Gå til innhold

FU: Å sove på ryggen..

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Godt å høre at vi er flere kvinnelige ryggsovere..Et stort HAH til mutter! ;-)

Ja, nemlig! Tenk å si det er maskulint å sove på ryggen. Gubben min sover forresten alltid på sida, er han femi, kanskje? :-O

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• hidi, the scorpion

6

• Hatsumomo

3

• Peachy

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror jeg ligger omtrent som i stabilt sideleie :o)

Skrevet

Nå synes jeg at jeg har samlet såpass mange kvinnelige ryggsovere, fulltid eller periode, at jeg kan slå fast at her var mutter full av BS:-)

Jeg hører du skal stå opp tidlig i morra så sett på klokka ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sover mest på magen og på siden, men det hender også jeg sover på ryggen. Faktisk føles det best for ryggen min å sove på ryggen, blir minst "sliten" av det. Kan ellers få litt ubehag i korsrygg og skuldre av å ligge lenge i samme stilling. Men det føles på en måte tryggere og lunere å sove på magen eller siden.

Har aldri hørt eller tenkt over at det skulle være maskulint å sove på ryggen.

Skrevet

JEg sovner inn på siden og våkner alltid opp på ryggen.

Og ja, jeg er dame :)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, nemlig! Tenk å si det er maskulint å sove på ryggen. Gubben min sover forresten alltid på sida, er han femi, kanskje? :-O

Sikkert, i følge mor..;-) Nei denne teorien hennes her, den var ikke mye verdt!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173292228' post='3561176]

Er da samboeren min feminin siden han sover på siden? He he, man skal ha sine egne teorier vet du ;P

Jeg synes dette er litt artig jeg, for folk er steile på at de må ha rett sovestilling, meg inkludert.

Fx dyna, sambo må ha den helt opp til nesa, mens jeg får totalt klaus av det. Jeg må ha den nedenfor armene.

Vi har dobbeltdyne, så dette er ett hett tema her ;o)

Nedenfor armene! Brrr! :-o Jeg må ha den over hodet, og tullet rundt..Og _ingen_ får være under samme dyne som meg, uansett hvor forelsket jeg måtte være, når det skal soves. Jeg bare hater å bli luftet på ryggen! Tenk, så sær og vanete man er!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hører du skal stå opp tidlig i morra så sett på klokka ;o)

Den er satt! :-)

Ingen problemer med noe som helst i dag.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er magesover. Ligger nesten aldri på ryggen, vaffal. :)

Skrevet

Den er satt! :-)

Ingen problemer med noe som helst i dag.

Knis,jeg bare snakket med dattera mi i stad. Jeg må ha kontrollen vet du.

Skrevet

Beklager, jeg sover aldri på rygg, alltid på siden eller på magen.

laguna1365380434
Skrevet

Har de det bra? Jeg så ikke henne i dag, vettu..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg gjorde forøvrig ikke noe spes der i dag altså..Føk rett videre på NAV.

Om dere vil kan jeg sikkert shaine litt i morra? :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg sover som regel på siden. en sjelden gang på magen.

De eneste gangene jeg sover på rygg, er når jeg sovner mens jeg leser. Men da våkner jeg ikke så lnge etter, fjerner boka fra nesa og ruller meg over på siden.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har ikke lest tråden her, men moren din høres en smule sær ut!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nedenfor armene! Brrr! :-o Jeg må ha den over hodet, og tullet rundt..Og _ingen_ får være under samme dyne som meg, uansett hvor forelsket jeg måtte være, når det skal soves. Jeg bare hater å bli luftet på ryggen! Tenk, så sær og vanete man er!

Jeg vil gjerne ha dyna mi i fred, men jeg har gitt opp. Sambo sniker seg under til meg uansett, så da er dobbeldyne litt bedre.

Han er ett skikkelig kosedyr :o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg sovner på mage eller side, og våkner opp..hm...iallfall ikke i den stillingen jeg sovnet! Det hender jeg våkner midt på natta og ligger på ryggen, og da pleier jeg stort sett å sovne igjen i den stillingen. Men jeg ligger veldig urolig, da. I natt våknet jeg av at jeg lå vondt, og måtte plukke fram en tom vannflaske fra under ryggsøylen. Jeg tror jeg var tørst i søvne ;)

Skrevet

Jeg sover i stabilt sideleie med den ene foten utafor dyna. Også holder jeg rundt sengestolpen med høyre hånd.

Det hender at jeg sover på rygg eller mage, men det er ganske sjelden

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg sov på ryggen etter begge fødslene mine, fordi jeg måtte, fordi bekkenet mitt var i såppas ulage at jeg ikke klarte å ligge på siden. Jeg var veldig glad den dagen da jeg kunne ligge på siden igjen. Jeg snorket visst også helt infernalskt sovende på rygg også.

Jeg sovner best med 2 puter krøllet godt oppi nakkekropa, svær varm dyne over meg som jeg krøller over hodet og øret med armen, liggende i fosterstilling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...