Gjest Knulleren Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er bedre med et godt knull, enn mange dårlige knull. Kvalitet framfor kvantitet. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Å kjøpe det i pallevis på tilbud er feil? Eller var det i bunter på 100? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nja..Er det ikke litt med knulling som med pizza da? Selvom den er litt dårlig blir det aldri helt feil? ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Festlig du... Hva er det med dere? Det er jo dere som kritiserer kattefaen mest som holder henne gående ved å svare faenskapet. Hvis dere slutter å svare dette stakkars mennesket kommer hun også til å gi seg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hva er det med dere? Det er jo dere som kritiserer kattefaen mest som holder henne gående ved å svare faenskapet. Hvis dere slutter å svare dette stakkars mennesket kommer hun også til å gi seg. Ja, du har vel rett i det. Men det vil jo alltid være noen som ikke forstår hvem denne personen er, som da svarer uansett. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nja..Er det ikke litt med knulling som med pizza da? Selvom den er litt dårlig blir det aldri helt feil? ;-) lol! 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Å kjøpe det i pallevis på tilbud er feil? Eller var det i bunter på 100? Jeg driver og øver på 8.-marsparole til i morgen: 5 om dagen, sex om natta, 5 om dagen sex om natta... Synes du ikke at du hører det gjalle i asfalten? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, du har vel rett i det. Men det vil jo alltid være noen som ikke forstår hvem denne personen er, som da svarer uansett. Men de svarer en gang. Dere involverer dere i lange diskusjoner og gir faenskapet nettopp den responsen hun vil ha. Jeg ser at hun står for nesten alle innleggene på Åpent om dagen, og ja, hun er plagsom, men jo flere som unngår å svare jo bedre, og jeg tror ikke innlegg som det over vil få mye respons, og det er det nivået hun er på for tida. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Men de svarer en gang. Dere involverer dere i lange diskusjoner og gir faenskapet nettopp den responsen hun vil ha. Jeg ser at hun står for nesten alle innleggene på Åpent om dagen, og ja, hun er plagsom, men jo flere som unngår å svare jo bedre, og jeg tror ikke innlegg som det over vil få mye respons, og det er det nivået hun er på for tida. Hmm, ja du har nok rett i det. Bør vel prøve å stagge meg litt. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nja..Er det ikke litt med knulling som med pizza da? Selvom den er litt dårlig blir det aldri helt feil? ;-) Du har ikke prøvd meg, skjønner jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg driver og øver på 8.-marsparole til i morgen: 5 om dagen, sex om natta, 5 om dagen sex om natta... Synes du ikke at du hører det gjalle i asfalten? Det var vel i 1980 en gang, parole 8. mars: JA TIL SEX, NEI TIL TVANGSPULING! Tvangspuling er et ganske ukjent begrep for meg. Vel har jeg følt meg forpliktet, men ikke tvunget. 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ja, du har vel rett i det. Men det vil jo alltid være noen som ikke forstår hvem denne personen er, som da svarer uansett. Men de trenger ikke å gjøre noe nummer av at de tror det er katta heller. Hun får jo masse ekstra oppmerksomhet av alle spekulasjonene. Og de som trodde i går at den stakkars tacomix er katt har dårlig gangsyn. Jeg er for øvrig enig i at det er lettere sagt enn gjort å ignorere innleggene fra katta, for det er ikke mulig å vite med sikkerhet hva som er henne. Og jeg sier igjen at kattejakta er et større problem enn katta. Fordi det skytes i hytt og pine. