Gå til innhold

Hvordan er Bestum skole?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nassa

Jeg har ikke gått der/hatt barn der, men av forskjellige grunner har jeg besøkt klasser der med flere års mellomrom i mange år.

Det er en nydelig, godt drevet skole. Klassene virker rolige og åpne (ungene, da!), de holder på med mye spennende, de har et fint bibliotek. Skulle gjerne hatt ungene mine der sjøl!

Øraker vet jeg ikke så mye om, men det er jo samme miljø, da. Og nå mener jeg ikke typisk vestkant, men flinke lærere.

Gjest tiddelipom

Hei!

Jeg gikk der selv i 80-årene. Da var det mye mobbing og ekstremt stor utskiftning av lærere/vikarer. Jeg trivdes svært dårlig. Siden denne tiden er Bestum blitt pusset opp, de har jobbet betydlig med mobbeproblematikk og fått god kritikk som skole. Jeg tror det er en fin skole å ha barna på, men vestkantskoler kan alltid slite med en del press i forhold til mote etc. Men alle skoler har sitt - jeg tror ikke Bestum er verre enn andre. Øraker tror jeg er bra, men vet at det er har vært mye mobbing og alkohol/dop der. Igjen - ikke unormalt på en ungdomsskole.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...