Gå til innhold

Spise snørr?

Gjest vet jeg ikke er alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt som går an å gjøre noe med er OK å gjøre.

Pene tenner er en stor fordel, jeg ville kostet på en god del tusen om det ikke var i orden.

Liker deg:-)

Litt selvopptatt skal man være.

Og tenner er viktig. Mange som mangler noen tenner, og mange som har veldig gule tenner. Ikke pent, og det går an å fikse.

Skrevet

Liker deg:-)

Litt selvopptatt skal man være.

Og tenner er viktig. Mange som mangler noen tenner, og mange som har veldig gule tenner. Ikke pent, og det går an å fikse.

Er de gule, så er det å sette krone på alle om nødvendig og om vedk er ung.

Skrevet

Er de gule, så er det å sette krone på alle om nødvendig og om vedk er ung.

Eller bare bleke dem. Fungerer bra for mange:-)

Et ekte Colgatesmil er ikke å forakte.

Skrevet

Eller bare bleke dem. Fungerer bra for mange:-)

Et ekte Colgatesmil er ikke å forakte.

Det har med rent og ryddig å gjøre.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Enkelte ting snakker man definitivt ikke om.

ylvali1365381015
Skrevet

Fytti katta! Det er alvorlig talt noe av det verste jeg kan tenke meg, og jeg har heller _aldri_ vurdert å spise det slimet som plukkes ut av nesen...Det er avfall! På lik linje med bæsj, ørevoks og tiss!

Om det så hadde blitt hevdet at å få i seg moderate mengder bæsj for å styrke resistensen mot bakterielle sykdommer, hadde det spilt liten rolle. I middelalderen vandret mennesker rundt i sin egen dritt, og det gjorde dem sikkert mer immune enn oss moderne mennesker. Men takk og pris for muligheten til å unngå slikt, snørr og annet kroppsavfall holder jeg på god avstand fra munnen!

Jeg vet ikke om verre turn-off enn snørrspisere. Og jeg slår hardt ned på slike tendenser hos mine barn, selv om det bare er en av dem som har kommet på en så absurd ide.

Nå vet jeg desverre at det ikke er så uvanlig å gafle slim som jeg hadde håpet.

Du er sikkert ikke alene. Men vær snill og slutt med det!!! Det er akkurat like uasjarmerende som du tydeligvis aner, siden du skjuler det godt.

Kan bare føye til at jeg meget sjelden er syk, selv om jeg via egne barn og jobb er utsatt for mer smitte enn mange andre.

Har større tro på mat, hvile og mosjon enn snørrspising når det kommer til å optimalisere forholdene for immunforsvaret.

Lykke til som ikke-snørrspiser!

Får håpe det ikke er like vanedannende som røyking... ;-)

Gjest Xibit
Skrevet

Fytti katta! Det er alvorlig talt noe av det verste jeg kan tenke meg, og jeg har heller _aldri_ vurdert å spise det slimet som plukkes ut av nesen...Det er avfall! På lik linje med bæsj, ørevoks og tiss!

Om det så hadde blitt hevdet at å få i seg moderate mengder bæsj for å styrke resistensen mot bakterielle sykdommer, hadde det spilt liten rolle. I middelalderen vandret mennesker rundt i sin egen dritt, og det gjorde dem sikkert mer immune enn oss moderne mennesker. Men takk og pris for muligheten til å unngå slikt, snørr og annet kroppsavfall holder jeg på god avstand fra munnen!

Jeg vet ikke om verre turn-off enn snørrspisere. Og jeg slår hardt ned på slike tendenser hos mine barn, selv om det bare er en av dem som har kommet på en så absurd ide.

Nå vet jeg desverre at det ikke er så uvanlig å gafle slim som jeg hadde håpet.

Du er sikkert ikke alene. Men vær snill og slutt med det!!! Det er akkurat like uasjarmerende som du tydeligvis aner, siden du skjuler det godt.

Kan bare føye til at jeg meget sjelden er syk, selv om jeg via egne barn og jobb er utsatt for mer smitte enn mange andre.

Har større tro på mat, hvile og mosjon enn snørrspising når det kommer til å optimalisere forholdene for immunforsvaret.

Lykke til som ikke-snørrspiser!

Får håpe det ikke er like vanedannende som røyking... ;-)

Hva gjør du med snørra som renner innover når du er forkjøla? Eller annet slim som dukker opp da?

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg kjenner en ekling som innimellom har spist sin egen bæsj bare for å provosere oss som bor i byen! Så han filmer det og viser det frem. Fakta! Og nå troller jeg ikke altså! Så jeg vil heller spise snørr enn bæsj!

Jeg har sett mennesker drepe andre mennesker. Også på film. Så jeg vil heller spise snørr enn å gjøre det altså!

Med andre ord : det er intet argument!

Snørrspising er ille!!!!

Selv om det alltid finnes andre ting som er verre forsvarer det ikke å spise snørr.

For det er det som er temaet her. Sant?

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Det gjør du også. Mens du sover. Særlig hvis du ligger på ryggen.

Det er noe annet, det kan ikke hindres.

Men å grave i nesa, for så å dra ut slim av variert farge, se på det og beslutte at det er til å putte i munnen... Ja, det er over min forstand!

UGH! GRØSS!

ylvali1365381015
Skrevet

Hva gjør du med snørra som renner innover når du er forkjøla? Eller annet slim som dukker opp da?

Så lenge jeg er bevisst snyter jeg den ut!

Like naturlig som jeg preser ut annet unevnelig avfall, heller enn å knipe og forsøke å reversere hele prosessen...

Selvsagt.

Gjest Xibit
Skrevet

Så lenge jeg er bevisst snyter jeg den ut!

Like naturlig som jeg preser ut annet unevnelig avfall, heller enn å knipe og forsøke å reversere hele prosessen...

Selvsagt.

Så du "snorker" det aldri inn når nesa holder på å dryppe?

ylvali1365381015
Skrevet

Så du "snorker" det aldri inn når nesa holder på å dryppe?

NEI.

Gjest nesepiller
Skrevet

Hva jeg synes om det? Vel, har registrert at mange gjør det. Særlig når de sitter i bilkø. Har sett mest menn, men jeg tror nok det er en del damer som gjør det og.

Noen kliner dem rundt forbi, noen knipser dem vekk og andre spiser dem.

Inrømmer gjerne at jeg piller litt i nesen, men spise det, gjør jeg ikke. Har riktignok kjent smaken når en trekker inn snørra:) Som liten, fanget jeg det opp med tunga:)

Hvis jeg hadde valget mellom å svelge sperm, og smake på mitt eget snørr, hadde jeg klart valgt det sistnevnte.

Gjest Xibit
Skrevet

NEI.

Merkelig, trodde alle snufset i seg litt slim og snørr når de er forkjøla. Hører jo det når folk er forkjøla. Er bedre det enn å gå rundt og blåse basillene ut på andre istedet.

Skrevet

Det er noe annet, det kan ikke hindres.

Men å grave i nesa, for så å dra ut slim av variert farge, se på det og beslutte at det er til å putte i munnen... Ja, det er over min forstand!

UGH! GRØSS!

Enig. ÆÆÆÆSJ.

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg har sett mennesker drepe andre mennesker. Også på film. Så jeg vil heller spise snørr enn å gjøre det altså!

Med andre ord : det er intet argument!

Snørrspising er ille!!!!

Selv om det alltid finnes andre ting som er verre forsvarer det ikke å spise snørr.

For det er det som er temaet her. Sant?

;-)

Ja, jeg er enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...