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Men de trenger ikke å gjøre noe nummer av at de tror det er katta heller. Hun får jo masse ekstra oppmerksomhet av alle spekulasjonene. Og de som trodde i går at den stakkars tacomix er katt har dårlig gangsyn. Jeg er for øvrig enig i at det er lettere sagt enn gjort å ignorere innleggene fra katta, for det er ikke mulig å vite med sikkerhet hva som er henne. Og jeg sier igjen at kattejakta er et større problem enn katta. Fordi det skytes i hytt og pine. Grunnen til at jeg svarer som jeg gjør, er for å poengtere at jeg vet hvem som er bak innlegget. Både ovenfor katta og ovenfor de som kanskje ikke skjønner at det er katta. 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Grunnen til at jeg svarer som jeg gjør, er for å poengtere at jeg vet hvem som er bak innlegget. Både ovenfor katta og ovenfor de som kanskje ikke skjønner at det er katta. Det er selvsagt greit hvis du er bombesikker, men faren er til stede for at folk mener de er bombesikre og så tar de feil. Og det går kanskje ut over en uskyldig stakkar som har tittet innom her, og fort blir skremt ut igjen. Hvis det fantes en slags lakmus-test som kun slo ut på kattepiss, hadde saken vært enkel. Men med alt dette kattemaset ser man spøkelser (katter) ved høylys dag. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det er selvsagt greit hvis du er bombesikker, men faren er til stede for at folk mener de er bombesikre og så tar de feil. Og det går kanskje ut over en uskyldig stakkar som har tittet innom her, og fort blir skremt ut igjen. Hvis det fantes en slags lakmus-test som kun slo ut på kattepiss, hadde saken vært enkel. Men med alt dette kattemaset ser man spøkelser (katter) ved høylys dag. Spørsmålet mitt er bare: Hvorfor bry seg om hvem alle er? Jeg ofrer det ikke en tanke, og det funker som en drøm. 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Spørsmålet mitt er bare: Hvorfor bry seg om hvem alle er? Jeg ofrer det ikke en tanke, og det funker som en drøm. Der er jeg helt enig. Uansett antall identiteter og uansett løgnhistorier befinner det seg et menneske bak nicket. Eller eventuelt et dyr. Men det må sies at det er jo ikke alle som søker hit for å prate tull sånn som du og jeg. Vi må også forstå de som bruker tid på å øse av sin empati, omsorg og kunnskap på å svare mennesker i trøbbel, og som føler seg litt dumme hvis dette viser seg å være som å fise i dass. Dvs. til ingen nytte. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Der er jeg helt enig. Uansett antall identiteter og uansett løgnhistorier befinner det seg et menneske bak nicket. Eller eventuelt et dyr. Men det må sies at det er jo ikke alle som søker hit for å prate tull sånn som du og jeg. Vi må også forstå de som bruker tid på å øse av sin empati, omsorg og kunnskap på å svare mennesker i trøbbel, og som føler seg litt dumme hvis dette viser seg å være som å fise i dass. Dvs. til ingen nytte. Jeg holder meg langt unna omsorgen. Som du sier kan mye være bløff. Hvis jeg kan underholde i noen minutter og fange oppmerksomheten en gang i blant, så er jeg fornøyd. Når jeg har tid. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Der er jeg helt enig. Uansett antall identiteter og uansett løgnhistorier befinner det seg et menneske bak nicket. Eller eventuelt et dyr. Men det må sies at det er jo ikke alle som søker hit for å prate tull sånn som du og jeg. Vi må også forstå de som bruker tid på å øse av sin empati, omsorg og kunnskap på å svare mennesker i trøbbel, og som føler seg litt dumme hvis dette viser seg å være som å fise i dass. Dvs. til ingen nytte. He he, "til ingen nytte". Hvor er det det er nyttig å fise, da? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hva er det med dere? Det er jo dere som kritiserer kattefaen mest som holder henne gående ved å svare faenskapet. Hvis dere slutter å svare dette stakkars mennesket kommer hun også til å gi seg. Enig. Jeg synes dette er langt mere spammende en eventuelle trollinnlegg. Det sa jeg jo forøvrig alt jeg mente om her om dagen, men dette tar jo helt parodiske dimensjoner! Nå må folk gi seg litt! Synes enkelte ellers gjennomtrivelige nick driter seg loddrett ut nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.