org Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 La oss si du er på en butikk, står i kassakø med _masse_ varer i handlevogna. Og så kommer det en person bak deg, med en halvliter brus og en pose boller. Lar du vedkommende gå foran? (Jeg gjør det, så sant jeg legger merke til personen... Er litt sløv.) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det gjør jeg! Og blir veldig takknemlig når noen gjør det samme mot meg! 0 Siter
forgiven Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det gjør jeg virkelig! =) Og det er like hyggelig hver gang noen lar meg gå forbi og... =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, ofte. Men det kommer litt an på hvor mange som er bak meg igjen. :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det gjør jeg, så sant jeg ikke har med meg masete unger som kreler og vrimler! Blir veldig glad hvis noen slipper meg forbi. Ellers er jeg ekstremt dyktig til å velge den køen som går seinest - enten det er i butikken, på apoteket eller på polet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Au da. *Skammer seg* Men det skal sies at det er svært sjeldent jeg har vogna full av varer! 0 Siter
Velouria Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg gjør det så sant jeg legger merke til at den bak ikke har noe særlig i sin kurv. Det koster så lite å være litt vennlig i blandt. 0 Siter
Gjest emma22 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg er litt ego og har som oftest dårlig tid... men ser an personen bak, kanskje er jeg i godlune og slipper ham foran. 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det gjør jeg. Jeg er også blant de som legger den "skillepinnen" etter mine varer, slik at andre kan begynne å legge sine varer på båndet straks jeg er ferdig, og betaler de to kronene personen foran meg mangler for å få alle varene sine... 0 Siter
Speak Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Gjør oftest det. Men om jeg har det travelt gjør jeg ikke det. 0 Siter
vin Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Det gjør jeg alltid,og mange andre også opplever jeg. Koster så lite... Mvh 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det gjør jeg de få gangene det skulle være aktuelt. Stort sett er det så korte køer på butikken min når jeg handler at jeg har begynt å legge på før jeg får folk bak meg i køen. 0 Siter
Gjest Filifjompen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Så sant jeg ikke har dårlig tid gjør jeg det. Men hvis det står fire stykker bak meg med to ting hver, og jeg skal skynde meg til et eller annet, då må jeg innrømme at jeg kikker rett fram og gjør som jeg ikke ser dem. Føler meg litt småslem da. hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.