Gå til innhold

Komprimere filer

Anbefalte innlegg

Gjest corian
Skrevet

Jeg har et videoklipp (.mov) på ca 1 minutt og ca 100 Mb, dette skulle jeg sendt på mail til en venn men vedlegget er tydeligvis for stort til at det går. Derfor må jeg komprimere filen, men hvordan? Jeg må antagelig laste ned et program?

Mottaker av vedlegget har ikke greie på PC-ting, så jeg er avhengig av at han ikke behøver installere noe i tillegg for å åpne filen.

Fortsetter under...

Skrevet

Du får ikke komprimert denne filen nok til at den kan sendes på epost. Du må legge den ut på nett et sted og sende mottakeren en epost med en link han kan klikke på for å laste ned filen. Eventuelt, hvis dere begge har MSN, kan du overføre den der.

Skrevet

Brenn det ut på en CD og send det i posten. For å skjære i gjennom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...