Gå til innhold

FU: Å sove på ryggen..

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• hidi, the scorpion

6

• Hatsumomo

3

• Peachy

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så får jeg utrolig lyst til å legge meg å sove :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg sovner sjelden på rygg, men våkner rett som det er på rygg. Har aldri hørt noen omtale hverken det ene eller det andre som mindre feminint.

tzatziki1365380058
Skrevet

Hehe..Grenser kanskje mot ufeminint, ja..;-P

Selv vet jeg meget godt hvordan jeg vil ha det..En hånd på magen, en rett ut, og det ene benet bøyd i mønster med hvilken arm som er ut. Og bytte sånn i løpet av natta..Nemlig! ;-)

"En hånd på magen, en rett ut, og det ene benet bøyd i mønster med hvilken arm som er ut. Og bytte sånn i løpet av natta.."

Det hørtes ganske komplisert ut, til sovestilling å være :)

Særlig det med byttingen. HVordan oppdager du det hvis det ene benet blir bøyd motsatt i forhold til armen - når du sover altså?

Ellers må jeg si at jeg er litt fasinert over at noen kommer på å kalle en stakkars ryggsove-stilling for "ufeminin".

Jeg sovner på magen eller siden, og våkner på siden eller ryggen. Så jeg er nok delvis ufeminin jeg også...

Gjest midia
Skrevet

Fra jeg sovner om kvelden til jeg våkner om morgenen så har jeg vært i alle stillinger :)

Liker aller best å ligge på magen.

laguna1365380434
Skrevet

Så får jeg utrolig lyst til å legge meg å sove :)

*lol* Jammen det var slett ikke meningen..Dere må være våkne og snakke med meg!

Skrevet

Mm, skal opp 05.30 imorgen, så blir nok ikke så mye lengre oppe nå egentlig.

Skal du ikke på jobb du? Eller var du student?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke sant! Men du må slutte med de her madrasstrådene dine, du gjør folk trøtte!

Det skal mer til enn en madrass for å gjøre meg søvnig, da...

*kjempelol*

Skrevet

sover både på ryggen, magen og på sidene jeg :)

laguna1365380434
Skrevet

"En hånd på magen, en rett ut, og det ene benet bøyd i mønster med hvilken arm som er ut. Og bytte sånn i løpet av natta.."

Det hørtes ganske komplisert ut, til sovestilling å være :)

Særlig det med byttingen. HVordan oppdager du det hvis det ene benet blir bøyd motsatt i forhold til armen - når du sover altså?

Ellers må jeg si at jeg er litt fasinert over at noen kommer på å kalle en stakkars ryggsove-stilling for "ufeminin".

Jeg sovner på magen eller siden, og våkner på siden eller ryggen. Så jeg er nok delvis ufeminin jeg også...

Det går på autopilot..;-)

Og jupp, mutter hadde en facinerende teori her synes jeg..Men jeg tok den ikke særlig seriøst..Tror ikke det var det viktigste iverden for henne heller akkurat, men hun mente det hvertfall.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Mm, skal opp 05.30 imorgen, så blir nok ikke så mye lengre oppe nå egentlig.

Skal du ikke på jobb du? Eller var du student?

Jo jeg skal jobbe litt..Så jeg skal opp 6.15..Men bare pittelitt, så jeg kan lure litt, rett ut på rygg, etterpå! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke sant! Men du må slutte med de her madrasstrådene dine, du gjør folk trøtte!

Det skal mer til enn en madrass for å gjøre meg søvnig, da...

*kjempelol*

*lol*

Skal aldri mere skrive soveinnlegg - lover!

laguna1365380434
Skrevet

sover både på ryggen, magen og på sidene jeg :)

Fint å være allsidig! :-)

Skrevet

jo, jeg må også helst ligge på ryggen, med hodet mot venstre og venstre kne bøyd så foten hviler inntil høyre kne, og gjerne armene over hodet.

jeg bruker mye plass, og det er sikkert ufeminint, ja. samboer blir som regel presset ned i sprekken inntil veggen ;-)

Skrevet

I sin tid sov jeg aller best på magen, men vente meg efektivt av med det pga to tette graviditeter :-)

Nå sovner jeg helst på sida (kan sovne på ryggen hvis jeg er dautrøtt) men havner ofte med nesen i været i løpet av natta.

*barsk og mandig*

hidi, the scorpion
Skrevet

*lol*

Skal aldri mere skrive soveinnlegg - lover!

Her trenges strenge mottiltak!

Tenke, laguna, du fikk deg opp i denne situasjonen, du fikse!

laguna1365380434
Skrevet

Her trenges strenge mottiltak!

Tenke, laguna, du fikk deg opp i denne situasjonen, du fikse!

Hehe..Pønske ut en eller annen våken tråd? Kaffe? Vitaminer? Speed? ;-P

Vi får se! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Her er mer enn nok info til å sette mors tvilsomme teorier til veggs!

Takker & bukker! :-D

Skrevet

Jeg sover i noe som er tilnærmet likt stabilt sideleie. Halvveis mellom side og mage. Med dyna mellom beina og så rundt hele meg.

Ja, jeg har ekstra bred dyne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...