Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Grei måte å skjule det skitne håret på kanskje?

Skrevet

Det spørsmålet prøver jeg å finne ut av også. Niåringen kunne sikkert ha sovet med den rosa lua si også, men det må være en WOW-lue....

:-)

Eller Bambi-sengetøy. Det går visst ikke an å sove uten Bambi-sengetøy, har jeg hørt fra informert hold.

Skrevet

Grei måte å skjule det skitne håret på kanskje?

Det tror jeg så gjerne, men skittent hår lukter ganske spisst også. Svetten er rene bakteriekraftforet.

Gjest togli
Skrevet

:-)

Eller Bambi-sengetøy. Det går visst ikke an å sove uten Bambi-sengetøy, har jeg hørt fra informert hold.

Bambi-sengetøy har vi vært forskånet for. Ante ikke at det fantes engang? Mulig vi bor for langt ute på bondelandet ;-)

Skrevet

Bambi-sengetøy har vi vært forskånet for. Ante ikke at det fantes engang? Mulig vi bor for langt ute på bondelandet ;-)

Hysj. Ikke snakk for høyt om det. Mora måtte kjøpe to sett, for det måtte jo vaskes og tørkes.

Jeg har Batman-sengetøy som jeg fikk en rund bursdag. Det har jeg ikke brukt.

Gjest creatur1
Skrevet

Grei måte å slippe å bruke 10 min foran speilet om morran hvis man har litt hårlengde.

Gjest togli
Skrevet

Hysj. Ikke snakk for høyt om det. Mora måtte kjøpe to sett, for det måtte jo vaskes og tørkes.

Jeg har Batman-sengetøy som jeg fikk en rund bursdag. Det har jeg ikke brukt.

Du kan jo forsøke Batman-sengetøyet. Kanskje det trekker damer?

Skrevet

Grei måte å slippe å bruke 10 min foran speilet om morran hvis man har litt hårlengde.

Midt på sommern?

Skrevet

Det ville sikkert få liv i smilebåndet, om jeg ellers ikke oppfører meg som en fjortis.

Skrevet

Skal du bli med hjem og se på Batman-sengetøyet mitt?

Gjest togli
Skrevet

Skal du bli med hjem og se på Batman-sengetøyet mitt?

Spørs om gubben hadde tillatt det ;-)

Skrevet

Spørs om gubben hadde tillatt det ;-)

Spørs om ikke noen hadde mistenkt vikarierende årsaker?

Jeg har selvlysende frimerker også, i tilfelle BatMan skulle svikte.

Skrevet

Kanskje han prøver å skjule en planetsveis? Enda tåpeligere er pannebånd på menn med måne!

Skrevet

Kanskje han prøver å skjule en planetsveis? Enda tåpeligere er pannebånd på menn med måne!

Det kalles en månepai.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...