Gå til innhold

Homofile og hiv smitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/07/494252.html

Hvorfor er det så mange homofile menn som utsetter seg for dette?

Er det virkelig så spennende med ubeskyttet seg at det er verdt å utsette seg for en dødssykdom?

"spesielt advare menn mot å delta i ubeskyttet sex i saunaer og andre treffsteder for anonym sex. Vi har holdepunkter for at både hivsmittede og hivnegative deltar i ubeskyttet sex der"

Det der høres jo helt sprøtt ut. En bekjent fortalte meg at i Oslo finnes der sauner hvor det er hull i veggen og mennene bare .... bare stiller enten rompa eller ansiktet opp og går på uten å se hverandre face to face.

Det høres jo helt vilt ut, og ikke skjønner at homofile eller hetrofile faktisk syntes dette er spennende eller opphissende på noe som helst måte.

Syntes det virker mer skittent og dyrisk enn noe annet.

Det må jo være bedre og verdigere måter for homofile å få sex på enn slike metoder?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi er nok ikke det spøtt bedre vi heterofile enn homofile. Bare se en vanlig helg på byen. Folk feier i hytt og vær, og ofte uten kondom.

Forskjellen er det skal ekstremt mye til for at en heterofil skal smittes av hiv ved vaginalt samleie med en hivpositiv, og derfor er det også veldig få heterofile som blir smittet av hiv gjennom sex.

Praktiserer man analsex, derimot, øker faren for smitte drastisk, og derfor ryker homofile på hivsmellen langt enklere enn oss andre.

Jeg antar at homofile er like ubetenksomme i fylla som det heterofile er, og at det derfor blir pult mye uten kondom.

Saunagreia forstår for øvrig ikke jeg heller. Det høres ustabilt ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...