Gå til innhold

FU: Hvor mange Freia påskeegg har du spist hittil i år?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har spist ett. Og da var jeg så kvalm etterpå, at det blir nok med det ene.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• pekkaline

3

• Soria

1

• muriel

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Ingen.

Kommer nok ikke til å spise noen heller, spiser bare en sjokolade i uka, og den spiser jeg på lørdagen. Og det skal jeg fortsette med, også i påsken.

Hehe, har du fortsatt med lørdagsgodt inn i voksen alder?

Sikkert lurt - jeg har bare ikke hørt om det før :o).

Gjest annlovinda
Skrevet

Hehe, har du fortsatt med lørdagsgodt inn i voksen alder?

Sikkert lurt - jeg har bare ikke hørt om det før :o).

Har du ikke hørt om at voksne mennesker ikke spiser godt i hverdagen?

Synes nesten det var mer merkelig da.

Og ettersom jeg kun spiser en sjokolade i uka, så synes jeg det er naturlig å gjøre det på lørdagen.

Gjest Elextra
Skrevet

Har du ikke hørt om at voksne mennesker ikke spiser godt i hverdagen?

Synes nesten det var mer merkelig da.

Og ettersom jeg kun spiser en sjokolade i uka, så synes jeg det er naturlig å gjøre det på lørdagen.

Joda, slett ikke dumt å begrense inntaket på den måten - også for voksnse :-).

punky brewster
Skrevet

ingen, men no fikk jeg jammen lyst på:)

Skrevet

Har spist 2 egg akkurat nå.... ble litt kvalm av de, så de to andre får spares til senere.

Skrevet

Kjøpte en kartong igår, spiser på mitt andre egg idag.

Skrevet

Jeg ELSKER dem. MEN, jeg skal være fryktelig flink og ikke spise ett eneste av dem før 1 april. Men da.....

Gjest togli
Skrevet

Døh, hvorfor minnet du meg på de eggene!!?

Jeg har ikke spist et eneste et og akkurat nå er jeg glad jeg har spysjuka. I motsatt fall hadde jeg løpt på butikken nå med det samme ;-)

Skrevet

Nam, de er gode! Har ikke spist noen hittil i år, men spørs om jeg må kjøpe en kartong som lørdagsgodt. ;)

Husker rundt påsketider i fjor, så var jeg så syk og forkjøla, syntes så innmari synd på meg selv, og hadde veldig veldig lyst på slike påskeegg. Fikk overtalt samboeren til å dra ut og kjøpe til meg, men gud så skuffa jeg ble da de ikke hadde flere igjen på butikken! I år skal jeg være føre var, altså. ;)

Gjest ingen enda
Skrevet

Ingen.

Mannen min spiste opp de fire som var i pakken, men det gjør ingenting.

Skrevet

*ingen* ....men ei marsipanpølse har det blitt...

Skrevet

Jeg har svart før her, men hva er det med disse eggene? Noe spesielt i dem kanskje?

Skrevet

Jeg har svart før her, men hva er det med disse eggene? Noe spesielt i dem kanskje?

De er sykt gode! Inneholder en slags myk melkekrem... Og nå er det like før jeg kjøper en pakke på vei hjem og kjører i meg i kveld altså!

Skrevet

De er sykt gode! Inneholder en slags myk melkekrem... Og nå er det like før jeg kjøper en pakke på vei hjem og kjører i meg i kveld altså!

Å i sava, det høres himla godt ut. Prøve å vente til påsken jeg.... *prøve sa jeg*

Skrevet

Har ikke spist noen påskeegg. Kanskje jeg smaker et eller annet påskegodt i påskehelga.

Skrevet

3 stk, ofret et usselt et til sønnen, men resten spiste jeg, og det i løpet av 5 minutt...

Vurderer å kjøpe inn et lite lager for å ha til påske, for her er det alltid utsolgt før påsken starter, men jeg spiser dem vel bare opp sikkert *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...