sovet på rygg med armene ut og *kremt* bena opp og ut *rødmer*

DET må da kalles ufeminint eller *ler*

Men gubben synes det er artig da :D

Hehe..Grenser kanskje mot ufeminint, ja..;-P

Selv vet jeg meget godt hvordan jeg vil ha det..En hånd på magen, en rett ut, og det ene benet bøyd i mønster med hvilken arm som er ut. Og bytte sånn i løpet av natta..Nemlig! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Før jeg ble plaget med smerter som starta med ryggen sovna jeg alltid mens jeg lå på magen, til nød på høyre side. Nå har jeg justerbar sengebunn og hever hodeenden og beina før jeg sovner, så nå sovner jeg på ryggen og ligger vel på ryggen hele natta.

Godt å høre at vi er flere kvinnelige ryggsovere..Et stort HAH til mutter! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ligger vanligvis på magen/delvis på siden med beina godt krøllet sammen. På ryggen får jeg sjeldent sove,

Men nå for tiden er det halvveis liggende/sittende med masse puter som støtte som går an.....

Nei halveis sittende kan man ikke sove..;-) Rett ut derimot!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...