Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som andre skriver så har dol eksistert lenger enn som så, og ja, vi er en del som har vært her siden den spede begynnelse (eller nesten i alle fall, for min del).

Var litt mindre forhold her da, legen Christian Anker som startet DOL drev det aktivt selv, og var til og med innom på et par av treffene vi arrangerte :)

Han la ut mobilnummeret sitt her så en og annen som hadde problemer kunne ringe ham direkte også. :o)

Han besøkte oss på Riksen da vi var der med poden flere ganger! Kjekk fyr ja.

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• ashild

5

• asterix

2

• creature

2

Mest aktive i denne tråden

Han la ut mobilnummeret sitt her så en og annen som hadde problemer kunne ringe ham direkte også. :o)

Han besøkte oss på Riksen da vi var der med poden flere ganger! Kjekk fyr ja.

Det med mobilnr. hadde jeg glemt!

Ja, han var virkelig flott! Synd han har sluttet her, men han driver visst et annet lege-nettsted.

Jeg har vært her så lenge og husker henne godt! Husker du Sneglen.Lurer også på hvordan det gikk med henne. Husker jo også meimei og flere andre fra "gamle dager". Hadde vært moro å hørt fra dem igjen!

Meimei kikker innom adopsjon fra tid til annen.

Sneglen...ble ikke hun borte pga noe outing-greier?

Det med mobilnr. hadde jeg glemt!

Ja, han var virkelig flott! Synd han har sluttet her, men han driver visst et annet lege-nettsted.

Han var med på småprat av og til også. :o)

Han var med på et annet helse-nettsted en periode i alle fall, mulig han er der ennå. Helsenett var det.

Annonse

Nei, i -98 var det myyye mer moderne enn nå. På dol går tida baklengs, ser du. For hver oppgradering blir det værre. :-P

Mulig du fleiper nå, men jeg synes faktisk det er helt sant det du skriver.

Håpløst design og dårlig funksjonalitet, og enda så digger vi å være her *knegg*

Annonse

Rhea Silvia

Å ja! :-) MEn jeg kjøper i Se og hør for det.

Den jeg husker best er Marit som hadde hjernesvulst, Den historien tror jeg at jeg aldri i livet kommer til å glemme....

tenker litt og kommer på at jeg har vert her i over 9 år...hjepes

*host host* Dol begynte så smått høsten 1996, selv kom jeg inn her *mumle mumle* høsten 1997...

*Holder forran øya og sier*

Tror vel det var mer på sommer`n enn høsten du kom inn hit Lillemus.. Jeg giftet meg juli -97, og er ganske så sikker på at jeg snakket med alle her om den store begivenheten.. Og DA mener jeg at du var her... Tror nesten at vi kom hit høsten -96 jeg..... :-)

*Holder forran øya og sier*

Tror vel det var mer på sommer`n enn høsten du kom inn hit Lillemus.. Jeg giftet meg juli -97, og er ganske så sikker på at jeg snakket med alle her om den store begivenheten.. Og DA mener jeg at du var her... Tror nesten at vi kom hit høsten -96 jeg..... :-)

Nei, jeg kom hit i august 1997, for det var da jeg fikk internett på kontoret der jeg jobbet da...

Nei, jeg kom hit i august 1997, for det var da jeg fikk internett på kontoret der jeg jobbet da...

Jeg kom hit i juli 1998, og det jeg husker best er den lille figuren man kunne klikke på for å "se et bilde av Lillemus sin Adrian", og der lå ultralydbildet.

(Nei, jeg outer ikke nå, han heter ikke Adrian.)

Jeg kom hit i juli 1998, og det jeg husker best er den lille figuren man kunne klikke på for å "se et bilde av Lillemus sin Adrian", og der lå ultralydbildet.

*Hehe* Han skulle hete Adrian Aleksander, men plutselig så het jo omtrent alle smågutter Adrian så vi droppet det gitt. :o)

Jeg husker også "Adrian". Noe av det første jeg fulgte med på her, var fødselen og operasjonen hans og at en Anne M-et-eller-annet på Barnløshet ble gravid.

Jeg husker også Marit med hjernesvulsten, Susannah og trillingene, Jasmine, dobbelt-selvmordet, hun som stjal barnebildene til en annen DOLer og la dem på en hjemmeside, hun som fikk trillingjenter på 7. IVF-forsøk og i det hele tatt.

Kanskje ikke så rart at jeg ikke har noe behov for å følge med på TV-serier...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...