Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si du er på en butikk, står i kassakø med _masse_ varer i handlevogna. Og så kommer det en person bak deg, med en halvliter brus og en pose boller.

Lar du vedkommende gå foran?

(Jeg gjør det, så sant jeg legger merke til personen... Er litt sløv.)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

4

• morsan

2

• org

1

• forgiven

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det gjør jeg! Og blir veldig takknemlig når noen gjør det samme mot meg!

Skrevet

Ja, det gjør jeg virkelig! =)

Og det er like hyggelig hver gang noen lar meg gå forbi og... =)

laguna1365380434
Skrevet

Ja, ofte.

Men det kommer litt an på hvor mange som er bak meg igjen.

:-)

Gjest prust
Skrevet

Det gjør jeg, så sant jeg ikke har med meg masete unger som kreler og vrimler!

Blir veldig glad hvis noen slipper meg forbi.

Ellers er jeg ekstremt dyktig til å velge den køen som går seinest - enten det er i butikken, på apoteket eller på polet!

Skrevet

Au da. *Skammer seg*

Men det skal sies at det er svært sjeldent jeg har vogna full av varer!

Skrevet

Jeg gjør det så sant jeg legger merke til at den bak ikke har noe særlig i sin kurv.

Det koster så lite å være litt vennlig i blandt.

Gjest emma22
Skrevet

Jeg er litt ego og har som oftest dårlig tid... men ser an personen bak, kanskje er jeg i godlune og slipper ham foran.

Gjest Astral
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg er også blant de som legger den "skillepinnen" etter mine varer, slik at andre kan begynne å legge sine varer på båndet straks jeg er ferdig, og betaler de to kronene personen foran meg mangler for å få alle varene sine...

Skrevet

Gjør oftest det. Men om jeg har det travelt gjør jeg ikke det.

Skrevet

Det gjør jeg alltid,og mange andre også opplever jeg.

Koster så lite...

Mvh

Skrevet

Ja, det gjør jeg de få gangene det skulle være aktuelt. Stort sett er det så korte køer på butikken min når jeg handler at jeg har begynt å legge på før jeg får folk bak meg i køen.

Gjest Filifjompen
Skrevet

Så sant jeg ikke har dårlig tid gjør jeg det. Men hvis det står fire stykker bak meg med to ting hver, og jeg skal skynde meg til et eller annet, då må jeg innrømme at jeg kikker rett fram og gjør som jeg ikke ser dem. Føler meg litt småslem da. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...