Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som vinner farmen? Kom med litt sladder!

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke vite. Morsommere med en konkurranse der vi tipper hvem som vinner.

Snorkfrøken
Skrevet

Har hørt at Cecilie (er det det hun heter?..) og Mikkel står igjen i finalen..

Håper det ryktet ikke er sant da..

Solsikkefrø
Skrevet

Håper det ikke er hun lyshårede unge snella på bryllupsreise. Hun høres så teit ut når hun snakker, hun sier bare dumme ting, hun griner og syter som en liten grisunge, og så er hun bare helt ufyselig... jeg følger ikke med på farmen, men får da med meg det fæle kvinnemenneske som minner om Farmen-barbro på mange måter. Fæle ekle kvinnfolk begge to!

Skrevet

Nei, det vil jeg ikke vite. Morsommere med en konkurranse der vi tipper hvem som vinner.

Ja, men jeg er så nysgjerrig...

Håper at det ikek er sant at Mikkel og Cecilie er igjen i finalen, de liker jeg ikke. Mikkel rev...Laila håper jeg vinner.

Angelica :o)
Skrevet

Håper det ikke er hun lyshårede unge snella på bryllupsreise. Hun høres så teit ut når hun snakker, hun sier bare dumme ting, hun griner og syter som en liten grisunge, og så er hun bare helt ufyselig... jeg følger ikke med på farmen, men får da med meg det fæle kvinnemenneske som minner om Farmen-barbro på mange måter. Fæle ekle kvinnfolk begge to!

Jeg har vært på fest med Barbro. Hun er egentlig ganske så morsom!

*le*

Skrevet

liker hu agnethe jeg,,

Skrevet

Ja, men jeg er så nysgjerrig...

Håper at det ikek er sant at Mikkel og Cecilie er igjen i finalen, de liker jeg ikke. Mikkel rev...Laila håper jeg vinner.

Jeg vil ikke at Mikkel skal vinne og heller ikke Agneta ellers så spiller det ikke noe rolle. Tror kanskje at jeg liker Laila best

Gjest sandex
Skrevet

It takes one to know one.. :)

Liker paret jeg, virker ganske så ekte begge to...

Mikkel er vel den eneste som er sleip nok til å fortjene å vinne... men samtidig kommer jeg til å rive løs mye hår om han stikker av med seieren...

Samma hvem som vinner, bare det ikke er de to anonyme damene som ikke har bidratt med noe i serien...

Skrevet

Jeg vil ikke at Mikkel skal vinne og heller ikke Agneta ellers så spiller det ikke noe rolle. Tror kanskje at jeg liker Laila best

Hvem var det som ble valgt i dag? Vet du?

Skrevet

Hvem var det som ble valgt i dag? Vet du?

Laila

Gjest Liker Mikkel sitt lure spill!
Skrevet

Jeg håper Mikkel vinner! Han er lur, sleip og lager bra tv!

Ole Magnus er tøffelgutt, det liker jeg ikke. Dessuten får Agnethe også glede av premien om han vinner, så NEI til ham.

Agnethe er bare ufyselig, rett og slett.

Cecilie er anonym. Kjedelig om hun vinner.

Astrid er litt søt, men ikke akkurat den fødte leder...

Hanne er en sutrekjærring uten like.

Laila er spesiell. Litt slitsom. Men hvis ikek Mikkel vinner så håper jeg på Laila. Ikke fordi jeg liker henne så godt, men fordi jeg ikek ser de andre som verdige vinnere.

Skrevet

Jeg ser Farmen bare når kjæresten er hjemme, jeg glemmer det når jeg er alene - vi holder begge to med Mikkel! Synes han er knalltøff vi! :o)

Skrevet

*ser seg overrasket rundt*

Trodde det bare var media som hadde hypet opp dette med farmen, jeg. Ante ikke at folk faktisk gidder å se på det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...