Gå til innhold

FU: Å sove på ryggen..

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe..Pønske ut en eller annen våken tråd? Kaffe? Vitaminer? Speed? ;-P

Vi får se! ;-)

Kaffe (gjesp), vitaminer? (enda fler vi må stappe i oss)

Likte godt bestemoren i England, som hadde litt dop i koppen med kakao, hun var gammel med mye smerter, og brukte det som smertedempende.. Juryen var sikkert full av unge kokainmisbrukere, de dømte henne til fengsel....Ja, hva rett-troende mennesker kan gjøre mot hverandre!

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• hidi, the scorpion

6

• Hatsumomo

3

• Peachy

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Solsikkefrø
Skrevet

"Jeg trekker dyna over huet, og har føttene utafor"

Puster du med tærne?

Skrevet

Hvorfor i all verden skal det se feminint ut når man sover da? Jeg har det mørkt på rommet om natten og ikke mottar jeg besøk som ser hvordan jeg ligger.

Hva om man snorker da, er det ufeminint også?

Mora di tenker for mye;o)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Jeg sover enten på rygg eller på høyre side med bena trukket opp. Har faktisk aldri tenkt på at jeg skal ta meg ut når jeg sover! hehe...

Gjest Filifjompen
Skrevet

jo, jeg må også helst ligge på ryggen, med hodet mot venstre og venstre kne bøyd så foten hviler inntil høyre kne, og gjerne armene over hodet.

jeg bruker mye plass, og det er sikkert ufeminint, ja. samboer blir som regel presset ned i sprekken inntil veggen ;-)

hehe... Akkurat min ryggsovestilling det jo. Bortsett fra at jeg bøyer høyre fot inntil venster kne.

Skrevet

hehe... Akkurat min ryggsovestilling det jo. Bortsett fra at jeg bøyer høyre fot inntil venster kne.

Har du hodet mot venstre da? Hvis jeg skal bøye høyre kne må jeg også legge hodet mot høyre :-)

Skrevet

Jeg sover best på ryggen, jeg også. Får slappet av så inderlig godt da.

Gjest togli
Skrevet

Det er veldig avslappende å sove på ryggen, men jeg må være skikkelig trøtt for å kunne sovne på den måten. Får jeg ikke sove, legger jeg meg på magen med puta under magen.

Gubben sovner gjerne på ryggen, men så har han et utrolig godt sovehjerte da ;-)

Gjest prust
Skrevet

Har nå aldri tenkt over om det er kvinnelig eller mannlig å sove på rygg eller siden eller magen!!!!

Jeg sover enten på ryggen eller på sida. Hvis jeg sover på sida, snur jeg meg mot høyre. Kan ikke sove på venstre side.

Dyna trekkes godt opp, slik at jeg kjenner dyna berører ørene, men ikke så langt opp at den dekker ørene. Da får jeg klaus! Må høre!

Skrevet

*Flirer* Nå har jeg hørt det og! At det skal være ufeminint å sove på ryggen!

Selv sover jeg helst på siden.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg sover helst på siden eller magen. Sovner lettest på magen, men sidene er også gode!

Ryggen sover jeg sjelden på. Da må i såfall dyna surres godt rundt beina og kroppen, og hodet/ansiktet må være mot høyre.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Har du hodet mot venstre da? Hvis jeg skal bøye høyre kne må jeg også legge hodet mot høyre :-)

Du har helt rett! Husket feil. Da jeg la meg i går kveld, så la jeg meg jo automatisk akkurat som deg. Å bøye det andre kneet ble jo helt feil. Så rart da! Er sikkert fler som sover sånn. Vi kan jo ikke bare være to!

Skrevet

Du har helt rett! Husket feil. Da jeg la meg i går kveld, så la jeg meg jo automatisk akkurat som deg. Å bøye det andre kneet ble jo helt feil. Så rart da! Er sikkert fler som sover sånn. Vi kan jo ikke bare være to!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...