Gjest vitekåt Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 http://www.abcnyheter.no/node/42900 Her sier Ingebrigt Steen Jensen: Statoil har 20 kunder. Alle vet hvem de er. Jeg føler meg litt dum her. Hvem er disse 20 kundene? 0 Siter
fugazi Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Sikkert selve oljeselskapet, hvem de pusher olje i store mengder til - det trenger nødvendigvis ikke å være så mange "kunder" i ordets rette forstand. Du tenker sikkert mest på bensinstasjonene, og det har vel ikke kommet frem helt klart hva som skjer med de ennå. 0 Siter
Gjest vet ikke sikkert Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 De 20 største kundene til selskapet vil jeg tro. Så store og dominerende at de ikke regner med andre. Kan tenke meg at de andre er oljerafinerier og distribusjonsselskaper for oljeprodukter. 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 "Alle vet hvem de er." "de" er her Statoil. Det han mener er at Statoil ikke har så mange kunder (20 er kun en illustrasjon på et lavt antall, ikke et reelt tall) og at alle kundene vil vite hvem Statoil er uansett om de endrer navnet på selskapet eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.