Gå til innhold

FU: Å sove på ryggen..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sover på venstre siden. Får ikke sove når jeg ligger på ryggen.

Vi er alle forskjellige :-)

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• hidi, the scorpion

6

• Hatsumomo

3

• Peachy

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Dessverre, må skuffe deg, for jeg sover nemlig _aldri_ på ryggen!

Må jo også si meg enig med din mor...Ikke særlig kvinnelig, laguna!

*lol*

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173290703' post='3561113]

Jeg sover på siden, det har jeg alltid gjort.

Måtte ligge på rygg i ukesvis etter en operasjon, og jeg fikk ikke sove, følte meg helt hjelpeløs der jeg stirret i taket ;o)

Men når det er sagt, jeg har aldri tenkt på soving på rygg som ufeminint. Tanken har ikke slått meg en gang.

Så lenge folk sover godt, må de sove slik de vil.

Det synes jeg også..Mutter er rar innimellom. Nå var ikke dette noen stor sak for henne heller altså, men det var tydelig at hun mente det, og at hun trodde hun hadde rett;-)

laguna1365380434
Skrevet

Dessverre, må skuffe deg, for jeg sover nemlig _aldri_ på ryggen!

Må jo også si meg enig med din mor...Ikke særlig kvinnelig, laguna!

*lol*

Første stemme til mutter! Hidi da! :-D

laguna1365380434
Skrevet

Først må de være innenfor, hvis det blir varmt kan jeg slenge dem utenfor.

Må nemlig skjule hele meg i tilfelle det kommer noen skumlinger og skal ta meg. ;)

*lol* Skjønner hva du mener, er jeg mørkredd må føttene innenfor.

Skrevet

*lol* Skjønner hva du mener, er jeg mørkredd må føttene innenfor.

Hihi, bra det ikke bare er meg. :)

Og jeg synes det er helt umulig å sove uten å ha den "tunge" følelsen av dyna over seg. Samme hvor varmt det er, må jeg sovne med dyne. Jeg var kjempelykkelig da jeg fikk se at det var en tynn dyne istedet for bare laken på hotellet vårt i Egypt.

Skrevet

Jeg kan snu meg alle veier å prøve og sovne, men jeg sovner ikke før jeg legger meg på rygg :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan snu meg alle veier å prøve og sovne, men jeg sovner ikke før jeg legger meg på rygg :)

Godt å høre at vi er flere! :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Første stemme til mutter! Hidi da! :-D

Irriterer meg tilogmed over menn som sover på ryggen! Drøvelen blir slapp og medfører vill og uhemmet snorking...

Du snorker kanskje også? ;)

Skrevet

Jeg bytter på... Nå har jeg en periode jeg ligger mest på ryggen, mens andre ganger kan jeg kun sovne på sida. Har egentlig vært magesover størstedelen av mitt liv, men slutta i forrige svangerskap og har gjort det bare innimellom etter det.

Har også perioder der jeg bytter på alle 4 sider og det er tilfeldig hvordan jeg ligger når jeg sovner.

Dyna over hodet har jeg absolutt ikke.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det synes jeg også..Mutter er rar innimellom. Nå var ikke dette noen stor sak for henne heller altså, men det var tydelig at hun mente det, og at hun trodde hun hadde rett;-)

Tror vi ikke alle at vi har rett da? ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Irriterer meg tilogmed over menn som sover på ryggen! Drøvelen blir slapp og medfører vill og uhemmet snorking...

Du snorker kanskje også? ;)

Nope! Eller.. litt..;-P Men bare søtt, og på en utrolig feminin og sjarmerende måte..;-)

Klagepunktet fra kjærester er at jeg tar plass på den måten, og blir vanskelig å legge på armen. Men nå liker ikke jeg å ligge på armen i utide heller.

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173291820' post='3561155]

Tror vi ikke alle at vi har rett da? ;o)

Joda..Men enkelte er litt mere forsiktige enn andre når de teoriser helt vilt..Mutter er ikke av dem, og når jeg tenker meg om er det kanskje arvelig..;-)

Skrevet

Jeg ligger som ei vindmølle. Kan like gjerne sovne på ryggen som på siden eller magen, og roterer en god del i løpet av natta. Heldigvis ligger jeg alene i dobbeltseng, og liker også å ligge halvveis på tvers.

Mener mora di at det er ukvinnelig å ligge på rygg under coitus også, tro?

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bytter på... Nå har jeg en periode jeg ligger mest på ryggen, mens andre ganger kan jeg kun sovne på sida. Har egentlig vært magesover størstedelen av mitt liv, men slutta i forrige svangerskap og har gjort det bare innimellom etter det.

Har også perioder der jeg bytter på alle 4 sider og det er tilfeldig hvordan jeg ligger når jeg sovner.

Dyna over hodet har jeg absolutt ikke.

Nå synes jeg at jeg har samlet såpass mange kvinnelige ryggsovere, fulltid eller periode, at jeg kan slå fast at her var mutter full av BS:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hihi, bra det ikke bare er meg. :)

Og jeg synes det er helt umulig å sove uten å ha den "tunge" følelsen av dyna over seg. Samme hvor varmt det er, må jeg sovne med dyne. Jeg var kjempelykkelig da jeg fikk se at det var en tynn dyne istedet for bare laken på hotellet vårt i Egypt.

Me too! Jeg blir helt desp de første nettene i USA, når jeg ikke får dyne! :-o

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ligger som ei vindmølle. Kan like gjerne sovne på ryggen som på siden eller magen, og roterer en god del i løpet av natta. Heldigvis ligger jeg alene i dobbeltseng, og liker også å ligge halvveis på tvers.

*lol* Det må jeg jaggu spørre om! ;-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Joda..Men enkelte er litt mere forsiktige enn andre når de teoriser helt vilt..Mutter er ikke av dem, og når jeg tenker meg om er det kanskje arvelig..;-)

Er da samboeren min feminin siden han sover på siden? He he, man skal ha sine egne teorier vet du ;P

Jeg synes dette er litt artig jeg, for folk er steile på at de må ha rett sovestilling, meg inkludert.

Fx dyna, sambo må ha den helt opp til nesa, mens jeg får totalt klaus av det. Jeg må ha den nedenfor armene.

Vi har dobbeltdyne, så dette er ett hett tema her ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Nope! Eller.. litt..;-P Men bare søtt, og på en utrolig feminin og sjarmerende måte..;-)

Klagepunktet fra kjærester er at jeg tar plass på den måten, og blir vanskelig å legge på armen. Men nå liker ikke jeg å ligge på armen i utide heller.

Ler så jeg rister...

For et hett tema! Kan selv snorke sidelengs, om det trenges.

Så stilig når dere begge ligger flatt ut på ryggen og han har romantisk lagt armen rett ut, for at du skal ligge på den...Gud bedre meg for et syn!!!

Skrevet

Ukvinneligheten over ryggleie i en sådan situasjon oppveies sikkert mot at man teller takbjelkene;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...