Gå til innhold

LOST...

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Noen som fortsatt følger med på LOST?

Jeg har sluttet for noen uker siden, men så litt i dag. Skjønte ikke før helt på slutten at det var LOST jeg så på...

Er det en evigvarende serie som bare blir teiterer og teitere, eller kommer det en slutt?

Skrevet

Hvem vet? Jeg følger med på det uansett jeg, grei tidtrøyte onsdagskveld ettersom jeg ser så sjelden på tv uansett.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvem vet? Jeg følger med på det uansett jeg, grei tidtrøyte onsdagskveld ettersom jeg ser så sjelden på tv uansett.

Ja, det var det jeg også syntes.. Men det blei altfor mye rot og virrvarr.

Skrevet

Ja, det var det jeg også syntes.. Men det blei altfor mye rot og virrvarr.

Blir jo endel surr ja. Men som sagt, ser så lite på tv at jeg like godt kan følge med på den.

Liker i grunn at serier varer lenge jeg.

Gjest milliee
Skrevet

Blir jo endel surr ja. Men som sagt, ser så lite på tv at jeg like godt kan følge med på den.

Liker i grunn at serier varer lenge jeg.

syns ikke det er surrete jeg, men jeg ser hver episode. Elsker Lost og dagens epiode var knall :-)

Men trist at Charlie skal dø da :S

Gjest Sakzi
Skrevet

syns ikke det er surrete jeg, men jeg ser hver episode. Elsker Lost og dagens epiode var knall :-)

Men trist at Charlie skal dø da :S

Syns jeg lese en plass at de hadde skrive slutten til Lost nå.. Syns det sto noe om kanksje 2 år til.

Skal ikke si at jeg er helt 100% sikker.

Gjest milliee
Skrevet

Syns jeg lese en plass at de hadde skrive slutten til Lost nå.. Syns det sto noe om kanksje 2 år til.

Skal ikke si at jeg er helt 100% sikker.

*weeeeeeeeeeeee*

;)))

Skrevet

Mye teit, og en del OK.

"De andre" er en gruppe som driver med manipulering av mennesker, avanserte eksperimenter.

Skjebne er et religøst begrep, og bare tøv. I kveldens episode fremkom det at han som redda jenta fra å drukne, var blitt utsatt for manipulering allerede før han kom til øya.

Hans antatt kommende svigerfar fikset en del hendelser i omgivselsene hans slik at han begynte å tro på tidsreiser og skjebne og deja-vu. Den antatt kommende svigerfaren var nok en skikkelig banditt, men det forstod han ikke. Så skjønte han ikke at han burde beholdt på jenta og skite i faren hennes. Men manipuleringen gjorde at han gav henne opp.

Manipuleringen gjorde også at han ble lettere å "dirigere" når han kom til øya.

Et annet eksempel på manipulering var i forrige episode da de redda ut en fyr fra en bunker der han satt fastspent og ble utsatt for hjernevask. Fryktelig mye støy og massevis av lysbilder som flimra forbi i stor fart i det rommet.

Adferden til den kvinnelige fertilitetslegen tyder på at hun fikk aning om at gruppen de tilhører også blir utsatt for manipulering. Topp-bandittene er lederne i medisinfirmaet hun begynte i, men de er neppe alene om galeien.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Mye teit, og en del OK.

"De andre" er en gruppe som driver med manipulering av mennesker, avanserte eksperimenter.

Skjebne er et religøst begrep, og bare tøv. I kveldens episode fremkom det at han som redda jenta fra å drukne, var blitt utsatt for manipulering allerede før han kom til øya.

Hans antatt kommende svigerfar fikset en del hendelser i omgivselsene hans slik at han begynte å tro på tidsreiser og skjebne og deja-vu. Den antatt kommende svigerfaren var nok en skikkelig banditt, men det forstod han ikke. Så skjønte han ikke at han burde beholdt på jenta og skite i faren hennes. Men manipuleringen gjorde at han gav henne opp.

Manipuleringen gjorde også at han ble lettere å "dirigere" når han kom til øya.

Et annet eksempel på manipulering var i forrige episode da de redda ut en fyr fra en bunker der han satt fastspent og ble utsatt for hjernevask. Fryktelig mye støy og massevis av lysbilder som flimra forbi i stor fart i det rommet.

Adferden til den kvinnelige fertilitetslegen tyder på at hun fikk aning om at gruppen de tilhører også blir utsatt for manipulering. Topp-bandittene er lederne i medisinfirmaet hun begynte i, men de er neppe alene om galeien.

Takk for oppdateringer:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...