Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• ashild

5

• asterix

2

• creature

2

Mest aktive i denne tråden

Men er ikke det litt dumt å røpe hvem hun er? Eller?

Hun het Jasmine både her og i virkeligheten, og fortalte om alle sine barn, og hvor hun bodde osv. og henviste til hjemmesiden sin hvor alt sto så jeg tror ikke hun prøvde å være anonym her altså.

Hun het Jasmine både her og i virkeligheten, og fortalte om alle sine barn, og hvor hun bodde osv. og henviste til hjemmesiden sin hvor alt sto så jeg tror ikke hun prøvde å være anonym her altså.

Hmm.. nå ble jeg nysgjerrig, og hater å måtte kjøpe Se & Hør.

Men jeg vet godt hvem hun er RL, så da må jeg vel det da.. :)

Annonse

Var det hun som hadde hatt 5 aborter, men som hardnakket hevdet at røyking i svangerskapet ikke var skadelig?

Jeg er redd jeg en gang sprakk og var skikkelig ufin mot henne her inne...

Men den gangen hadde hun da bare 2 eller 3 unger?

Hun hadde nok 2-3 unger på den tiden. Husker ikke det med røyking. Men hun var veldig aktiv her. Traumatisk barndom tror jeg det var osv.

Gjest creaturen

Hun hadde nok 2-3 unger på den tiden. Husker ikke det med røyking. Men hun var veldig aktiv her. Traumatisk barndom tror jeg det var osv.

Shit, har dol vært her siden 99! Og har DERE vært her!? Nå ble jeg skremt. Kanskje jeg bør få meg på huet og ræva vekk herfra før jeg er fanget for godt.

Annonse

Gjest prust

Shit, har dol vært her siden 99! Og har DERE vært her!? Nå ble jeg skremt. Kanskje jeg bør få meg på huet og ræva vekk herfra før jeg er fanget for godt.

Ja, vi er mange som er fanget i DOL-nettet!

Pass deg så du ikke vikler deg fast du også :-)

Men det er jo et trivelig sted å være fanget i ;-)

Dol har vært her lenger enn siden -99.

Jeg har vært her siden -98, og det er da noen som har vært her MYYYYE lenger enn meg :-)

Som andre skriver så har dol eksistert lenger enn som så, og ja, vi er en del som har vært her siden den spede begynnelse (eller nesten i alle fall, for min del).

Var litt mindre forhold her da, legen Christian Anker som startet DOL drev det aktivt selv, og var til og med innom på et par av treffene vi arrangerte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...