Gjest abrahamsen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Grei måte å skjule det skitne håret på kanskje? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Det spørsmålet prøver jeg å finne ut av også. Niåringen kunne sikkert ha sovet med den rosa lua si også, men det må være en WOW-lue.... :-) Eller Bambi-sengetøy. Det går visst ikke an å sove uten Bambi-sengetøy, har jeg hørt fra informert hold. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Grei måte å skjule det skitne håret på kanskje? Det tror jeg så gjerne, men skittent hår lukter ganske spisst også. Svetten er rene bakteriekraftforet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 :-) Eller Bambi-sengetøy. Det går visst ikke an å sove uten Bambi-sengetøy, har jeg hørt fra informert hold. Bambi-sengetøy har vi vært forskånet for. Ante ikke at det fantes engang? Mulig vi bor for langt ute på bondelandet ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Bambi-sengetøy har vi vært forskånet for. Ante ikke at det fantes engang? Mulig vi bor for langt ute på bondelandet ;-) Hysj. Ikke snakk for høyt om det. Mora måtte kjøpe to sett, for det måtte jo vaskes og tørkes. Jeg har Batman-sengetøy som jeg fikk en rund bursdag. Det har jeg ikke brukt. 0 Siter
Gjest creatur1 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Grei måte å slippe å bruke 10 min foran speilet om morran hvis man har litt hårlengde. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hysj. Ikke snakk for høyt om det. Mora måtte kjøpe to sett, for det måtte jo vaskes og tørkes. Jeg har Batman-sengetøy som jeg fikk en rund bursdag. Det har jeg ikke brukt. Du kan jo forsøke Batman-sengetøyet. Kanskje det trekker damer? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Grei måte å slippe å bruke 10 min foran speilet om morran hvis man har litt hårlengde. Midt på sommern? 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Du kan jo forsøke Batman-sengetøyet. Kanskje det trekker damer? Det ville sikkert få liv i smilebåndet, om jeg ellers ikke oppfører meg som en fjortis. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Du kan jo forsøke Batman-sengetøyet. Kanskje det trekker damer? Skal du bli med hjem og se på Batman-sengetøyet mitt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Skal du bli med hjem og se på Batman-sengetøyet mitt? Spørs om gubben hadde tillatt det ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Spørs om gubben hadde tillatt det ;-) Spørs om ikke noen hadde mistenkt vikarierende årsaker? Jeg har selvlysende frimerker også, i tilfelle BatMan skulle svikte. 0 Siter
en mann Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kanskje han prøver å skjule en planetsveis? Enda tåpeligere er pannebånd på menn med måne! 0 Siter
keinstein Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Kanskje han prøver å skjule en planetsveis? Enda tåpeligere er pannebånd på menn med måne! Det kalles en månepai. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.