keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Enig. Jeg synes dette er langt mere spammende en eventuelle trollinnlegg. Det sa jeg jo forøvrig alt jeg mente om her om dagen, men dette tar jo helt parodiske dimensjoner! Nå må folk gi seg litt! Synes enkelte ellers gjennomtrivelige nick driter seg loddrett ut nå. "Synes enkelte ellers gjennomtrivelige nick driter seg loddrett ut nå" Det har du sannelig rett i. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 "Synes enkelte ellers gjennomtrivelige nick driter seg loddrett ut nå" Det har du sannelig rett i. Er du spydig? ;-P Jeg synes det blir jævlig mye sånn skravletante mas. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Er du spydig? ;-P Jeg synes det blir jævlig mye sånn skravletante mas. *LOL* Akkurat som det ikke er mye skravvel her fra før. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 *LOL* Akkurat som det ikke er mye skravvel her fra før. Jo, men mye av dette er ondsinnet og kjipt..Minner meg om sånne ekle jenter i stor boblejakke, med stor hubba-bubba som hvisket og tisket i storefri..Uten å innrømme at de likte å snakke dritt. Jeg synes det er noe med dette som er kjipere enn vanlig skravvel. Sikkert fordi det minner mistenkelig om mobbing og sladring. Sorry at jeg har upopulære meninger her, ellers er dere selvfølgelig & vanligvis en trivlig bande! :-) Men her synes jeg det lukter fis. Dessuten er kattespekulasjonene dritkjedelige. Synes jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 He he, "til ingen nytte". Hvor er det det er nyttig å fise, da? I kirken! 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jo, men mye av dette er ondsinnet og kjipt..Minner meg om sånne ekle jenter i stor boblejakke, med stor hubba-bubba som hvisket og tisket i storefri..Uten å innrømme at de likte å snakke dritt. Jeg synes det er noe med dette som er kjipere enn vanlig skravvel. Sikkert fordi det minner mistenkelig om mobbing og sladring. Sorry at jeg har upopulære meninger her, ellers er dere selvfølgelig & vanligvis en trivlig bande! :-) Men her synes jeg det lukter fis. Dessuten er kattespekulasjonene dritkjedelige. Synes jeg. Det som irriterer meg, er at alle nye nick blir mistenkeliggjort. Det er ikke særlig sunt for forumet, verken for dem som var her fra før eller de som faktisk er genuint nye. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jo, men mye av dette er ondsinnet og kjipt..Minner meg om sånne ekle jenter i stor boblejakke, med stor hubba-bubba som hvisket og tisket i storefri..Uten å innrømme at de likte å snakke dritt. Jeg synes det er noe med dette som er kjipere enn vanlig skravvel. Sikkert fordi det minner mistenkelig om mobbing og sladring. Sorry at jeg har upopulære meninger her, ellers er dere selvfølgelig & vanligvis en trivlig bande! :-) Men her synes jeg det lukter fis. Dessuten er kattespekulasjonene dritkjedelige. Synes jeg. Synte du det lukter fis? Hvem har sluppet en? *Ser skeptisk på DOL gjengen* 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 I kirken! Og i heisen. P.S. Hurramegrundt, jeg har en splitterny episode av House liggende klar! Gjett om jeg gleder meg... 0 Siter
Babette Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Og i heisen. P.S. Hurramegrundt, jeg har en splitterny episode av House liggende klar! Gjett om jeg gleder meg... For ikke å snakke om i bilen. Jeg skal også se på House i kveld. På vanlig televisjon altså. 0 Siter
Peachy Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 For ikke å snakke om i bilen. Jeg skal også se på House i kveld. På vanlig televisjon altså. Ja, men den har jeg allerede sett, vet du. Sukk, de vet å seigpine oss borti Junaiten. Tre uker siden forrige episode, og jaggu meg tre uker til neste igjen. Ikke rart jeg får abstinenser og drømmer at jeg er Cuddy som har et forhold til House. 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det som irriterer meg, er at alle nye nick blir mistenkeliggjort. Det er ikke særlig sunt for forumet, verken for dem som var her fra før eller de som faktisk er genuint nye. Jeg skal lage et nytt nick, så kan dere gjette hvem jeg er. Det har jeg aldri gjort før. Jeg har heller ikke noen andre IP-adresser å ta av, heller ikke noen registreringer, nye eller gamle. Jeg har ingen personlighetsspaltninger å snakke om, og ingen skrivefeil som gjentar segg. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nja..Er det ikke litt med knulling som med pizza da? Selvom den er litt dårlig blir det aldri helt feil? ;-) Good one 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Nja..Er det ikke litt med knulling som med pizza da? Selvom den er litt dårlig blir det aldri helt feil? ;-) Pizza med reker og/eller ansjos er helt feil! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Pizza med reker og/eller ansjos er helt feil! Næsj..Det er godt! :-) Liker sjømat! Mmm! 0 Siter
keinstein Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Pizza med reker og/eller ansjos er helt feil! Det skal være en knastørr lefse på 20 cm diam med tre tomatskiver, en spisekje sur tomatsaus, en skinkeskive og fem smale striper ost. En skikkelig nedtur av en rett. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Næsj..Det er godt! :-) Liker sjømat! Mmm! Reker er godt, pizza er godt. Reker på pizza er ikke godt. Ansjos er aldri godt! Ansjos er mer ufeminint enn å sove på ryggen ! Det kan du hilse moren din og si ! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Det skal være en knastørr lefse på 20 cm diam med tre tomatskiver, en spisekje sur tomatsaus, en skinkeskive og fem smale striper ost. En skikkelig nedtur av en rett. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jo, men mye av dette er ondsinnet og kjipt..Minner meg om sånne ekle jenter i stor boblejakke, med stor hubba-bubba som hvisket og tisket i storefri..Uten å innrømme at de likte å snakke dritt. Jeg synes det er noe med dette som er kjipere enn vanlig skravvel. Sikkert fordi det minner mistenkelig om mobbing og sladring. Sorry at jeg har upopulære meninger her, ellers er dere selvfølgelig & vanligvis en trivlig bande! :-) Men her synes jeg det lukter fis. Dessuten er kattespekulasjonene dritkjedelige. Synes jeg. Hver gang jeg hører ordet "hubba bubba", så tror jeg at det er mitt navn som blir nevnt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.